tučně - laura
normálně - serafína
Sestra zamkla a asi usla takže dom se dneska nedostanu nenapadlo mě nic lepšího než jít za Claudem hned jak mě viděl kryl si oči "Co chceš?" zavrčel "Jdu se zeptat jestli tady můžu přespat páč sestra zamkla a já se dom nedostanu" Už sem viděla jak zavírá dveře "Řeknu ti za to něco velmi zajmavého..." myslím že víte co tím myslím "A co?" řekl Alois jen přiběhnul a řekl ať mě pustí. Po tom co sem jim řekla co víme oba řekli že tam můžu zůstat a že NIC NEŘEKNOU já vím je blbý že sem to řekla ,ale jinak by mě nenechali přespat. V ten večer sem se taky zase začala bavit s Claudem a nově i s Aloisem heh celkem zajmavý čím vším si prošli a hele nemaj rádi Sebastiána a Ciela já je taky nemám ráda yeey.
Ráno jsem se vyškrávala z postele . Šla jsem udělat raní higienu a pak se nasndat. Před domem na mě čekal grell s úsměvem. ,,jedem?'' zeptal se a já s radostí kývla a naskočila do auta . Hrála tam docela zajímavá písničky... od někud jí znám... hmm... jo už to mám free!!! ,,to je ta písnička z toho anime free!!! '' usmála jsem se ,,jo je.. taky miluješ anime?'' zeptal se a já na ěnj koukla jako idiot ,,ta.. anime? já anime miluju! '' zapískala jsem a on se rozjel ,,jaký je tvoje nej anime princezno?'' zeptala jsem se s úsměvem ,, NO.6 znáš?'' on..on zná NO.6 myslím že ho miluju ,, znám je to úžasný anime! '' řekla jsem ale to už jsme byli před školou. Stála tam Laura s docela dost nasraným výrazem.
Claude mě ráno odvezl do školy samo sem se musela omluvit na každou hodinu že nic nemám ,ale to už je jedno. Na konci dne je tělák a první hodinu matika. Claude mi naštěstí půjčil papír i tužku ,ale chtělo by to kalkulačku behehehe.... no stále pokračujeme rovnice ,ale další hodinu po Halloweenu si z toho prej napíšeme to už se dostanu dom takže super. Druhou hodinu je občanka s Grellem no super to bude úchvatný. Pak je Chemie ještě lepší pak informatika po tom jsou volitelný předměty a pak je tělák.... doufám že nám Grell po tom sportovním dni nedá zase 5 koleček sice sem toho moc nenaběhala ,ale stejně!
Na Matyce jsem nedávala pozor .. koukala jsem se z okna na knoxe chvíli jsem ho pozorovala a pak když si mě všiml tak jsem mu i zamávala s úsměvem, ale to jsem neměla dělat.. Claude přišl k mí lavici a prašti do ní. ,,takže co jsem teď říkal'' pousmál se a pevně tiskl ukazovátko v dlaních . ,,um...'' přemýšllela jsem a on se jen na mě divně koukl a švihl mě ukazovátkem přez obličej . Vhrnuly se mi slzy a já utíkala na záchody.
Ok tak tohle sem nečekala spíš bych řekla že tohle Claude udělá mě za ten sprej a né jí. Nevím jestli mám být naštvaná nebo ráda že to někdo udělal. Sem trochu zmatená. Po hodině my Claude řekl ať se du za ní podívat že asi bude na záchodech a pak ať příjdu k němu do kabinetu. Šla sem teda na záchody sestra byla narvaná pod umyvadlem nemám tušení jak se jí to povedlo ,ale byla tam. Naklonila sem hlavu a přemýšlela jak se tam dostala byla i v takový zajmavý poloze že to muselo krajně bolet "Proč si narvaná pod umyvadlem?" řekla sem a ona jen odsekla ať táhnu do prdele.
Bylo mi dost do breku . ,,si nikdy neviděla svojí sestru narvanou pod umyvadlem?'' zeptala jsem se blbě a koukla se jinam.. ,,ne neviděla .. myslím že ty by ses měla přidat k jokerovi do cirkusu'' začal se smát a já jen nenávistně koukla ,,no hahaha.. kdyby tě praštil ten idiot tak bys taky bežela na záchody.'' odcekla jsem. Pořád mi tekly slzy
"Heh sama se celkem divím že mě nepraštil když sem k němu večer přišla protože mě někdo nepustil domů.... A není to idiot to sem vždycky byla podle tebe já on je pavouk a to ještě démon navrch. Zatím co Sebastian se přetvařuje Claude se aspoň jako démon chová" vypadá že mě zabije nejdřív sem jí chtěla pomoct ,ale stejně na mě nikdy nedala Claude řekl ať jí najdu a příjdu za ním do kabinetu a to je přesně to co hodlám udělat. Teda chtěla sem než tam přišla blondska a začala se tlemit pak začala urážet i mě ,ale já na urážky nedávám obzvlášť od blbejch lidí pak na mě jen čuměla "Tobě to nevadí že ne?" Jen sem odvětila že ne se znuděným výrazem a ona jen "Nevým kdo si ,ale přestaň se chovat jako ta malá čubka z konce města" jen sem na ní koukala s wtf výrazem a kašlu na ní. Odešla sem.
ČTEŠ
Black Butler Academy CZ
FanfictionToto je společná fanfice s mojí kamarádkou Hikari. Příběh popisuje osud 2 "sester" a jejich průchod akademii s velmi zajmavým učitelským sborem. Projít touhle školou nebude nic lehkého ,ale to nebylo ani jejich děctvý vyrůstat společně jim dodalo...