שבע-התחלה חדשה

97 2 0
                                    

"קומי יפדלאה יש בצפר,"
ניק צעק ומשך את השמיכה מעליי
"כבר אמרתי לך שאתה האח הפחות אהוב עליי?" זרקתי אליו בישנוניות.

"אמרת, אבל בגלל שאני האח היחיד שלך זה אומר שאני גם האהוב עלייך, עכשיו קומי," הוא אמר בחיוך ומשך את שיערו אחורה בצורה מושלמת שהחמיאה לו.

הורדתי את החולצה הרחבה מה שהשאירה אותי בתחתונים וחזיה. תמיד אומרים לי שזה מוזר שאח שלי רואה אותי ככה אבל אני וניק תמיד האמנו בשוויון זכויות מה שאומר שאם הוא יכול ללכת בלי חולצה, גם אני.

הרגשתי שונה
הרגשתי פגיעה
הרגשתי חשופה
מידי
מאז

שלפתי סריג אפור דק וגינס ארוך בהיר מהקופסא המלאה בגדים שלא הספקתי לפרוק, הוצאתי מהמגירה חזיה ותחתונים אותם שמתי על המיטה,
ונכנסתי למקלחת.

הסתכלתי במראה על ילדה עם שיער פרוע ועיניים עיפות, עיניים שלא ישנו כבר הרבה זמן

יצאתי מהטראנס ונכנסתי למקלחון
זמזמתי לעצמי שיר ישן בזמן ששטפתי את המרכך והסבון מגופי החשוף

המוזיקה הרגיעה אותי
גם אם היא באה ממני
המשכתי לזמזם כשעטפתי סביבי מגבת נקייה  ויצאתי מהמקלחת.

לקחתי את הכדור המוכר והחלקתי אותו במורד הגרון מתלווה בצריבה שלעולם לא אוכל לשכוח.

שנאתי את זה, ריטלין. זה אומנם עזר לי להתרכז אך לקח ממני כל מה שהייתי.
הוציא ממני כל מה שהיה שלי.
והפך אותי לעוד אחת כמו כולם.

-----
"נוו תמיד ביקשת לעצמך התחלה חדשה."
ניק אמר כשהסתכל על פניי.
הנהנתי.

זה נכון, תמיד רציתי להתחיל שוב. תמיד רציתי לעשות הכל מהתחלה, והפעם נכון. אבל כמו תמיד הייתה בי תחושה שאהרוס הכל.

שוב.

ברור שכל הזונות יסתכלו על אח שלי במבט רעב למגע... הרי אנחנו הולכים לחדר של המנהל בית מה שמסגיר את היותינו חדשים בבית הספר.

"ניק קים כנסו" שמענו קול ידידותי שנייה לפני שניק נקש על הדלת. "זה בכוונה שהשם של ניק מסתיים באות הראשונה שלך?" הוא שאל אותי.

חייכתי מכיוון שגם אני תמיד תהייתי אך לעולם לא קיבלתי... וגם לא אקבל..
"שבו" הוא אמר והצביע על הכיסאות שמולו.
ניק התיישב בזמן שאני נשארתי לעמוד.

"קרה משהו?" הוא אמר כשהבחין בכיסא הריק עליו הייתי אמורה לשבת.
הנהנתי בחיוך ותזוזה שהבהיר את היותי היפר.

"טוב אז... ניק אתה בכיתה י"ב 3 וקים את בי' 8" (התאריך שלי קלל) "זה אומנם מפלסים שונים אבל זה אותו בניין, אני בטוח שתסתדרו מעולה ואם לא אני פה בשבילכם."

הצלצול קטע את השיחה שגם ככה לא היה לה סיכוי. "תודה רב-" "איפה הכיתה שלי" קטעתי את ניק בחוסר סבלנות "שלך בדיוק מולי וניק.." "אני אסתדר תודה,"

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 26, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Kid In Love ❄ HebrewWhere stories live. Discover now