"שלום איך אוכל לעזור לך גברתי "המוכר שאל בזמן שראה שאני מתבוננת בחנות כאילו זה משהו חדש הימים האלו שהייתי כלואה בצינוק הזה או שלא היה לי רשות לצאת מהבית ,כבר שכחתי איפה העולם האמיתי שאני חיה בו נמצא .החנות הזאת ישנה אני רואה פה מלא חפציי אספנות זהב מונח על המדפים האיש הזה יכול להיות עשיר אבל במקום זה הוא שם את החפצים לראווה .
אני מניחה שקית כחולה מבד ופותחת אותו הוא מסתכל על מה שהנחתי על השולחן ולוקח את השקית .
"היי מה אתה עושה ?!"אמרתי מנסה לקחת את זה ממנו אבל הדלפק שהפריד בנינו לא נתן לי לזוז יותר .
"בודק משהו "אמר בקול צרוד מסתכל על מכונה ישנה ומאובקת ידו רועדת בטח בגלל גילו הוא נורא זקן .
הוא חוזר לדלפק ודופק לי מבט מאיים ,יחסית למבוגר כמוהו יש לו תדמית של בן אדם מאיים .
"זה שלך ?"מילותיו נוקשות ואני מתקשה ,טכנית זה של ניב אבל הוא לא אמור לדעת,אף אחד לא אמור לדעת .
"אז של מי זה אם לא שלי "אמרתי במבטא אנגלי כדי שאולי הוא יחשוב שאני ממעמד גבוהה בשביל להחזיק את זה .
"לא יודע אבל היו פה פעמים רבות שעשו איתי עסקה ואז באו לפה והרסו לי את החנות".
"אני מאוד מקווה שלא גנבת את זה כי הדברים שהבאת לי מאוד יקרים ושווי ערך גברתי "אמר ועייני נפתחו אני חייבת כסף כדי להתקיים עד שאני ישיג עבודה .
"כמה הם שווים אדוני אני באתי לכאן כדי למשכן אותם "אמרתי
"כולם ביחד לפחות 170 אלף דולר "אמר ופי נפער ניב בזבז עליי 170 אלף דולר ,הוא בזבזן .
"אני רוצה לקנות את התכשיטים ממך "הוא עצר אותי מלאסוף הכל לתוך השקית ,הוא רוצה לקנות את כל זה .
"אוקי"השבתי לו בהיסוס קטן והוא הוציא מלא שטרות והניח על השולחן לפחות 10 ערמות של דולרים לקחתי אותם לידי כדי לספור את הכסף שלא ירמה אותי או משהו ששמתי לב שהכל נמצא פה אמרתי לו תודה ויצאתי מההחנות .
אני לבד ברחוב שאני לא מכירה אין לי בית לחזור אליו אין לי מקום לישון בו אני עם בגדים מסריחים ויחפה מנעליים .
אני לא יודעת מה לעשות , עומדת באותו המקום כבר שעה ,טוב אז אני כרגע לא בעיר שגדלתי בה יצאתי מהעיר לעיר ששמה הוזכר לי בשיחה עם מישהו .
רגע זה היה רמיי ,רמי גר פה אני ילך לבנות שלו אני הבטחתי לו ואני יקיים את ההבטחה הזאת רק איפה אני ימצא אותם ?
ישלי כמה כיוונים אני יודעת את השמות של הילדות שזה יתרון מבחינתי ,קוראים להן ממיילי ולורן אבל מה אני יצעק ברחוב כמו משוגעת .
ונזכרתי שהשם משפחה שלו הוא טופלר ,אולי אני ישאל פה איזה בנאדם ,אם הוא במקרה מכיר אותו ,או מכיר מישהו שמכיר אותו.
YOU ARE READING
Marriage
Romance3# ברומנטיקה בתאריך 24.7.2017 Marriage.. נישואים שאתה לא בוחר בהם ,אלה נישואים בכפיה יותר נכון שאין לך מה לבחור, הם ללא רצון ,לפעמים היו את הרגעים האלו שאני התפללתי על היום שאני אתחתן ,אל תקחו את זה שלא הייתה לי שמלה לבנה ,כי הייתה לי ,והיה מקום ענק...