Chapter 8

231 6 2
                                    

'i miss you already'

Lauren pov
Als ik eindelijk in bed lig open ik whatsapp, ik zie dat jason al slaapt dus dan app ik hem morgen wel.
Dan open ik de chat van justin.

00:12 - You: I'm arrived home
00:15 - J: I miss you already
00:17 - J: I want to see you again tomorrow
00:16 - J: You have to give my jacket back ha?
Ik begin te twijfelen ik zou eigenlijk met an afspreken.. maar justin gaat vrijdag al weg en het was vandaag erg gezellig. Ik sla een zucht, wat moet ik nu doen? Anna zal het wel begrijpen als ik het haar ooit vertel.
00:24 - You: Tomorrow is fine
00:35 - J: i'll pick you up at your station round 5pm?
5uur pas? dan kan ik helemaal niet met anna afspreken..
00:37 - You: alright! I go to sleep. Goodnight.
00:39 - J: Goodnight lauren. See you tomorrow.
Ik glimlach naar mijn scherm. En vergrendel mijn mobiel en steek hem in de oplader. Ik probeer redes te verzinnen hoezo ik morgen niet met anna zou kunnen afspreken. En val op een gegeven moment in slaap.

*next morning*

Een kleine kreun verlaat mijn mond als mijn wekker half 9 slaat.
Het is donderdag en dan moet ik werken van 10 tot 3 uur. ik sla de deken van me af. En stap uit bed. Gapend loop ik naar mijn badkamer en bekijk mezelf in de spiegel, ik werp wat water in mijn gezicht en doe mijn haren vervolgens in een knot. ik heb geen zin om makeup optedoen voor mijn werk. Ik werk trouwens met jason samen in de starbucks, alleen was onze baas zo dom om ons allebei anders in teplannen. Ik doe een zwarte broek en een gewoon zwart shirt aan. En loop de trappen af naar onder.
'Goeiemorgen zusje' Zegt kevin
Ik glimlach en smeer me een broodje
'Lauren serieus, ik kan nog steeds niet geloven dat jij met justin bieber afspreekt' zegt hij
Ik rol met mijn ogen. 'Kevin' sis ik
'Wat nu? Mama is weg' zegt hij
Ik sla een zucht 'ik geloof het ook nog steeds niet' en ik neem een hap van mijn broodje. 'Ik vind het wel leuk voor je maar het is wel justin bieber he' zegt hij wat bezorgd 'hij is ook gewoon een normale jongen'
'Weet ik maar toch, hij doet aan drugs enz' 'kevin hij deed, hij rookt alleen nog' zucht ik
'En wat is mis met roken ik rook toch ook soms?' Zeg ik en neem een slok van mijn water 'je rookt!?' Vraagt hij verbaasd 'heel soms. En kevin.. jij rookt ook' zucht ik
'Ja maar' 'dit gesprek stopt nu' onderbreek ik hem en ik sta op en loop de keuken uit. Ik doe mijn Nikes aan en pak mijn jas van de kapstok. 'Ik ben werken!' Roep ik nog en ik sluit de deur achter me. Als ik bij de bushalte sta besluit ik anna maar teappe

9:31 - Best: An! Ik kan niet vandaag. mama had al plannen.. sorry, in het weekend?
Net als ik het berichtje heb verstuurd, komt de bus aangereden.
Na een kwartiertje kom ik aan bij de starbucks, en begroet mijn collega's
'Lauren!' Ik draai me om en zie jason staan 'moet jij werken vandaag?' vraag ik. Hij knikt en gooit een schort naar me. 'Hoe was het?' Ik zie dat zijn enthiasamse niet op kan
'Hij was zo aardig, lief en begripvol' zeg ik en ik spelt mijn naamplaatje op mijn short. 'Vertel me meer! Alles!' Zegt jason
'Hij miste zijn familie heel erg, en we hadden suhsi gegeten en hij zei dat ik mooi was' 'o m g' ik begin telachen
'Straks spreken we weer af' zeg ik zachtjes 'mijn beste vriendin krijgt iets met de justin bieber' zegt hij overdreven. ik rol mijn ogen en begin met afwassen. 'Tuurlijk jason'
'Lauren, Kassa!' Roept mijn baas
'Wacht ik weet nog niet alles' zegt jason hopeloos ' i'm sorryyy' lach ik

*Paar uur later*

Het is half 4 en het werken zit er voor mij op vandaag. Ik voel mijn mobiel trillen en zie dat het een bericht van annabella is.
15:32 - Best: maakt niet uit, weekend is prima. En OMG check deze link! Justin is nog gewoon in nederland!! www.hitkrant/justinbieber.nl
Ik trek mijn wenkbrauwen op en klik op de link

O M G een leuke nieuwtje voor de Nederlandse beliebers, Justin is nog gewoon in Nederland

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

O M G een leuke nieuwtje voor de Nederlandse beliebers, Justin is nog gewoon in Nederland. Hij werd vandaag gespot voor de sportschool!
Wie wil ook met deze cutie sporten?

Ik staar naar de foto, hij ziet er heel goed uit in zijn sportkleren. en die bril staat hem zeker ook niet verkeerd. Ik schrik uit mijn gedachte als ik getoeter hoor. Het is kevin, ik glimlach naar hem en stap in de auto 'dankje dat je me wilt ophalen kev'
'Geen probleem zusje' en hij start de auto en rijd naar huis. Zodra ik thuis ben loop ik naar de badkamer en besluit om nog snel tedouche. ik föhn mijn haren als ik klaar ben en breng nog enkele makeup aan. Ik pak weer mijn witte chanel tasje. Als laatste spuit ik nog een geurtje van Ysl op en doe mijn zwarte hakken aan. 'Klaar' zeg ik moppelend. Ik pak het jeansjasje van justin en hang het over mijn schouders.
'Ik ben weg!' Roep ik
Kevin's hoofd komt om de hoek geloven 'ga je naar?' ik knik
'Veel plezier' lacht hij
Ik rol mijn ogen en sluit de deur achter me. Na zo een 10 minuutjes lopen kom ik op het station aan. Ik zie nog nergens de auto van justin. Dus ik besluit om op een bankje tegaan zitten en tewachten.
5minuten later komt een grote zwarte auto aangereden. Ik liep er voorzichtig naar toe en zie dat het justin chauffeur is. Ik open de achterdeur en zie justin zitten 'hey loaren' Ik glimlachte en nam plaats naast hem en begroete hem met een knuffel. Zijn heerlijke aftershave drong mijn neus weer binnen.

'So, where do we go?' Vroeg ik hem

...............

- Z

Confused -Justin Bieber Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu