tučně Laura
normálně Serafína
(na obrázku naše škola)
Pomalu jsem vstala a vzbudila kopancem do hlavy mojí úžasnou sestru co chrápala podemnou. Je to zajímavé že jsem sem se probrala takhle moc brzy. Asi jsem se nemohla dočkat. Sice škol u nenávidím z celého mého srdce, ale těšila jsem se na nový kamarády a učitele. Slyšela jsem že tam jsem sexy učitele, a dobře tam vaří.takže jsem se dokopala do koupelny a začala s raní higienou.
Šokem jsem se vzbudila a cítila na obličeji nohu své sestry. Radši jsem nic neříkala a otočila se na druhou stranu a chrápala dál. Někdy jí fakt závidím že to pako spí nahoře. Mamka jí tam dala protože byla lehčí. Takovej malej kozatej skrček a jak si dovoluje na svojí drahou šikovnou starší sestru. když jsem byla k ní otočená zády odešla do koupelny a já se začala hrabat ve skříni. Vyházela jsem polovinu skříně a pak z hromady oblečení vytáhla tričko s kočičkou,úzký protrhaný kalhoty a šedou dlouhou mikinu. Pak se moje sestra vrátila a já jsem mohla jít do koupelny.
Vrátila jsem se už namalovaná a viděla Lauru jak jde do koupelny. Když jsem se otočila viděla jsem vyházený oblečení na mém křesle. Prohrabala jsem se k mému anime tričku ,fialové mikině a legínám co mají potisk galaxie.pak jsem to všechno uklidila a sedla jsi na sestřinu postel. Když přišla tak jsem se upřímě zděsila. Měla na sobě rozpatlanou rtěnku a řasenku po celé tváři. ,,co to sakra s tebou je Lauro! já s tebou nikam nepojedu! když vypadáš takhle!!!''podívala jsem se na její tvář dost ošklivě
Začala hudrovat a já ji s klidem ospale řekla ,, ale noták... v autobuse to opravíme... ale teď nemáme čas.. autobus odjíždí za 12 minut a když se budeš loudat jako obvikle tak odjede bez mě a i bez tebe'' pochodovala jsem si to k východu jako voják a za mnou šla s odporem v obličeji. ,,netvař se jak okurka.... za chvíli tam bude- '' nedořekla jsem a narazila do lampy u autobusové zastávky. Spadla jsem na zem a jen slyšela smích serafíny.
Dnešek začíná fakt suprově. Viděla jsem sestru s rozpatlaným meke-upem a pak jak si tu napatlanou držku rozmázla o lampu. Když už to tak jsem jí pomohla zvednout. ,,hele už jede autobus'' řekla jsem aotočila ji na autobus. Podle mě málem ten řidič naboural... ale nu což. zastavila a já i sestra jsme šli nastoupit do toho starého vraku. ,,zaplaťte prosím'' řekla autobusář s mílým úsmějem. Podala jsem mu 100 kč,- ,, menší nemáte?'' otočil se na mě a zadíval se do mí peněženky.. naštěstí drobný na kafe jsem měla za kartou tak je neviděl. ,,ne nemám pane..'' usmála jsem se na něj a čekala na jeho odpověď ,,nu dobře.. ale příště drobný prosím mladá dámo'' jako si myslí že ty peníze vyrábím? ,,no dobře..'' rozměnil mi a já si šla sednout za Laurou .
Když tam vyřizovala peníze tak jsem se pomalu začala upravovat. Než přešla tak jsem měla docela tost jiný obličej.. už jsem neměla všude řasenku a rtěnku. ,,wow... tak konečně nevypadáš jak monstrum... ale jako člověk'' řekla a já ji za trest nepustila si sednout vedle mě . Takže si to pako sedlo vedle nějaký babky. Nezávidím ji. Staré osoby si rádi povídaj o kravinách a to se jí nevyhlo :3 chtěla jsem se smát ale smích mě přešel když si vedle mě sedl starý asi stoletý čiperný dědula a začal kecat a slevách v kauflandu.
Cesta uplynula jako voda a já vyběhla z autobusu s nadšením. Za mnou šla Laura s lízátkrm v puse. ??hej kde si to vzala!! '' otočila jsem se na ní. ,,důchodci nejsou tak zlý když ti daj něco dobrýho''usmála se a šla vedle mě. Najednou jsme se zastavili před velkou školou. ,,no týjo... tak to bude legrace... '' řekla sestra a podívala se na mě. ,,možná někoho najdeme, kdo by nás odvedl do třídy.'' řekla jsem a rozhlížela se po okolí. pomalu jsem šla na parcelu školi a stoupla si na trávník. ,,tak to né holčičko! vypadni z toho nově posekanýho trávníku!!'' předemnou stál mladý docela pohledný kluk s sekačkou. ,,sorry ... a ty jsi kdo? školník?''
Blbě jsem se koukala na toho týpka v obleku co stál na chodníku. ,, já jsem Ronald .. váš školník.. a nebudu tu trpět vaše chování.... nešlapejte na ten trávník jinak vás dokopu za říďou!'' wow... tak ten je dost drzej. Já i sestra jsem vypdali z toho trávníku a koukali se na našeho školníka. ,,můžeme se na něco zeptat? '' šeptla jsem a on se na mě otočil a poupravil si brýle. ,,nevíte kde máme třídu?'' koukala jsem na něj a prověřovala si ho pohledem. ,,jméno'' řekl a vytáhl knihu. ,,Laura Valentine a Serafina Velentine''
Sestra mu řekla naše jména a já čekala co se bude dít. ,,díky.. na této škole musím mít jako školník všechny zapsaný.'' podívala jsem se na něj přesněji. Někoho mi připomíná. ,,dobře. ale proč na nějakých jménách máš vhězdičky.'' koukla jsem na něj udiveně a listovala. ,, asi jak si mám pamatovat všechny lidi který mám rád...'' tenhle školník je hrozně fajn. Myslela jsem že to bude nějaký děda a né tenhle mladík. ,, tak půjdem ? nechci přijít pozdě na první hodinu.'' vykřikla Laura na Ronalda. ,, no dobře.... '' rozešel se a my za ním. Myslím že na tom týpkovi je něco špatně. Ale co... je milej . Dovedl nás do naší třídy. ,,no dobře.. tady je vaše třída... '' uklonil se jako by jsme byli jeho paní. ,,vítejte na Black butler Academy''
Doufám že se vám první kapitola líbila :) A omluvte mě za chyby. Nikdo není dokonalý
ČTEŠ
Black Butler Academy CZ
FanfictionToto je společná fanfice s mojí kamarádkou Hikari. Příběh popisuje osud 2 "sester" a jejich průchod akademii s velmi zajmavým učitelským sborem. Projít touhle školou nebude nic lehkého ,ale to nebylo ani jejich děctvý vyrůstat společně jim dodalo...