Lauren pov
Een diepe zucht verliet mijn mond toen de wekker afging. 'Ahhr druk dat kut ding uit' zeurde anna
Ik klikte hem uit en sloeg de dekens van me af. Meestal was ik wel goed in meteen opstaan maar anna in tegendeel. 'Ik ga even snel onder de douche, schiet je op?'
ik hoorde wat gemompel en nam het maar aan als een ja. Ik kleed me uit en draaide de kraan van de grote regendouche open. Ik genoot van het warme water wat mijn lichaam ontspande. Ik waste snel mijn haren en stapte onder de douche uit. ik deed mijn badjas aan en begon mijn haar te föhnen. Ik voelde dat ik al een beetje nerveus was, ik wist niet wat ik kon verwachten met Hailey. Ik poetste nog mijn tanden en liep de kamer weer binnen waar anna gebogen over haar koffer, kleren was het zoeken.
'Lau wat moet ik aan! Stel ik kom een knapperd tegen' ik begon te lachen en duwde anna opzij. Ik haalde een laag uitgesneden zwart shirtje uit haar koffer. 'Dat met een zwarte broek en je lange jeansjas met scheuren'
'Oehh yes love it' zei anna
Ik glimlachte en deed een simpele zwarte broek en een basic grijs shirtje erop met een vest, ik moest me toch weer omkleden. 'Ik maak me nog snel even op!' Zei anna die zich naar de badkamer haastte
Ik check nog snel mijn social media en na 10 minuutjes kwam an eindelijk uit de badkamer 'let's go!'
we hadden een taxi aangehouden die ons naar de bestemming bracht
'Are you okay?' Vroeg anna
Ze had het vast al gemerkt dat ik nogal stil was. 'Erg nerveus' zei ik met een scheef lachje. Anna pakte mijn hand
'Ik ben bij je' ik glimlachte, ik vond het zo fijn dat anna mee was. Ik weet zeker zonder haar was ik nu omgedraaid en
Terug naar het hotel gegaan.
Na een aantal minuten stopte de taxi. Ik gaf hem $20 en keek naar het gebouw waar we voor stonden. 'Oke adem in adem uit' zegt anna
Ik knikte en ademde rustig in en uit
'Zullen we?' Vroeg ze
Ik knikte wat onzeker, zo nerveus was ik zelfs niet met mijn eerste shoot.
'Hello?' Zei ik zachtjes
'Lauren! Is that you?' Hoorde ik een vrouw enthousiast roepen
Ik glimlachte naar de vrouw en wilde haar een hand geven maar ze trok me in een knuffel. 'And who is this?'
'This is my bestfriend Annabella but you can call her anna'
De vrouw knikte en nam ons mee naar de set, ze had me ook verteld dat hailey later was. Ofcourse.
'So here is your dressingroom' ik stond even versteld van wat ik zag, een tafel vol lekker eten, een grote lounch bank met een tv, een ijskastje en een eigen badkamer. 'Wow thankyou'
'No problem, you can change here, i see you in a bit' ik knikte en de vrouw sloot de deur. 'Omg dit is ge wel dig' en anna plofte op de bank neer
Met mijn hand ging ik door de vele kleren die aan een rek hingen. Ik schrok op uit mijn gedachten toen er op de deur geklopt werd en niet veel later ging de deur verzichtig open. 'Hello lauren, i'm your stylist for today!
Hij gaf mij een hand 'my name is niko'
'Nice to meet you niko' lachte ik
'So are you excited?!' Ik knikte wat overdreven zodat het echt leek maar ik keer er eigenlijk zo tegenop!
'So haley is arrived finally!' Lachte hij
En ontstond meteen een knoop in mijn maag 'let's begin!' Ik knikte
Hij vertelde me van alles over de kleren maar eigenlijk hoorde ik er niks van. Toen hij klaar was met praten duwde hij een setje kleren in mijn handen en trok me mee waar ik in een stoel werd gezet. Het ging allemaal zo snel. Als de makeup erop zat moeste ik me snel zo snel mogelijk omkleden. Niko nam me mee naar de studio waar alles ging gebeuren. Maar er was nog geen hailey te bekennen. Ik stelde me voor aan de fotograaf en net toen hij een gesprek wou beginnen kwam hailey binnen. 'Sorry i'm late guys, justin brought me en you know he is always late, isn't he lauren? Ik voelde een brok in mijn keel ontstaan. Ik kon niks meer zeggen dus ik gaf haar een klein lachje. Ik zag verschillende mensen verward kijken. Was anna nu maar hier ze mocht helaas niet mee naar binnen. Ik zuchte diep in en uit en probeerde me te focussen. De fotograaf gaf ons een paar aanwijzigingen. Hailey stond met haar lippen kort bij mijn oor. 'I had such a great night yesterday, i didn't know justin was so good in bed.'
Ik voelde de woede opborrelen, het liefste rende ik nu weg en barstte ik in huilen uit. Ik kneep me zelf in mijn hand om me zelf in bedwang te houden want ik kon haar zo een klap verkopen.
Ik bleef geconcentreerd en telde de minuten af tot dat de shoot van afgelopen. Ik zuchtte van opluchting toen de shoot voorbij was. Ik vond het vreselijk en ik wilde zo snel mogelijk weg hier. Ik pakte al mijn spullen bij elkaar en kleede me om naar mijn eige kleren. ik had kaitlynn nog gedag gezegd en liep richting de uitgang. Ik keek door de glazen deur en zag hem staan. Justin. Tegen zijn auto aangeleund waarschijnlijk wachtende op hailey. Mijn lichaam was verstijfd en mijn hart sloeg op hol. 'Shit shit shit' vloekte ik in me zelf. Ik zag dat justin ongeduldig werd en richting de ingang kwam gelopen. Ik raakt in paniek en deed de muts van mijn vest over mijn hoofd en probeerde me rustig te kalmeren. Ik keek omlaag naar de grond en justin opende de deur en liep langs me. Tenminste dat dacht ik. 'Lauren?'.............
Sorry sorry dat ik niks meer had geuploaden!! Ik krijg volgende week mijn uitslag van het examen
#prayforme-Z
JE LEEST
Confused -Justin Bieber
Fanfiction•DutchFanfiction about Justin Drew Bieber• lauren haar beste vriendin is een die hard fan van Justin Bieber, in tegendeel haar zelf. Voor haar verjaardag schenkt ze haar een golden circle ticket voor de tour Purpose, met gevolg dat ze zelf ook mee m...