Trvalo téměř tři hodiny plné dohadování a úsilovného přemýšlení, než se jim podařilo všemi informacemi prohrabat. Ukázalo se, že přizvat si Sebastiana na pomoc byl opravdu dobrý nápad, protože jim objasnil všechny podrobnosti, které z textů nemohli poznat. Hermiona u sebe měla brk a pergamen, na který vypisovala vše důležité.
Harry natáhl krk a přečetl si co zatím zjistili.
1. 27. 3. První útok - Edmonton, zemětřesení a zřícení několika budov (prázdné), mrtvé dvě osoby, devatenáct vážně zraněno
2. 1. 4. Tumbler Ridge - nezraněn ani zabit nikdo, dvě osoby unesené osoby se podařilo zachránit včas
3., 4., 12. 4. Najednou dva útoky v Notigi a Nelson house, mozkomoři a desítky mudlů v bezvědomí, jeden dostal polibek
5. 16. 4. Imperius sesláno na dva zaměstnance ministerstva, oba dva se brzy ubránili
6. 19. 4. Zemětřesení v Thompson, dva lidské životy
7. 20. 4. Zemětřesení v Sherridon, jeden zraněný, tři mrtví
8., 9., 22. 4. Zemětřesení a mozkomoři v Yorkton, útok ráno a večer, o život přišlo jedenáct mudlů, deset těžce zraněnýchKemley nespatřen ani jednou, poslední zprávy o pohybu jeho přívrženců byly ze Springside, 26. 4. Je jich celkem dvanáct, tři z nich dříve také na ministerstvu: Bertold Barmouth, Gary Poole, Livius Wilby, ostaní neznámí.
Při práci měl sice pocit, že dost výrazně pokročili, teď si však uvědomil, že nejsou o moc blíže výsledku než předtím.
V tu chvíli si Sebastian nenápadně odkašlal a všechny pohledy se rázem stočily k němu.
,,Já... Tedy... Ne že bych se netěšil vaší společnosti, ale mám ještě nějakou práci a potřeboval bych jí dodělat," vykoktal.
,,Samozřejmě, klidně běžte," ubezpečil ho mile Kingsley. ,,Už jste nám pomohl opravdu dost."
,,Tak tedy děkuji, rád se zase stavím," usmál se a v rychlosti se s nimi rozloučil.
,,Můžu se podívat?" zeptal se Kingsley když Sebastian odešel Hermiony sedící na druhé straně stolu.
Hermiona ihned přikývla a chtěla mu pergamen podat, Kingsley byl však rychlejší a neslyšně provedl přivolávací formuli. Papír se zvedl a vypadalo to, že mu přiletí do ruky přesně tak, jak všichni očekávali, jenže najednou klesl zpět na stůl.
Kingsley se zamračil. ,,Ty jsi ho začarovala protipřivolávacím zaklínadlem?"
,,Nedělala jsem s ním vůbec nic!" vyhrkla Hermiona okamžitě.
ČTEŠ
JAK TO BYLO DÁL? - Harry Potter a Ginny Weasley
Fiksi PenggemarHarry Potter nekončí! Přečtěte si jak to všechno pokračovalo dál! Ať už nahlížíte do světa čar a kouzel poprvé či ho znáte jak své boty, příběh o životě slavného Harryho Pottera čeká právě na vás!