עבר שבועיים מאז שצעקתי על ניב ,אני מרגישה הקלה כלכך גדולה שהוא לא נמצא בסביבה ,בחדשות מספרים על זה , שהוא בביקור בעיר אחרת ,טוב שלא יחזור משם בזמן הקרוב .
אני קמה מהמיטה מורידה את הפג׳ימה שלי ונשארת עם תחתונים וחזייה ,אני מסתכלת על המראה הגעתי לרמה איומה רואים לי את הצלעות ואת העצמות ברגליים, ובידיים ,הרזתי בפנים ורואים לי את עצמות הלחיים ,אני לא נראת טוב בכלל לא ,לבשתי מעליי חולצת בית ספר ירוק זית וג׳ינס לבן עם קרע בברך וכפכפים רגילים וירדתי למטה ,אבא שלי מאז הביקור בית של ניב נעלם הוא היה חוזר הביתה רק בשביל לישון ובבוקר היה מתחפף מיפה אך חושב שלא שמתי לב .
ירדתי למטה מוכנה לבית ספר לקחתי את התיק מהרצפה ונכנסתי למטבח ,היו ריחות של בישולים משהו שאני לא רגילה שהיה בבית הזה .
מי יכול להיות בבית כבר ?מה הולך פה אבא שלי מבשל ?! פי נפער שראיתי אותו הוא נראה חדיש כזה לבש חליפה מכובדת ועל פניו חיוך שנראה כאילו זכה במליון דולר .
"אבא?זה אתה ?"שאלתי בהם הוא סיבב את מבטו אליי וחייך אני לא מאמינה עדיין
"מה קורה פה ?יש פה מצלמות "שאלתי עדיין לא יוצאת מהסטרטס שנכנסתי אליו .
"הכל בסדר עמיתי ,בשבועיים האלו הייתי אצל פסיכולוג הוא גרם לי להבין שחוץ מהאומללות יש לי בת ואני בטוח שאמא שלך הייתה מתביישת בי אחרי מה שעוללתי בך"אמר והדמעות ירדו"הוא אמר שעד שאני לא יעבור הלאה אני לא יחלים ,הוצאתי את האלכוהול וזרקתי ,וגם זרקתי את כל הדברים שלה."אמר ,אף פעם לא חשבתי שאבא שלי יחזור לקדמותו ,אין מאושרת ממני יותר .
"אני אוהבת אותך הכי בעולם "רצתי אליו בחיבוק מוחץ מנגבת את הדמעות שירגו לי מהעיינים .
גם אני אותך "אמר וטפח על גבי
"טוב יש לך בית ספר לכי שלא תאחרי ,יש גם אוכל על השולחן תקחי "אמר לי בחיוך ,אני העיקר מתרגשת ומתלהבת אחרי הרבה זמן .
אני יושבת בכיתה ומקשיבה למורה למתמטיקה בחוסר רצון ,אני שעונה על ידי עוד שניה סוגרת את עייני ושוקעת לשינה עמוקה ,אך פתאום משהו הפריע לי ,שתי בנות מלפני שדיברו אחת עם השניה ,אלו התאומות יוספי .
"שמעת אומרים שניב לוין חזר לעיר ,בת דודה שלי אמרה לי שראתה אותו בשכונות העניות ליד הקיוסק ברחוב חדד,היא אמרה שהוא מזה חתיך והעייניים שלו חלום של כל בת "אמרה אחת מהן בחולמניות ואני הקשבתי לכל מילה ומילה שהיא אמרה ,רחוב חדד זה הרחוב שלי ,אוי לא .
"אבל אמרו שהוא חזר מזה קר ושהוא לא הפסיק לזיין ,כאילו מישהי פגעה בו חזק "השניה מהן התחילה לדבר .ואני גילגלתי עיינים אמן שמישהי תפגע בו זה מה שאני מאחלת לאידיוט הזה.
הצלצול נשמע ויצאתי מהכיתה לכיוון החצר הגדולה של בית ספר,ורואה את טום וריינר מסתכל עליי מתלבט עם עצמו עם לבוא לכיווני או לא .
YOU ARE READING
Marriage
Romance3# ברומנטיקה בתאריך 24.7.2017 Marriage.. נישואים שאתה לא בוחר בהם ,אלה נישואים בכפיה יותר נכון שאין לך מה לבחור, הם ללא רצון ,לפעמים היו את הרגעים האלו שאני התפללתי על היום שאני אתחתן ,אל תקחו את זה שלא הייתה לי שמלה לבנה ,כי הייתה לי ,והיה מקום ענק...