Kapitola 11- Halloweenská párty a rány na srdci

126 5 0
                                    


Serafína - normálně

Laura - tučně

ráno jsem vstala a viděla sestru na gauči.. až tak mi nevěří? není mi dobře z toho že nemám někoho komu bych se mohla svěřit. Nějakým zajímavým způsobem jsem se zvedla... bylo mi už docela líp. šla jsem se umýt a pak obléknout do kostýmu co jsem si ušila. Tak a teď jsem démon.

Když sem se vzbudila šla sem převlíknout postel od krve takže sestřinu deku, polštáře a mou madraci pak sem šla udělat to co sem chtěla udělat na dnešek ze sebe smrtku ,ale né shinigami a ani tu normální ,ale jednu z těch mexických zdobených. Když sme dorazily jediný 3 co nebyli v kostýmech byl Claude,Sebastian a Williem. Všichni byli v tělocvičně ,ale řekněme že Grell si to tam po chvíly přitančil jako princezna v šatech a s korunkou já se stydím za svého třídního tohle už je fakt moc!

sice mi bylo špatně i tak.. ale... v jsem v tom fakt sexy. usmála jsem se ,,co ty děláš... mazej do postele...'' řekla ,,neee!!! já chci za grellem!!'' usmála jsem se a dost mi byli vidět kozy. Usmála jsem se a šla se najíst... dojedli jsme a šli na autobus.. koukali na nás jako na idioty... došli jsme do tělocvičny. Nikdo neměl kostým jak učitelé... a grell omg!! ,,íííí priceznááá'' začala jsem se tlemit a běžet za ním.

Jo je vidět že už jí je dobře Undertaker se taky moc nezměnil jen si vzal kosu a Alois nevim co to bylo asi Upír?...Nevim tak něják si říkám že Ciel by mohl jít za Batmena však víte - rodiče mrtvý, hromada prašulí a sluha .... jo vůbec to nezní jako něco takovýho ,ale když se ukázal byl za piráta. Všichni tam cosi požírali a tancovali já jen seděla na lavičce a koukala z okna.

Začala hrát muzika . Grell mě popadl za ruce a začali jsme tančit. Je úžasný . sestra mě pozorovala.. asi žírlí. ,,tak co? je ti líp? '' usmál se a já kývla ,,díky tobě .. sestra by mě ráda sežrala.... ps - vypadám jako démon?'' on se jen usmál ,,jop .. a možná i líp'' sebastian se na něj blbě kouknul a já se začala smát... ,,sebastian asi žárlí... '' hudba skončila a mi jsme se s grelle mpřesunuli k pití...

Jestli se zase vožerou a skočej na .... to ... ehm ..... tak už uvěřím všemu. Rozhlídla sem se rlly.... opravdu sem jediná osoba co s nikým není? I Will se tam baví s nějakou ženskou ikdyž u našeho kulatého spolužáka nevím jestli to byla jeho holka nebo babička. Čuměla sem z okna nekladu tomu důraz vždycky sem byla sama tak proč by mi to teť mělo vadit?

,,nechci nic říkat ale máme tu předtavení tak jdi za tou neschopnou holkou'' ,,myslíš Lauru?'' usmála jsem se ,,jop... '' odcházel se převlíknout s ostatníma do kostýmů a já šla jak dement za sestrou ,, co se děje?'' zeptala se a já se pousmála ,, budou mít představení... předpokládám hamleta'' řekla jsem docela mile a sedla si na lavičku.

Počkat ... nehráli to už? Panebože jo už vidím jop .... je to ono no tak to né to né toto... Všichni se u toho tlemili já se nudila už sem to viděla takže mi to nic nedalo ,ale připoměla sem si že Undertaker je lechtivej ikdyž samozřejmě teť byla polovina původních jako třeba Lau nahrazena protože tady prostě nebyli zajmalo by mě proč třeba Soma tady je ,ale Lau ne respektive co se s lidma co tady nejsou ,ale byli ve filmu stalo.

Tlemila jsem se a koukala na hrobaře.. je to tak milý když je převlečenej za holku a někdo mu říká že je dokonale plochý. A pak přešla část s grellem... on mě jednou zabije smíchy.... . Podívala jsem se na sestru. Ona se vůbec nesměje... je divná... ,,ach jo.. ono to už skončilo...'' řekla jsem smutně a pak utíkala za grellem ,,to bylo úžasný!!'' usmála jsem se a objala ho .. všichni žáci na nás koukali jako na dementy

Black Butler Academy CZKde žijí příběhy. Začni objevovat