Chapter 36

145 2 0
                                    

'Welkom thuis lieverd!'

Lauren pov
ik werd wakker van de stem die omriep dat het vliegtuig ging landen. ik wreef in mijn ogen. En pakte snel een kauwgompje zodat mijn oren niet dicht zouden gaan onder het landen. Ik keek uit het raampje en zag het landschap van Nederland. het was natuurlijk regenachtig. We werden verzoekt om onze riemen vast te maken. En ik voelde dat we gingen het landden. Langzaamerhand kwamen we op de grond. Toen het vliegtuig tot stilte kwam, pakte ik mijn handbagage en liep uit het vliegtuig. Ik moest nog een paar minuten wachten op mijn koffer, dus ik checkte mijn mobiel en appte justin dat ik geland ben. ik ben best wel nerveus om iedereen weer te zien.
Ik schrik uit mijn gedachte als ik mijn koffer voorbij zie komen. Ik probeer mijn koffer nog te pakken maar ik was telaat. Geërgerd stond ik tewachten. En na 5 minuten kwam gelukkig weer mijn koffer. Ik volgde de bordjes naar aankomsthal. En liep een deur uit. Ik keek even rond en toen kruiste mijn blik met die van kevin. Een glimlach van oor tot oor verscheen op mijn gezicht. Met mijn koffer rende ik naar hem toen en voor ik in zijn armen sprong liet ik mijn koffer op de grond vallen. kevin slierde me door het rond en gaf me een kus op mijn voorhoofd.
'Lau, wat heb ik jou gemist' zegt hij
'Mama!' Ik zie mama ook komen aanrennen en ik omhels haar stevig. Ik zie emotie op mijn moeders gezicht. En geef haar een kus. 'Ik heb je zo gemist mama' mijn moeder streelt door mijn haren. 'Ik jou ook lieverd' zegt ze zachtjes
'Zijn we tela..' 'lauren!' Roept anna en ze trekt me in een omhelsing.
Jason omhelst me ook en een tijdje staan we zo. Lachend laat ik ze allebei los. 'Wat ben ik blij jullie allemaal weer tezien' zeg ik
Kevin komt inmiddels met mijn koffer aangelopen. 'Lau je ziet er super uit' zegt jason. 'Hoe bedoel je?' Lach ik
'Je ziet er gelukkig uit' zegt hij
'Ik ben ook gelukkig'

••••••

mama opent de voordeur. Ik snuif de geur op van thuis. Ik sluit even mijn ogen en sleep dan mijn koffer over de drempel. 'Welkom thuis lieverd' zegt mama. Ik glimlach naar mama. En kevin helpt me met mijn jas, die hij vervolgens op de kapstok hangt. Ik loop de keuken in en sla lachend mijn handen voor mijn mond. Er hangen slingers van 'welkom thuis' en er staat een overheerlijke taart op de tafel. 'Jullie hoefde dit echt niet voor me tedoen' zei ik en ik omhelsde mama
'We zijn gewoon blij dat je er weer bent' zegt mama
Ik glimlachte naar haar en sneed de taart aan.
Na dat ik het stuk taart op had en nog wat had gedronken. Besloot ik om te gaan slapen. Ik was verschrikkelijk moe van de vlucht. En heb natuurlijk een jetlag. ik gaf mama nog een kus en liep de trappen omhoog. 'Slaaplekker kev' riep ik over de gang en ik liep mijn kamer in. Het voelde goed om weer in mijn eigen kamer tezijn. Ik zag dat kevin mijn koffer al op mijn kamer had gezet. Ik ritste mijn koffer open en bovenop lach de trui van justin. Ik pakte hem uit de koffer en snoof de heerlijke geur van zijn aftershave op. Ik trok mijn shirt en broek uit en deed de trui aan. Ik kroop onder de dekens en knipte het licht uit. Ik sloot mijn ogen en viel al snel in slaap.

••••nextday••••

Gapend loop ik de trappen af. Ik ben nog steeds verschrikkelijk moe. Maar in bed blijven liggen heeft ook geen zin.
Ik loop de keuken binnen. 'Goeiemorgen' Ik glimlach naar kevin die aan de keukentafel zit te eten.
'Waar is mama?' Vraag ik
'Werken' zegt kevin
Ik knik en smeer me een broodje. En ga tegenover kevin zitten.
'Zin om vanmiddag wat tedoen?' Vraagt hij na een tijdje
'Gezellig' zeg ik en ik prop het laatste stukje van mijn broodje in mijn mond.
'Ik ga me even omkleden' zeg ik
En ik loop weer naar boven naar mijn kamer. Ik zet mijn mobiel aan en zie dat ik berichten heb.

09:35 - Justin: hey, still jet lagged? Say hi to your mother and Kevin. I miss and love you!💗

11:15 - You: hey justin, a little bit haha.. i will and i miss you too!! Talk to you soon. Lyt 😙

Ik stop mijn mobiel weg. En doe simpele kleren aan. En zet een pet op.
'Ik ben klaar' zeg ik tegen kevin
Kevin knikt en doet zijn schoenen aan.
'Let's go' zegt hij
Ik liep de deur uit achter kevin en stapte in de auto. Hij reed naar de stad waar we in een tentje gezellig gingen lunchen. We bestelde wat eten, kevin bestelde een broodje en ik frietjes met kipnuggets.
'Lau' ik keek op en zag dat kevin een selfie wilde maken. Ik stopte een frietje in mijn mond en kevin maakte de foto. 'Haha die foto is zo erg!' Lach ik

'Ik vind m wel cutee' zegt kevin en hij stopt zijn mobiel weg en neemt een hap van zijn broodje

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

'Ik vind m wel cutee' zegt kevin en hij stopt zijn mobiel weg en neemt een hap van zijn broodje. We praten nog over hoe het was bij justin. Ik friemel aan mijn ring en denk aan de dag dat ik die van hem kreeg. Het was zo leuk in New York. Ik mis hem eigenlijk al heel erg en ik ben nog niet eens een hele dag weg. misschien moet ik hem over een weekje verassen. Dat ik 2/3 dagen naar hem toe ga! Ik schrik uit mij gedachte van kevin die wat tegen me zegt.
'Sorry wat zei je?' Vroeg ik
'Ik heb een meisje ontmoet' zegt kevin

...........

- Z

Confused -Justin Bieber Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu