Laura- tučně..
Serafína - normálně
Je 11 ráno aspoň sem se vyspala aspoň trochu. Můj dnešní den je ten samý co byl den předtím - vzbudím se a nechci nic dělat. Asi 10 minut sem ještě čuměla do blba. Myslím že sestra určitě vymyslí nějakou píčovinu ikdyž nevím jak jí po včerejšku bude. Doufám jen že bude chtít taky zůstat doma a nebo aspoň vymyslí něco krátkýho. Docela ráda bych prohodila pár slov jen tak ikdyž myslím že by to nedopadlo dobře je to malé nekulturní hovado co rádo na všechny kašle ... jako já. Ale docela se bojim kam by ta knoverzace spěla. Jen sem vyděla jak se sestra hrabe z postele bylo to docela vtipný páč musí mýt kocovinu jako práse.
Vyškrábala jsem se z postele... nebylo mi moc dobře.. ale to neva... šla jsem si napustit vanu... konečně pohoda.. doufám že ta kráva něco uvaří.. mám hlad.. vylezla jsem a osušila se... po tom co jsem toho tolik vypila mi není špatně... a to je dobře... nemám ani tu nejmenší kocovinku.... sice nevím proč jsem od něj tak rychle odešla ... ale to je jedno.. jsem ráda za to co se stalo.. ale že by ho claude za to musel zmlátit... hovado... škoda že neznám žabího démona.-.. aby ho sežral... vyšla jsem z koupelny a ucítila vůni jídla... ale jasně že mi neudělala... tak jsem šla a začala si dělat vajíčka
Kdo mi zase píše na FB?! Sem v kuchyni a až tady můžu slyšet ten otravnej tón toho když vám dojde zpráva. Udělala sem si omeletu ... nesuďte mě sem moc líná dělat složitější jídlo. Už pro sestru nikdy nikam takhle brzo nejedu musela sem kůli tomu obětovat spánek! To je to nejhorší co můžu obětovat! Venku trochu pršelo ,ale mě to nevadilo přišlo mi to cool. Sestřin výraz vypovídal o tom že čeká až se jí na něco zeptám ptát se jí nebudu není na co vím co se stalo a zbytek mě nezajmá.
,,ach jo.. '' odvětila jsem a snědla si jídlo... pak umyla moje.. zdůrazňuju-.... MOJE nádobía šla si sednout do křesla.... já jako buran nemám telefon.... sestra dostala vše.. noťas...telefon.. i lásku.. ona byla vymodlený dítě..a já?..... satan.. satan!!!! .. no co.. aspoň mám střechu nad hlavou a postel.... zachumlala jsem se do peřiny a depresivně koukala na sestru
Hmmmm... Co budu dneska dělat.... ah už vím to co dělám vždycky ignorovat všechny! Yeeeey! Sedla sem si k noťasu a koukala na videa. "Lauro?" oh bože .... "Co chceš?" "Co budeme dneska dělat?"jak já to mám sakra vědět? "Nwm dělej si co chceš třeba si di za Grellem a jezděte kolečka po městě" sestra se na mě naštvaně podívala "Si naštvaná?" řekla "Né to nevidíš jak skáču 2 metry do vzduchu radostí?" odvětila sem sarkastikly "Ha ha strašně vtipný proč si naštvaná?" začala mi šťouchat do tváře "Protože mě štoucháš do tváře?" začala do mě šťouchat víc "Jestli nevíš co máš dělat di si za Cloudem" ... "COŽE?!" kdyby ste viděli mou tvář umřeli byste smíchem "No já jen že s ním docela vycházíš a...." ne nenechala sem jí domluvit "To že s ním vycházím neznamená že s ním musím bejt o víkendu ..... sem ráda že po mě nelezou pavouci a ještě za jedním půjdu ne si magor? Pfffffffffffffffffff dělej si co chceš já nikam nejdu" Odsekla sem .... nikam nechci - nikam nejdu je víkend tak co.
,,ok ... ok... udělám hrobařovi slavné sušenky když sis od něj nevzala'' zaculila jsem se a šla do kuchyně... ,,,ať nevybouchne '' zařvala a já se jen uculila ,,neboj'' zařvala jsem a vytáhla recept... hm... mouka... vajíčka.... a další ingredience.... všechny myslím že mám...... ale udělám je sladké... hm.. jo už to mám.. .s karamelem! to bude super... uculila jsem se nad tou myšlenkou a začla dělat těsto a karamel.... pak jsem těsto rozválela a vykrojila kostičky... dala píct a pak na to nalila karamel.... vypadá to dobře.... a ke všemu jich bylo hodně..... pár jsem jich dala na talíř a další do mističky .. kdyby jsme někam šli.... šla jsem pomalu za sestrou a nabídla ji.. ,, vem si.. jsou podle hrobaře.. ale tak trochu na sladko.. nemám to jeho speciální koření''
ČTEŠ
Black Butler Academy CZ
FanfictionToto je společná fanfice s mojí kamarádkou Hikari. Příběh popisuje osud 2 "sester" a jejich průchod akademii s velmi zajmavým učitelským sborem. Projít touhle školou nebude nic lehkého ,ale to nebylo ani jejich děctvý vyrůstat společně jim dodalo...