tučně - Laura
normálně- Serafína
Ráno perfektní ... po tom co jsme zopakovali naší každoraní rutinu a neb - vzbuď svého sourozence nejhorším možnám způsobem sme se vidali na autobus. Sedla si vedle mě no hele mě je to fuk hlavně že sedím u okna. "Tak co dneska máme?" Zeptala se hrábla sem do tašky a vytáhla rozvrh "1. Informatika 2. Příroďák 3.Výtvarka 4.Matika a odpoledka nám dneska odpadá" řekla sem chvíly bylo ticho a sestra pak začala nadávat :"To si děláš strandu! Matika poslední hodinu kdo dělal ten rozvr?!" Chtěla sem jí odpovědět ,ale autobus zastavil tak byl čas přivítat další den. Jak mile jsme vyšli z autobusu na Serafinu se vrhly její tři kámošky a den začal nanovo. První je Informatika sem zvědavá koho máme. Oh hele jaké to překvapení je to ten dement co mě a sestru poslal do ředitelny. "Jsem rád že sme se zde sešli v plném počtu a vidím zde známé tváře" podíval se Williem zkrz své brýle na špeka sedícího u posledního počítače "a že dvě z vás již znám" Jak by ne na nás se nedá zapomenout - bojovala sem s touhou mu to říct , ale ovládla sem se. Prvním naším úkolem bylo psaní 10 prsty heh. Celkem easy pro mě - pro někoho kdo celej den sedí za noťasem sestra nedělala celou hodinu nic jen když učitel šel kolem dělala že dělá ,ale celou hodinu prokecala se svými přáteli. Já se na druhou stranu dostala do lekce 10 a tam to skončilo protože toho tam na mě už bylo moc. Nejdál se asi dostal Tenshi slyšela sem že je v lekci 20 což je docela cool. Sem zvědavá na druhou hodinu tahle už za minutu končí.
Zvoníííí.. konečně .. Willa nemám ráda..... On a Claude by mohli být duo debilních učitelů.... ostatní ujdou.. nu což... apsoloutně nevím co teď máme... ,,hej krávo co teď máme...'' zeptala jsem se sestřičky.... ale na mě se otočil Williem.... ,, no dovol?'' řekl a já se zděšeně odpověděla ,, pardon ale.... t..to bylo na sestru...... no nemáme se rády... parodon... pardon.. já nechci na zách.. teda do ředitelny.. už budu hodná... '' chovala jsem se jak malá ale já fakt nechcu nikam... Will se jen uchecht a já se modlila k satanovi... ,,no dobře... znám to když tě nějaký pako furt otravuje...... '' zakoukal se do zdi..... byla červená a já pochopila že myslí grella.. ,,aha.... myslíte grella?...'' zeptala jsem se a koukala jsem s ním na zeď ,,jop.. jak jsi to poznala?'' .... koukl se na mě jeho zelenýma očima.. ,,magie'' usmála jsem se a šla do mí třídy kde už byli všichni .... já jak dement jsem si sedla a pozorovala venku motýlky v tu dobu jsem slišela zvonění.. nevím co teď máme.. takže pohoda.. doufám že máme sebbyho nebo grella.... moji 2 nej učitelé.... nevím proč ... ale jsou cute... že bych je shipla?.... hehe... vyndala jsem papír a začal je kreslit jak si dávaj pusu... pak vlítnul do třídy kloboučník s žábou na klobouku... kdyby byl v alence v říši divu .. tak by byl 100% kloboučník.. ,,čus děcka......... být váma si vezmu plášť nebo to sviňstvo bude všude a váš fotr si mi pak bude stěžovat... '' tlemil se jak idiot.... nevím co tím myslel ale.... ok..... beru si 1 z plášťů co přinesl.... pak si jen sedl na židli a tlemil se našim pohledům... já jsem se mu tlemila na proti.. nemám ráda když se někdo tlemí..... pak se musím tlemit taky...... ,,takže dnes... budete pitvat žáby... '' každýmu nám rozdal ostrý nůž a žábu....sestra ji vzala a začala s ní mlátit o stůl... protože ji všude běhala.... já se jen tlemila.. moje tak nezlobila.. tak jsem ji rozřízla... (toto nemusím papisovat :D ) když jsme to uklidilo začalo zvonit a ten šašek vypadl z naší třídy s úsměvem.
Musím uznat že hodiny s hrobařem sou super až na to že mi z tý žáby nic nezbylo ... jak smutné ani mi nevadí že sem od krve vypadá to totiž tak že ta otravná část třidy se teť odeme bude držet dál. Čím delší je můj život tím víc mi příjde že mi krajně hrabe jen si říkám ... kdy mi přeskočí tak že někoho zabiju?... No nic Výtvarka ok. Do třídy vešel Soma jo tak toho si z toho filmu dost dobře pamatuju takovýho exota nejde zapomenout. Byl celej nadšenej že nás má a dal nám volný téma na malování zatím co sestra si kreslila růžového jednorožce s duhovou hřívou což mě vzhledem k jejímu normálnímu chování krajně děsilo vypadá to že už i jí hrabe já si začala malovat cosi depresivního asi to bude hřbitov a vzadu nějákej stromeček žeby s oběšencem? Proč ne! Asi v půlne hodiny Soma chodil kolem a všem to chválil když se dostal k sestře začal jásat jak krásně je to pozitivní a plný energie ... přemejšlím jestli je támto na tom obrázku duha nebo se jí tam něco vylilo no radši to nebudu komentovat. Když se dostal ke mě složil se na zem a začal se jak malý dítě houpat sem a tam a brečet "To je tak depresivní! Proč je to tak smutný?!" já na něj jen vyděšeně koukala. Pak mě poslal i s tím obrázkem do ředitelny no řekněme že sem si zašla na záchod a obrázek mi cestou ukradnul Undertaker. Když sem se vrátila sestru zase chválil jak divou jak je její obrázek pozitivním. Hodina skončila a další byla matika myslím že budeme dostávat písemky. Když Claude přišel a začal je rozdávat věděla sem co mám a nemohla se přestat usmívat bylo jasné co dostanu. "Nevím čemu se tak směješ máš za 5" a dal mi písemku chvíli sem nad tím mávala rukou a řekla :"No jo no se stává i v lepších rodinách" na to už mi neodpověděl sestra dostala za 3 nedivím se. Hodina pokračovala řešením rovnic myslím že ten postup už začínám docela ... v rámci možností zvládat. Stejně mým vysvobozením byl až zvonek.
ČTEŠ
Black Butler Academy CZ
FanfictionToto je společná fanfice s mojí kamarádkou Hikari. Příběh popisuje osud 2 "sester" a jejich průchod akademii s velmi zajmavým učitelským sborem. Projít touhle školou nebude nic lehkého ,ale to nebylo ani jejich děctvý vyrůstat společně jim dodalo...