♡1♡

744 17 0
                                    

Kristína
Je začiatok školského roka.
Nebudem vám hovoriť ako školu neznášam,pretože ju neznášame všetci. Ráno som si umyla zuby, učesala som sa, veľmi málo a prirodzene sa namaľovala. Dala som si len špirálu, korektor na nedokonalosti a šla som si vybrať outfit. Môj brat sa ponúkol, že keď už som jeho sestra, že ma zoberie autom. Cez okno som pozorovala ľudí na ulici. Niektorý sa mračili, niektorý zabávali a ja som ich len pozorovala a premýšľala. Prišla som do školy, kde som sa odpojila od brata keďže chodí do maturitného ročníka.
Zamierila som teda to svojej triedy sadla som si do poslednej lavice a čakala na príchod ostatných. Keď už sa nakopili všetci moji spolužiaci, prišlo prvé zvonenie a s ním aj učiteľka s novým žiakom. Nebola som s toho moc nadšená , bol to chlapec. Mám k nim trochu odpor aspoň na tri metre.

Tretia osoba
Ten žiak, ktorý z učiteľkou prišiel sa predstavil ako Henry.
Kristína z toho nadšená nebola, ale robiť nemohla tiež nič. Modlila sa len, aby si nesadol k nej, nevedela prečo, ale radšej si držala odstup. Cítila to tak.Potom ako sa predstavil mu učiteľka povedala aby si sadol na voľné miesto. Henry sa popozeral po voľných miestach a nemohol sa rozhodnúť kam. A keďže bolo voľné iba pri Petrovi , Danovi a Kristíne, Henry si prisadol k nej, keďže Dano s Petrom boli hrozný, stále niečo vyvádzali, síce ich Henry nepoznal ale mohol to vidieť už na ich správaní sa cez hodinu a neskôr určite aj prestávky.

Kristína
Henry si sadol ku mne a ja som sa začala červenať. Nie pre to, že by som bola hanblivá, ale bola som naštvaná, že som nič nespravila a nezabránila mu aby si ku mne prisadol. Nie som zvynutá na takú blízku prítomnosť chalanov. „Ahoj,ja som Henry"
a podal mi ruku. Ja som mu ju s falošným úsmevom, najlepším aký som vyčarovala podala tiež. „Kristína". Deň sa vliekol veľmi pomaly, a aj keď sme sa neučili ja som sa už len modlila nech už to skončí.

Dúfam, že sa vám prvá časť páčila a sľubujem, že budú aj dlhšie časti. Nebudem moc písať poznámky autora, pretože z vlastnej skúsenosti viem, že veľa ľudí to nemá rado a ani to nečíta. Preto ich budem písať krátke.

Unesená MafiouOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz