♡7♡

285 5 0
                                    

V škole
Čakal som Kristínu v chodbičke školy a zadíval som sa do zeme. Zrazu som sa pozrel či náhodou nejde Kristína a uvidel som ju ako sa rozpráva s nejakým chalanom a mňa až pichlo pri srdci. Keď sa rozlúčili chlapec odišiel do vedľajšej školy a Kristína zamierila ku mne. Pozdravil som sa jej akoby nič, dostal som totiž plán. Celý deň som sa musel držať aby som sa jej nič nespýtal. Po ceste domov som ju odprevadil. Keď som prišiel domov šiel som uskutočniť svoj „plán." Zobral som teda mobil, našiel v ňom Kristínu a začal písať.

Kristína
Ráno, keď som šla do školy som vrazila do nejakého chalana. Naraz sme sa ospravedlnili a predstavili sa. Keď už som sa chystala na odchod chytil ma ešte za ruku a otočil v sebe. Do ruky mi dal malý papierik, povedal „Ešte sa uvidíme", usmial sa a odišiel. Papierik som si vložila do vrecka a šla do školy. V chodbičke ma čakal Henry. Po škole odprevadil domov. Šla som sa naobedovať keď v tom som si spomenula na papierik, ktorý mi dal Alex. Bolo tam jeho číslo aj facebook. Zrazu mi prišla správa od Henryho.
Henry: „Kto bol ten chalan z rána?"
Kristin: „Alex"
Henry: „Alex aký?"
Kristin: „To nieje podstatné"

Henry
Napísala mi, že to nieje podstatné. Trochu ma to rozhnevalo ale nemohol som sa na ňu za takú blbosť hnevať. Len ma na tom štve, že sa to stalo rovno v ten deň keď som sa jej chcel spýtať či by chcela so mnou chodiť.

Viem pohľad Henryho bol hrozne krátky. Ale aj tak dúfam, že sa vám časť páčila.

Unesená MafiouWo Geschichten leben. Entdecke jetzt