פרק 7

9.3K 386 30
                                    

[שיר לא קשור אבל הוא יפה ושימו לשמוע שאתם קוראים ]

________________

אני מתחילה לקבל סחרחורת ושיווי משקל ונופלת לידיו של ניב עוצמת את עייני ולוחשת לו שתי מילים "אתה מפלצת ".

אני מרגישה את עייניו חודרות אליי כל המבט שלו עלי ,הוא לוקח אותי לחדר שלי ומושיב אותי על המיטה בעדינות נראה שהוא מפחד לשבור אותי

"אני עשיתי את זה?"שאל בשקט והינהנתי בפחד ללא קול, דמעות ירדו בעייני הרגשתי חלשה.

אני רוצה לחיים שהיו לי לפני שפגשתי אותו היו לי חיים טובים שקטים ,עכשיו אני לא מכירה את השקט הזה ,שהייתי יושבת במרפסת מסתכלת על העננים ומדמיינת את אמא שלי קופצת מענן אל ענן נהנת ושומרת עליי מלמעלה ,לימים שהייתי הולכת לים ונזכרת באבא מרים אותי על הכתפיים ועושה את עצמו מפיל אותי .את הימים בטבע איך אפשר לשכוח ,הנחל שלנו שמצאנו והיינו יושבים שם ועושים פיקניק ,את השכונה הזאת שפעם כל השכנים עושים יום אחד בשנה שכול אחד מכין אוכל ויושבים בגן הציבורי עם שירים נהנים מדברים ,כל זה נעלם שאימי נפטרה ,זה הרס את השכונה כולם שקעו שוב לדיכאון ,ומהר מאוד שכחו את כל הדברים האלה ,השכן דוד מלמטה הוא בן 70 אישתו נפטרה ,אני היחידה שהלכה להלוויה אני ליוויתי אותו בכיסא גלגלים ,איתו הפסקתי לדבר כבר שנה אני חושבת שאלך לדבר איתו .

"אני לא נוגע בנשים אין מצב שזה אני "אמר מנסה לשכנע את עצמו ואני שותקת כמו דג אני מבולבלת .

נזכרתי, אני שמעתי מקודם מילה קרובה לחתונה וניב נישק אותי ,כמובן שהשפתיים שלו זה התמכרות זה הייתה נשיקה עדינה ורכה ,אבל אותי לא קונים בנשיקות,את האמת זאת הייתה הנשיקה הראשונה שלי אף אחד לא התקרב אליי בבית ספר ,טוב מה אני חופרת .

"עוף ממני "מלמלתי רועדת ונוגעת בפלסטר שדבוק ללחי שלי ונאבקת בכאבים שלי .אלו לא היו כאבים פיזים אלו היו כאבים נפשיים שלא הייתי מאחלת לאף אחד לסבול אותם .

הוא מסתכל עליי לכמה שניות ומתיישב לידי בלי בושה

"ביקשתי משהו לך מיפה כבר  "שלחתי את ידי לעברו ודחפתי אותו  בחוזקה אך הוא לא זז הוא ענק וכבד מידי .

"אני לא יכול עמית את לא מבינה אנחנו נצטרך להשלים עם זה "אמר ולא הבנתי כלום מדבריו.

"עם מה להשלים?"שאלתי עצבנית מתרחקת ממנו טיפה .

"אנחנו לא נוכל לעזוב אחד את השני עוד מעט ,הם קובעים חתונה "אמר רגע חתונה?,התנתקתי מכל מחשבה שבעולם ,הוא יהיה בעלי ,אני רק בת 17 ואני אתחתן כבר?לא זה לא יכול להיות הם צוחקים אליי נכון?.
"חתונהה?! אני עוד לא בת 18 ובטח שאני לא רוצה בעל כמוך ,אני לא רוצה את זה למה חתונה ?"שאלתי בוכה אני עוד מעט אהיה נשואה

 Marriage Where stories live. Discover now