'I missed you in my T-shirts'
Lauren pov
'Lauren?' Bij het horen van mijn naam sloeg mijn hart een tel over.
Ik keek achter me en zag justin onschuldig kijken. Zijn spieren kwam mooi uit in zijn shirt en zijn haren zaten wat warrig.
Justin keek naar de plek naast me. Ik knikte ja als bevestiging dat hij naast me kon komen zitten. Hij kwam naast me zitten en sloeg een zucht, het was eventjes stil maar al snel onderbrak hij de stilte. 'I can't explain how much i missed you' zei hij zachtjes
Ik keek hem recht in zijn ogen aan waardoor er een warm gevoel in mijn buik ontstond.
'I missed you to!' Hij slikte en beet op zijn lip
'So you are with Emile now' ik zag het verdriet in zijn ogen. 'Yes' zei ik amper
'Do you like him?' Vroeg hij stil
'Ofcourse i like him justin' hij knikte
'But do you love him' ik sloeg een zucht. Het was even stil.
'Of course not! Not so much as i love you!'
Ik zag dat er een sprankel in zijn ogen ontstond
En voor dat ik het wist voelde ik zijn volle lippen op die van mij. Het was zo lang geleden dat ik bijna was vergeten hoe dit voelde.
Ik sloot mijn ogen en ik huiverde van elke aanraking die hij maakte, ik verlangde naar meer. Ik stopte de kus en ik keek hem verward aan 'you didn't like it?' Vroeg hij wat onzeker
'you really want an anwser on that?' Hij knikte
Ik glimlachte en zoende hem weer, hij liet zich achterover zakken in het gras en ik streelde met mijn hand door zijn perfecte haren. Zijn handen gleden over mijn lichaam. 'Lauren what are you doing to me' zei justin buitenadem toen ik de kus stopte. Ik zag in zijn ogen dat hij meer wilde. Ik stond op en trok hem recht, 'wich room is yours.'
'You really wanna do this?' Vroeg hij verbaasd
'Don't talk and bring me to your room' we liepen de trappen omhoog naar de eerste verdieping en hij opende de laatste deur van de gang. Zodra hij de deur dicht deed, drukte hij me tegen de deur en zoende me weer. Er was zoveel passie. Hij trok mijn shirt uit en liet zijn handen glijden over mijn lichaam. Ik voelde mijn hele lichaam tintelen. Ik sloeg mijn armen om zijn nek en mijn benen om zijn middel. Zoendend liep hij naar het bed en legde me zachtjes neer, hij ging over me heen hangen en liet een spoor van kusjes achter in mijn nek. Ik probeerde zijn broek open te krijgen wat niet lukte, hij lachte en trok zijn broek uit. Het voelde meteen weer zo vertrouwd en ik vergat daarom alles om me heen. Justin trok mijn broek van mijn heupen en ik voelde hoe we in elkaar versmolten. Ik kneep in het dekbed en kreunde zachtjes tegen zijn lippen. Justin begon zwaarder te ademen en bereikte al snel zijn hoogtepunt. Ik rolde van hem af toen ik ook aan mijn hoogtepunt kwam en staarde naar het plafon. Ik besefte me wat ik net had gedaan, en ik had er zeker geen spijt van.
Ik hou van Emile maar verreweg niet zoveel als ik van justin hou
Justin sloeg een zucht 'that was..' ik onderbrak hem 'amazing' justin knikte en lachte.
Wat heb ik die lach gemist zeg. Ik raapte het shirt van justin van de grond en deed het aan. 'I missed you in my T-shirts' zei hij terwijl hij een boxer aan deed. Ik liep naar de keuken en zette 2 kopjes koffie. Ik schrok toen ik twee warme armen om me heen voelde. Ik huiverde bij elke ademhaling van justin die in mijn nek tintelde. Alles viel op zijn plaats, ik voelde me weer gelukkig en ik besef me nu pas dat Justin altijd mijn geluk is geweest.
Ik draaide me om en keek hem glimlachend aan, hij streelde een plukje haar achter mijn oor en gaf me zachtjes kusjes in mijn nek. Mijn lichaam sloeg op hol, deze jongen maakt me zo gek. Ik keek naar de klok 'i think i need to go home' justin pakte mijn arm beet 'no' ik schrok van zijn stem verheffing 'we need to talk about us, you can't just leave like nothing happend ' zei hij
Ik zuchtte 'justin.... i need some time to found out a way to tell Emile'
Hij zuchtte 'please don't leave me again'
Ik zag in zijn ogen dat hij echt weer bang was om me te verliezen. 'I'll be back, i promise' en ik gaf hem een kus op zijn lippen.
Eigenlijk wilde ik helemaal niet weg, ik wil bij hem blijven voor altijd, maar niemand weet waar ik nu ben dus ze zullen zich vast onrust maken. Ik deed snel mijn broek aan en besloot justins shirt aan te houden. 'Bye' ik gaf hem een snelle kus op zijn lippen en verdween uit de kamer voordat hij wat terug kon zeggen. Ik liep zo snel als ik kon naar mijn auto en reed weg. Nerveus tikte ik op mijn stuur, wat zal Emile boos zijn.. toen ik voor het huis stopte zag ik dat Emile's auto weg was, gelukkig.
Ik stak de sleutel in het sleutelgat en opende de deur 'hallo?' Riep ik
Ik zuchtte van opluchting niemand is thuis. Nu kan mijn plan doorgaan! Ik liep zo snel als ik kon de trappen omhoog naar mijn kamer en trok mijn koffer uit de kast. 'Ik pakte een stapel shirts, propte nog wat broeken erin, een aantal jurkjes en schoenen. Snel liep ik naar mijn badkamer en deed ik al mijn makeup in een tasje en propte die ook in de koffer. De ring van justin deed ik om die ik in een la had opgeborgen en besloot nog snel een briefje te schrijven aan mama en kevin. Voor Emile liet ik een briefje op mijn bed liggen.
Ik liep de trappen omlaag en griste nog mijn jas van de kapstok en stapte in de auto weer op weg naar justin..............
JE LEEST
Confused -Justin Bieber
Fanfiction•DutchFanfiction about Justin Drew Bieber• lauren haar beste vriendin is een die hard fan van Justin Bieber, in tegendeel haar zelf. Voor haar verjaardag schenkt ze haar een golden circle ticket voor de tour Purpose, met gevolg dat ze zelf ook mee m...