פרק 32

6.5K 410 82
                                    

(סתם שיר אם אתם רוצים לשמוע שאתם קוראים )

נקודת מבט ניב :

היא במה?ראשי מתחיל להסתחרר אבל למה הרי זה מה שהיה אמור לקרות ,המחשבה הזאת שיש לה משהו שלי משמחת אותי כלכך אך גם גורמת להלם שגורם לגופי לקפוא

המזלג נופל מידי והשולחן נופל לדממה היא רק מסתכלת עליי באכזבה ,למה היא מסתכלת עליי ככה ,כאילו אני זה שקיבל עכשיו בשורה שהוא עומד להיות אבא .

להיות אבא אף פעם לא חשבתי על זה באמת כמו כל המחשבות שרצות לי עכשיו בראש ,מעניין איך היא הגיבה שהיא גילתה את זה .

״זה בטוח ?בדקת ״שאלתי המילים בקושי הצליחו לצאת והראש שלי מתחיל לדמיין את עצמי מחזיק עגלת תינוק ומטייל איתה בפארק.

״כן בדקתי אם אתה לא רוצה אותו אני יכולה לעשות הפלה ״היא אמרה מאוכזבת ,היא חושבת שאני לא רוצה את התינוק ,בטח שאני רוצה אותו,זה משהו שלי .

״שלא תעזי לחשוב על זה אפילו זה פשוט קשה לי לעקל אני הולך להיות אבא ״אמרתי בפחד פעם ראשונה אחרי המון זמן שאני באמת מפחד ועוד ממה אני מפחד ? מהעתיד שלי.

״בסדר אני חושבת שאלך ואביא לך לחשוב יותר ״מלמלה בשקט וכמה מהכיסא מסדרת את בגדיה שהתקפלו ,היא אישתי ואם היא הייתה פתוחה איתי וסיפרה לי על ההריון אני רוצה לדעת תשובה אחת לשאלה שכלכך הרגה אותי מבפנים .

״למה ירית בי וברחת באותו יום ״השולחן נפל לדממה היא לאט לאט התיישבה על הכיסא שוב ושיחה עם אצבעותיה הפרצוף שלה היה מבולבל ששאלתי אותה את זה

״ניב אני חושבת שאתה יודע את התשובה לשאלה הזאת ״אמרה בקול שקט .

״אם אני יודע אז אז למה בכלל סיפרת לי על ההריון הרי את יודעת שאני לא אתן לך לברוח שוב לעולם ״אמרתי לה את האמת

״אני יודעת ,אבל אם זה אפשרי שאני יחזור לבית ספר פשוט להיות תקועה בבית זה משעמם וכבר ממש אבל ממש חנוק לי פה ״אמרה ויש לי רעיון.

את יודעת מה ?לא לבית ספר כי יש שם בנים חרמ..״עצרתי את עצמי והיא הביטה בי בעצב ״אבל אני יכול לארגן לך עבודה במשרדים שלי שלא יהיה לך משעמם ״אמרתי והיא חייכה חיוך קטן .

״זה גם טוב אבל מה אני יעשה שם אני לא מבינה כלום ,יש לך עסקים של בתי מלון ״אמרה והיא צודקת אולי אני יביא לה להתחיל לבנות עסק מישלה

״אני יעזור לך לבנות עסק ופשוט זה יהיה המשרד שלך את אפילו יכולה להיות אצלי במשרד ״אמרתי והיא קפצה באושר ורצה לחבק אותי

 Marriage Where stories live. Discover now