'You are justin bieber's girlfriend right?'
Lauren pov
Ik keek de jongen aan met betraande ogen aan. 'You can stay with me' zei hij
'I barly now you' zei ik
'You can trust me. Or do you want to spend your night outside' zei hij
'Allright i'll come with you' zei ik
Hij knikte en hij liep naar zijn auto,
Ik stapte in de auto en nam plaats op de bijrijders stoel. De hele rit staarde ik stil voor me uit. Ik was ontzettend moe van de vlucht en ik kon wel wat slaap gebruiken. 'We arrived' ik schrik op uit mijn gedachte en zie dat we voor een klein huisje zijn gestopt. Hij steek de sleutel in het slot en maakt de deur open. Een warm fijn gevoel overheerste mijn lichaam toen ik binnen stapte.
'Do you like it?' Ik knikte
Het was klein maar super gezellig.
'You can sleep on the couch'
' hij liep een kamer binnen en kwam even terug met een deken en een kussen. Ik glimlachte 'thankyou'
Hij stak zijn hand uit die ik niet begrijpend aan nam 'bryan nice to meet you lauren' zei hij terwijl mijn hand schudde
Ik fronste mijn wenkbrauwen 'how do you know my name?'
'You are justin bieber's girlfriend right?' Zei hij
'I was' zei ik zachtjes
'Oh yeah i'm sorry. Uhm okay goodnight' zei hij wat ongemakkelijk
'Goodnight' en hij liep naar zijn kamer. Ik legde mijn kussen goed en kroop onder de deken en sloeg een zucht. Ik smste kevin nog snel dat ik veilig was. Tenminste dat hoopte ik. En ik legde mijn mobiel weg en sloot mijn ogen.••••Nextday••••
Ik werd wakker van gerommel in de keuken. Ik sloeg een zucht en duwde me recht. 'Goodmorning' zei bryan
Ik glimlachte en rekte me uit. 'Can i use the bathroom?' Vroeg ik
Hij knikte en wees naar de deur. Ik liep er heen en bekeek me zelf in de spiegel.
Ik had wallen niet normaal. En mijn ogen waren nog steeds rood van het huilen. ik gooide wat water in mijn gezicht en maakte een knot boven op mijn hoofd. 'I made some breakfast' ik schoof aan de tafel en nam een hap van mijn brood je 'how do you feel'
Ik haalde mijn schouders op. 'Terrible' zuchtte ik 'i understand, how long do you stay' zei hij 'i'm leaving today'
Hij knikte
Een paar uur later bracht bryan me naar het vliegveld. 'i have along justin for my suitcase' bryan knikte en we stapte in de auto. Ik toetste zijn adres in op de gps en hij startte de auto. Ik voel me al de hele reis slecht. Ik hoop dat justin's poetsvrouw open doet en ik gewoon snel mijn koffer kan pakken.
Ik beet op mijn vinger nagels en beweegde nerveus met mijn knie. Toen de auto voor de villa stopte sloeg ik een zucht. Nerveus belde ik aan.
'Hello' ik zuchtte van opluchting. De poetsvrouw. Ik glimlachte en stapte binnen 'do you want some tea?' Ik schudde heftig nee 'I only need my suitcase' en ik wees naar de koffer in de gang. Ze knikte en ik pakte snel de koffer 'bye' glimlachte ik en ik verliet snel de gang. Ik legde de koffer in de kofferbak en schrok op van justin die mijn naam riep vanuit zijn raam 'lauren wait!' Mijn hart begon sneller te kloppen en ik haastte me in de auto. Bryan startte de auto en ik zag justin nog naar buiten komen rennen. Maar we waren al weg. het voelde alsof het nu officieel voorbij was. Ineens begon ik weer te huilen. Bryan legde zijn hand op mijn been en keek me begripvol aan.
Ik keek naar buiten hoe de bomen voorbij flitsten terwijl mijn tranen over mijn wangen gleden.
Bryan hielp me met mijn koffer toen we aankwamen op het vliegveld. 'Thank you' zei ik zachtjes 'it's my pleasure. you can always come if you want'
Ik knikte en gaf hem een knuffel 'bye' zei ik 'have a save flight!' Riep bryan nog en ik verdween uit zijn zicht.
ik liep door de douane en moest nog een aantal minuten wachten 'lauren?' Mijn hart bokte in mijn keel ik draaide me om en zag een jonger meisje voor me staan. Ik sloeg een zucht van opluchting 'you are justin bieber's girlfriend' gilde ze half
'Shhtt' zei ik en legde mn vinger op haar lip. Ze sloeg haar handen voor haar mond 'i'm sorry'
'It's okay' zei ik. 'Can we take a picture' vroeg ze lief. 'Ofcourse!' ik glimlachte terwijl haar moeder een foto van ons nam. Ze gaf me nog een knuffel 'bye! Can you tell justin i love him'
Ik knikte zachtjes 'i will, bye' en het meisje liep aan de hand van haar moeder weg. Zuchtend ging ik zitten.
Ik wilde nog niet de wereld in brengen dat het uit is tussen mij en justin. mijn gate werd omgeroepen. Ik pakte mijn koffer en liep naar de gate waar ik vervolgens naar het vliegtuig liep. Ik nam plaats in mijn stoel aan het raampje. Ik appte kevin dat ik nu in het vliegtuig zat en zag dat ik een appje van justin had10:23 - Justin: Please let's talk!
10:27 - Justin: Call me!
10: 35 - Justin: i love you.Ik werd misselijk van zijn berichtjes en stopte mijn mobiel weg
Het vliegtuig begon met opstarten. Ik sloot mijn ogen en voor ik het wist was ik in Nederland.Toen ik in de aankomst hal kwam zag ik een man met een bordje met lauren erop. Ik liep naar de man toe en hij nam me mee naar zijn taxi. Hoe korter ik bij thuis kwam hoe emotioneler ik werd. Ik leek het me eigenlijk nog niet te beseffen. Ik betaalde de taxi chauffeur en belde aan. Kevin kwam in een snelle loop pas naar de deur gelopen en zodra hij de deur open had sluitte ik me in zijn armen. Al mijn ellende en verdriet kwam eruit in een keer. Ik huilde in grote schokken tegen kevins borst en ik voelde hoe mijn tranen een natte vlek in kevin shirt veroorzaakte. Mama kwam geschrokken naar ons toe.
'Lieverd wat is er gebeurd?'..........
- Z
JE LEEST
Confused -Justin Bieber
Fanfiction•DutchFanfiction about Justin Drew Bieber• lauren haar beste vriendin is een die hard fan van Justin Bieber, in tegendeel haar zelf. Voor haar verjaardag schenkt ze haar een golden circle ticket voor de tour Purpose, met gevolg dat ze zelf ook mee m...