מה אנחנו עושים בביתי ?השאלה הזאת מסקרנת אותי כלכך אך גם אם אני אשאל השקרן הזה אוהב לשחק בדרך הקשה כך שהוא לא יגיד לי ,אוו לא ,אני לא הולכת לשחק במשחק הזה ,אני פשוט לא יצא מהאוטו שלו.
הוא בוהה בי כאילו אני חפץ שלו ואז אחרי שתי דקות פניו מתעוותות כאילו הוא שם לב לזה שהוא בוהה בי ,המבט שלו הצחיק אותי כלכך ,פניו התכווצו,זה היה מראה משעשע ,אם כל הרצון שלי להתפרץ בצחוק עצרתי את עצמי ,אני צריכה לשחק את עצמי קשוחה אני לא יכולה לצחוק ולהרוס את כל הרצינות שאני מנסה להראות לו ,שאני לא פוחדת ממנו .
הוא גכחח בגרונו מביט בי בחוסר סבלנות ואני ישבתי שם עם פוקר פייס
"את מתכוונת לצאת גברת שוורץ"אמר בזלזול.הצרידות בקולו גורמת לי לשקוע בחולמניות עליו ,על המראה שלו אבל שהבנתי איך הוא קרא לי ,הוא קרא לי בשם משפחתי ׳שוורץ׳ מה שגרם לי לעצבים ,אני שונאת את השם משפחה הזה ,אני שונאת את כולם ,במיוחד את הניב הזה ואת אבי .
"שלא תעיז להגיד את שם משפחתי עוד פעם אחת ,אתה מבין ?! פעם הבאה שזה יקרה, החברים למטה תגיד להם ביי ."אמרתי לו כועסת יוצאת מהאוטו ומחזיקה בסנטרו ,איזה כועסת ואיזה בטיח הייתי רותחת מעצבים אני לא יודעת מאיפה זה בא ,מזלזולו או בגלל שאמר גברת שוורץ ,כינוי שהיה מיוחס לאמי .אנשים תמיד קראו לה ככה שהייתה לוקחת אותי איתה לעבודתה .
פרצוץ משועשע היה לו כאילו אני צוחקת איתו ,ואז שהוא מבין שאני לא מנסה אפילו להצחיק הוא תופס את ידי אשר מחזיקה בסנטרו ומעיף אותה לצד ותופס באגני,כל זה קורה בשניות שאני לא מספיקה להגיב אפילו.
"אני לא אוהב שאנשים מנסים לאיים עליי, את לא רוצה שדברים יקרו לך ,אני מיד יכול לקחת את האקדח שבכיס האחורי שלי לכוון אותו לראש היפה שלך ובום פאשש לירות ולרצוח אותך "אמר עושה בעזרת אצבעותיו צורה של אקדח ומשמיע קול של ירייה ,הקרבה בנינו עשתה לי לא טוב אז התרחקתי ממנו אחורנית ,אני לא רוצה להיות קרובה לרוצח .
"ואני לא אוהבת אנשים שרוצחים ,אתה לא מיוחד במינו "אמרתי במטרה לעצבן אותו וזה הצליח הא היה כלכך עצבני ,עלינו במדרגות של ביתי והחלטתי לשאול אותו את השאלה שמציקה לי כלכך ,למה אנחנו בביתי?.
"ואדון מה שמך...מה אתה רוצה או עושה בביתי ?"שאלתי ועכשיו הוא המשיך עם פרצוף הפוקר פייס, לבנאדם הזה יש שתי פרצופים וזה לא מוצא חן בעייני זה גורם לי לפחד יותר מידי ואני שונאת שאנשים גורמים לי לפחד ,זה גם בא אצלו בהפתעה כאילו משהו הרג אותו מה עשיתי? כולה איימתי עליו ,התנגדתי לו, קראתי לו אדון מה שמך ,חוץ מיזה כלום .
טוב שאני אומרת את זה זה באמת נשמע הרבה אבל מה לעשות הוא התעסק עם עמית אני יגרום לקח שחייו היו קשים ושהוא לא היה רגיל לקבל מה שהוא רוצה כמו מלך ..טוב על מי אני עובדת אין לי אומץ לעשות זאת .בקושי לקלל אותו אני יכולה .
YOU ARE READING
Marriage
Romance3# ברומנטיקה בתאריך 24.7.2017 Marriage.. נישואים שאתה לא בוחר בהם ,אלה נישואים בכפיה יותר נכון שאין לך מה לבחור, הם ללא רצון ,לפעמים היו את הרגעים האלו שאני התפללתי על היום שאני אתחתן ,אל תקחו את זה שלא הייתה לי שמלה לבנה ,כי הייתה לי ,והיה מקום ענק...