Kapitola 9 - Sportovní den

113 6 0
                                    


Tučně- Laura

Normálně - Serafína

Ráno jsem se vzbudila o něco dřív než laura. Všechno jsem si připravila a šla si udělat snídani. Sice mám ty sušenky ale chci je dát hrobařovi... ten je aspoň ocení. Nasnídala jsem se a to už se Laura vyprdelila z postele s tím sprejem ,, to si jako bereš s sebou?'' koukla jsem se na ní dost divně. ,,Po včerejšku 100%... jinak by mě přizabil'' zasmála jsem se a podala jí čaj a housku s šunkou

Stejně jako já podle ní neumím dělat kafe ona podle mě neumí dělat čaj .... asi jsme vážě sestry. A asi sem to řekla blbě on by mě nepřizabil on by mě rovnou zabil a to velmi pomalu a velmi bolestivě. Dneska musíme jet dřív protože jedeme v celou a normálně se tam dostáváme tak po dvaceti minutách takže sem ještě krajně mimo příjdu si jako zhulená sova a není mi zrovna dobře mylím že sem trochu bledá ,ale to je jedno z tohohle se stejně nevykroutím tak proč vůbec něco říkat.

,,tak to sežer a pojď..... já bych tohle neříkala kdybys to neposrala s grellem!!'' zavrčela jsem a vzala si věci. ,,no jo už jdu ! proboha!!!!!!'' zavrčela a s nechutí šla a po cestě mi dala fakt velkej pohlavek. To posrala.... pak jí seberu ten sprej a přivedu pavouka.. jo už to mám vymyšlený! muhehehe . Dorazila autobus a my jsme nastoupily . asi za 10 min jsme byli před školou. Všichni tam už byli a my jako idioti jdeme pozdě.

Alois byl první kdo s náma začal mluvit "Proč jdete pozdě?!" zakřičel "Protože ten aoutobus dřív nejede a omlouvám se ale v 16 ještě opravdu nemám řidičák" řekla sem s klidem .... až moc unavená se dneska hádat. Nastoupily sme do autobusu který nás měl odvízt na místo je fakt hezkej a pohodlnej takže hádám že pojedeme tak 2 hodiny + - no to bude sranda. Bágl sem si dala pod noha mezitím co si ho všichni ostatní dávaly nahoru mám ráda když vím kde moje věci jsou a že se jim nestalo. Seděla sem u okna a vedle mě si nemohl sednout nikdo jiný než Barbara celou dobu kecala ,ale já měla sluchátka takže nemám tušení o čem.

Celou dobu jsem myslela na clauda co asi mohl udělat grellovi. Když jsme vystoupili Alois hned na Lauru začal řvát a já si všimla grella vzadu jak má obvázanou ruku. Radši jsem se koukla jinam . Je mi ho líto... pak přijel docela luxusní autobus a mi jsme do něj nastoupili. Seděla jsem sama ale pak se ke mě někdo přikýbloval... nevnímala jsem ho a on si sedl vedle mě. Když jsem se na tu osobu koukla tak to nemohl být nikdo jiný než grell.. ,,ahoj.. tak co? už je to dobrý?'' zeptal se a pohladil mě po zádech... ,,vždy to bylo dobrý... to jen si sestra něco vymyslela... a co ruka? to ti udělal claude?'' zeptala jsem se ,, jop dobrý.. neboj jsem v poho.. .claude sice dokáže ublížit ale nikdy vážně... '' usmála jsem se a přitulila k němu a pak pomalu usla.

Když sme dorazily už sem začala v duchu proklínat den kdy sem se narodila ikdyž na tohle si pošlou sestru minimálně 100 km kruhová dráha na běhání omg... ne.... Pár baráků ok ... a co to sakra?! Jedna škola už tam byla poznávám Ashe a pak tam je ještě pár povědomých hlav ,ale v tom shluku lidí to pořádně není vidět. Ok Ciel nám začal říkat na co půjdem asi ví že na sporty sem debil tak mě poslal na volejbal s dalšíma lidma nevadí mi to míčový sporty mě celkem jdou je to jednoduchý teda pro mě a hlavně bude střídačka muhehehehehehe. Rozešla sem se za zbytkem lidí co semnou šli pár lidí z druháku Barbara a Veronika a asi jeden kluk z třeťáku.

sestra si to odkráčela a já tam stála.. v tu chvíli se mě zeptal ciel ,,co ti jde?'' já se jen usmála ,,plavání nebo box'' řekla jsem pyšně a on se jen usmál ,,jdeš s Adrianem na plavecký stadion '' pak jsem už jen čuměla jako vyvoraná myš ,, on... plavat... bez ofiny... '' čuměla jsem a koktala.. ,,jo.. on je naše plavecká hvězda... tak jděte plavky brejličky i čepičku vám tam půjčí'' undertaker mě vzal za rameno a tlemil se... pak jsem už jen s ním šla na bazén

Black Butler Academy CZKde žijí příběhy. Začni objevovat