פרק 33

6.2K 373 46
                                    

״בן כמה אתה תזכיר לי ״היא שאלה בהלם מסתכלת על המבנה אנחנו נכנסים פנימה והיא נצמדת אליי בפחד ומסתתרת
״בן 20 ״אמרתי לה והיא פערה את עיניה ראו שהיא רוצה לשאול איך הצלחתי לבנות את כל זה בגיל כזה צעיר .

״זה היה של אבא שלי אני הוספתי רק עוד 6 בתי מלון על שמי ״אמרתי לה ונכנסנו למעלית אוי לחכות 16 קומות עכשיו, עליה של שלוש דקות כי המעלית טיפה נדפקה אני באמת צריך להתקשר למישהו שיתקן את זה.

״אני יהיה במשרד שלך ?״ היא שאלה בקול שקט ושמה את ידיה על הפה הנהנתי לשאלתה והיא נהייתה חיוורת

״עמית את בסדר ?״שאלתי והיא הנהנה אבל שהמעלית הגיעה לקומה האחרונה היא רצה לכיוון השירותים.


נקודת מבט עמית :

שעלינו במעלית היא טילטלה אותי והרגשתי בחילה נוראית קראתי על זה באינטרנט לפני כמה ימים ,זה בגלל ההריון ,אבל הרגשתי כלכך נורא .

שהמעלית נפתחה הדבר הראשון שהיה לי בראש זה להוציא את הגוש הזה שתקוע לי בגרון כמה שיותר מהר אז רצתי לשירותים לא מעניין אותי שכולם מסתכלים נכנסתי לאחד התאים ופשוט הקאתי כמה פעמים .

ניב לפי מה שהבנתי היה אחרי כי הוא החזיק לי את השיער שלא יתלכלך ,זאת הרגשה כלכך נורא שאני לא יכולה לתאר אפילו והבחילות רק נעשות יותר קשות .

אחרי כמה רגעים זה נגמר והפסקתי להחזיק את האסלה ובמקום זה החזקתי בביטני שכאבה כלכך מזל שיש אינטרנט כי אם לא ,הייתי נכנסת ללחץ ורצה לרופא .

ניב מתכופף לעברי ומזיז לי את השיער שעל הפרצוף למאחורי האוזן הוא רואה שאני צריכה להירגע כמה דקות ומחזיק לי את היד ,תירגע זה לא שאני הולכת ללדת אתה יודע ,אני לא יודעת מה קורה לו בזמן האחרון הוא נהיה מתחשב ועדין וטוב אבל אני לא יכולה להשים את העבר מאחורי ולשכוח אותו שהוא מפלצת הרי הוא הרג לי את הלב ,אני יודעת לזייף את ההתנהגות שלי אני שונאת אותו מאוד אבל הבנתי שזה לא יעזור לי בכלום ללכת נגדו אז אני נחמדה ״עמית הנחמדה״ זיוף מוחלט ,אני לא קונה את זה שהוא השתנה .

אני נאחזת בו בנסיון לקום מהרצפה ונהייתי כבדה או שזו רק תחושה כזאת כמו שאתם אחרי שינה ואתם קמים מהמיטה ,ניב החזיר אותי לשבת .

״את בסדר ״הוא שואל בדאגה קם לכמה שניות וחוזר עם כוס מים בידו אני חוטפת ממנו את הכוס ושותה את כל המים שבה ומרגישה יותר טוב .

״כן אני בסדר עכשיו אתה יכול להירגע קצת זאת כולה בחילה ניב״ אמרתי בחיוך מזויף והוא עזר לי לקום לכיוון הכיור ושטפתי את פני .

 Marriage Where stories live. Discover now