Laura- tučně
Serafína - normálně
Probudila mě vůně slaniny. Otevřela jsem oči a šla se podívat kolik je. Cože! 12: 10?!!!! . Super... Byla jsem v pokoji sama tak jsem se převlíkla a šla se podívat co se vaří. Laura i Alois seděli u stolu. ,,ahoj... '' usmála jsem se na ně a sedla si k nim . ,,nazdar'' řekla sestra a alois odvrátil zrak. ,, dnes jsem udělal špagety se slaninou'' řekl claude a dal nám je na talíř. Na to že je Alois démon tak jí docela dost.
"Kde si vzal špagety? A kde si vzal slaninu? ... Ne víš co já se neptám" řekla sem a poděkovala když mi dal talíř a začala sem jíst. Slaninu sem ještě nikdy nejedla tak ochutnáme ,ale jo docela dobrý a musím uznat že Claude vaří výborně. Snídani si každej dělal sám ,ale Alois rozkázal ať Claude udělá oběd a mě z kuchyně vyhodily. Claude byl jediný kdo nejedl nedivím se on ani nemusí a asi ani nemůže. Po tom sem zvědavá co hodlaj dneska dělat doufám že se včerejšek nebude opakovat měla sem 100 chutí je oba vykopnout z domu ty dva úchyláky.
,,jo ušlo to.. ale sebby vaří líp'' usmála jsem se na něj ,, no ale já nejsem jak on'' koukl se přísně ,,narozdíl od tebe je sexy'' usmála jsem se ale to jsem ho zřejmě nasrala vrazil mi a já vytáhla sprej na pavouky. Začala jsme ho honit po bytu a stříkat na něj sprej. ,,hele... stejně já jsem si to nahrál a poslal au!!!! sebastiánovi! tvl to pálíí!! nech toho ty malá bitch!!'' nechala sjem toho.. ,,ty jsi to poslal sebastiánovi?'' koukala jsem s otevřenou pusou. ,,jop'' v tu dobu se sestra začala tlemit s aloisem.
Musela sem se aspoň trochu zatlemit. Claude byl ,ale na zemi a mnul si oči asi to mrtě pálilo celkem z toho i slzel ,ale jako démon se z toho rychle dostal a vypadal velmi naštvaně. V tu chvíly někdo zaklepal na dveře šla sem otevřít byl to Sebastian ani nepozdravil jen vlaz dovnitř to už nás tady je 5. "Ještě někdo?! Klidně celý město že jo! Mě to nevadí jen ať se sem všichni nacpou a uděláme z toho jednu velkou párty!" jenže v tom sem slyšela někdo co sem si z toho filmu uvědomila že není dobrý určitě to není dobrý Sebastian pozdravil Clauda a naopak. Myslím že to nedopadne dobře jen sem slyšela "Claude co tu děláš?"
,,proč tu jsi sebastiáne'' koukla jsem divně ,, ale.. slyšel jsem že o mě máš zájem.. co ty a grell? slyšel jsem že tě podváděl'' zatvářil se blbě.. ,,jo, ale neřeš to '' řekla jsem a v tu dobu do něj strčil claude. ,,no tak já jdu.. užívejte si to tu '' řekl alois a pomalu odešel . ,,tak a teď ty a já'' vykřikl Caude . ,,ne!'' zařvala Laura a odtáhla dopokoje clauda. ,,tak a už je v prdeli'' zasmála jsem se a sedla si ,,nemáš hlad?'' zeptal se mě a já kývla protože jsem od Clauda nic nesdědla.
Musela sem Clauda odtáhnout jinak by to skončilo blbě odtáhla sem ho pokoje "Co se děje?" řekl Claude krajně naštvaný "Nic jen nehodlám přihlížet tomu jak to tady zničíte" Claude se jen posadil na židly "Jak víš že se nesnášíme ... vlastně když na to příjde nikdy sem se ani nedozvěděl jakto že to víte" Pousmála sem se "To je velmi zajmavý vážně ... " řekla sem mu jak sem k filmu přišla a to si to ani sama pořádně nepamatuju. Jak sem tak mluvila začal mi vrtat hlavou včerejšek. Nevím jestli to něco znamenalo nebo ne ,ale Clauda nic evidentně netrápilo. Přišel ke mě on je vážně vysokej no ikdyž to o proti mě hodně lidí ,ale hodně je i menších - le průměr heh. Claude se sklonil na mou úroveň dal mi pusu jen takovou rychlou a řekl :"Slibuju že nic neudělám pokud si Sebastian nezačne a teť pojď" šli sme zpátky na nima.
mezi tím mi sebby udělal lososa. ,,kde jsi to vzal?'' usmála jsem se na něj a začala jíst . On se na mě vážně podíval ,,vážně mě máš ráda?'' pronesla já začala kašlat ,,no.. jsi cute.. když si na sebe vezmeš něco normálního .. a chováš se jako úžasný muž.Každá žena by chtěla takovýdleho muže jako jsi ty'' pronesla jsem a on se usmál. Pak se vrátila sestra s pavoukem
ČTEŠ
Black Butler Academy CZ
FanfictionToto je společná fanfice s mojí kamarádkou Hikari. Příběh popisuje osud 2 "sester" a jejich průchod akademii s velmi zajmavým učitelským sborem. Projít touhle školou nebude nic lehkého ,ale to nebylo ani jejich děctvý vyrůstat společně jim dodalo...