♡8♡

299 9 0
                                    

V škole
Na druhý deň v škole mi moja bff povedala, že je zaľúbená do Henryho. Naštvalo ma to ale nedala som to najavo. Povedala som si BOJUJ!
Keď som vkročila do triedy Henry tam už bol a keďže som s ním sedela bola to len výhoda. Sadla som si k nemu povedala mu ahoj a ospravedlnila sa za včerajšok. On sa len usmial a povedal „Netráp sa tým, ja viem, že to bolo nedorozumenie" povedal a ja som si vydýchla. Zrazu ma chytil za obidve ruku a ja som k nemu zdvihla pohľad. Nadýchol sa a začal „Nechcela by si so mnou chodiť?" spýtal sa a ja som skoro odpadla. „Jasné, že áno😊" povedala som mu a objala ho. Keď konečne zazvonilo na koniec vyučovania sme sa pobalili a ruka v ruke som kráčali preč zo školy. Všetci sa na nás pozerali a aj pískali či dokonca aj kričali. Je to trochu nepríjemné, keď na vás kričí a píska celá škola ale ja som ich mala na háku. Henryho milujem a oni mi nepokazia náladu ani odvahu ukazovať sa s ním na verejnosti. Celú cestu sme sa držali za ruky a Henry ma odprevadil až k dverám a pobozkal ma. Rozlúčili sme sa a ja som vstúpila dnu. Brat doma nebol a tak som bola doma sama. Neviem kde je ale dúfam, že sa vráti domov skôr, neznášam byť sama doma. Bolo pol štvrtej, keď som sa pozrela na hodiny, ale brat tu ešte nebol. Zrazu zazvonil zvonček. Otvorila som dvere a stál tam brat ale nebol sám. Bol s ním Henry, čomu som nechápala odkiaľ sa poznajú, keďže môj brat je z inej triedy. Pustila som ich teda dnu. Môj brat šiel ako prvý, keď Henry prechádzal okolo mňa pošepkal mi do ucha: „ahoj princezná." Ja som sa len usmiala pretože sme sa museli pohnúť, aby nás nevidel brat. Áno on ešte o našom vzťahu nevie.

Maťo (brat Kristíny)
„Tákže Kristína toto je.." nestihol som dopovedať, pretože Kristína mi skočila so reči. „Henry" povedala a ja som sa musel spýtať: „Vy sa poznáte?." „Maťo sadni si musíme ti niečo povedať" povedala Kristína a ja som sa začal báť čo sa im dvom asi mohlo stať. Sadol som si a Kristína začala rozprávať „no takže ako ti to povedať..ja...ja s Henrym spolu chodíme" woow tak toto som nečakal zarazilo ma, že o tom ešte neviem Kristína sa mi vždy zdôverovala so svojími láskami ale toto som nečakal. „Super" povedal som, oni sa usmiali a potom bolo ticho.

Kristína
Ostali sme ticho sedieť, keď mi zrazu začal zvoniť mobil. Volal mi Erik. Môj celkom dobrý kamarát. Pýtal sa či nepôjdem von. Prezliekla som sa a šla do obývačky kde sedeli chalani. „Chalani musím ísť tak sa majte zatiaľ "povedala som a zdrhla. V parku ma už čakal Erik, rozprávali sme sa a zrazu mu zazvonil mobil. Ospravedlnil sa, že musí ísť. Mne sa ešte domov nechcelo a tak som si sadla v parku na lavičku. Zrazu si ku mne niekto prisadol. Nevenovala som tomu pozornosť ani som sa na neho nepozrela. V tom ma niekto chytil okolo pliec. Pozrela som sa vedľa seba a uvidela fakt pekného chalana. „Ahoj" pozdravil ma zatiaľ neznámi. „Ahoj" moc pozornosti som mu aj tak nevenovala. „Ako sa voláš? Ja som Leo" „Kristína" predstavili sme sa a podali si ruky. „Aké je tvoje celé meno Leo?" spýtala som sa aby som si ho mohla pridať aj na facebooku a lepšie sa s ním spoznať. Viem mám Henryho ale.. „Salvator"povedal a tým ma vytrhol z premýšľania.

Ták tu máme ďalšiu časť. Začína to byť viac adrenalínové. Dúfam, že sa vám príbeh zatiaľ páči.😘

Unesená MafiouWhere stories live. Discover now