Kapitola 3 - démoni a smrtky na škole

275 15 1
                                    


tučně Laura

normálně Serafína

Když jsem dořvala na svojí sestru tak mi ukázala film kde jsou všichni z naší školy. ,,Teď si děláš prdel že jo.... '' koukala jsem s otevřenou pusou a jen koukala jak náš ředitel v tom filmu pije čaj . ,,tak proto... je to náš říďa.. '' koukala jsem s totevřenou pusou. ,,Z jeho sídla se pak stala naše škola.... je to škola prolezlá démony a smrtkami.... '' koukla se upřímě a já se usmála ,,super..! aspoň bude legrace!''.... byla jsem dost ráda... ale ten film pak museli smazat.. byl to můj nejoblíbenější film... ,,myslíš že o tom někdo kromě nás ví? '' podívala se na mě vážně ,, nope...grell by se měl chovat jako hovado.. ale nechová... snaží se být normální a to je fajn... tak ostatní budou taky fajn... ale claude nemám ráda .. '' namítla jsem a šla si lehnout a mojí postýlku .

,,Claude je fajn... jen si musíš šplhnout.. jo a přihlásila jsem nás na doučování na chemii...s claudem...'' Sice aloiz je docela sexy ale další žáci řekli že nic nenaučí ... sestra na mě vykulila oči ,,si děláš legraci.. ta kurva mě poslala do ředitelny že jsem na tebe nadával.... na tomhle pozemku se nenadává.. bla bla blaaaa...'' začala na mě řvát a já se začala fakt libově smát. ,,přečtu ti rozvrh ok? '' zeptala jsem se toho uraženýho blba co ležel nahoře. ,,ok.... '' zamručela a já začala ,, 1. hodina - občanská výchova, 2. hodina- matika, 3. hodina- angličtina , 4. hodina - zeměpis, 5. hodina- chemie pak přestávka na oběd... užij si ho ostatní říkali že je hroznej.... pak jako odpoledku máme pracovky a tělák... '' dořekla jsem a koukla na její výraz. ,, aspoň budem mít udertakera a grella.. '' zasmála se a zvedla telefon ,,obědnám pizzu'' obědnala jsem kebabovou pizzu a čekala až přijede poslíček.

Zítra první hodinu máme mého novýho šoféra.. super..... Ale zajímá mě docela dost Alois.... vypadá dost mile. Ale v tom filmu je jak hovado co nemá city...nu což... mám hlad.... ,, mám hlad ségra... kdy už přijede..'' zamračila jsem se a čekala. Když přišla pizza sestra mi ji celou narvala se slovy "Na teť odemě nic na narozky nedostaneš" jo ... je to stále moje sestra jako kdyby se někdy dokázala změnit stejně už si na to zejtra ani nevzpoene. Začala sem jíst byla fakt dobrá ,ale byla tu ještě jedna otázka co mě trápila "Co je to vůbec za film?" Vzhlledem k tomu že sestra má sluchátka věděla sem že to budu muset zopakovat někdy mě to pěkně točí ,ale za těch pár let sem si zvykla ... no co? Zvykla sem si i na tu její sbírku lebek co má no má 4 ,ale to se počítá ne? Jak mile se zeptala co zopakovala sem a ona odpověděla "Je to anime ,ale smazaly ho. Vidíš jak máš úžasnou sestru vzhledem k mojí lenosti sem byla moc líná to smazat z noťasu" . "Jo jasně si přímo úchvatná" odvětila sem sarkasticky pak sem jen viděla jak se dole něco myhlo "ale huš" řekla a tím naše konverzace skončila. Naše rozhovory nikdy nejsou dlouhý a když tak pěkně sprostý.

Ach to ráno to krásné ráno mám strašně dobrou náladu muhehehehee.... přivstala sem si sestra ještě chrápe takže já sem si v poklidu stihla udělat vše co potřebuju a jo vypadám kultůrně. Vzala sem si to co sem měla včera jen změnila tričko za tričko s Five fingers death punch. a teť důvod proč sem tak šťastná du sestře oplatit ten včerejší kopanec s ... megafonem muhahahaha. Jak mile sem ji probrala začala tak strašně nadávat mezitím co já sem tlemila a hodila po mě polštář ,ale ten její face nazapomenu. Ok doprava do školy probíhá velmi normálně ,ale jak mile sme vystoupily Serafina si odběla za svými kamarády zatím co ke mě se přilepily nějáký dva úchylové brzo toho dne sem se naučila že jméno toho mrňavýho pišišvora je Veronika a jméno tý osoby co vypadá jako papoušek je Barbara no hádám že tolik k novejm známostem. Ok první hodina ON uvidíme co náš úchvatný třídní vytáhne z rukávu.

Black Butler Academy CZKde žijí příběhy. Začni objevovat