Yoonrie terbangun daripada tidurnya.Matanya dicelikkan.Muka Yoongi menghiasi pemandangannya.
Nafas hangat milik Yoongi,tubuhnya yang panas dan kasih sayang daripada lelaki itu cukup membuatkan Yoonrie jatuh cinta pada Yoongi.
Senyuman namja itu digilai hampir kesemua wanita.Yoonrie ralit memandang wajah Min Yoongi yang kekal diulit mimpi itu.
Tiba-tiba...
BAM!
Seseorang menyepak kuat pintu bilik Min Yoongi.Namja itu terus sahaja tersedar dari lenanya.Manakala Yoonrie tergamam.
"KAU MEMANG ANAK KURANG AJAR!" Tuan Lee terus sahaja mendekati Min Yoongi sebelum menampar namja itu sekuatnya.
"GARA² KAU DENGAN PEREMPUAN NI,AKU ASYIK DIMALUKAN! DIORANG ASYIK KATA AKU NI TAK PANDAI DIDIK KAU! KAU PUN! DASAR PEREMPUAN GATAL! BERAMBUS KAU DARI RUMAH AKU!" Rambut milik Yoonrie dicengkam kuat.
"A-akh!"
"APA YANG APPA BUAT NI HAH?!"
PAK!
"ANAK DERHAKA!!!"
"YA! MEMANG AKU ANAK DERHAKA! KENAPA?!"
"Yoongi...geumanhae..."
"KAU MAKIN BIADAB YA?! NI MESTI PEREMPUAN NI KAN?!"
PAK!
"APA APPA BUAT NI HAH?!"
DUSH!
"Yoongi!"
"NEON!!!"
DUSH!
BUK!
"KAU JAGA!!!" Tuan Lee terus sahaja berlalu keluar daripada rumah.
"Y-Yoongi...gwenchana?..." Yoonrie terus sahaja mendekati Min Yoongi.Kepalanya terasa amat sakit akibat dihentak kuat pada dinding.
"Dahi awak Yoongi..." Darah pekat mengalir di dahi Yoongi deras."A-aku okay...k-kau o-okay?" Yoongi cuba untuk bangun.
Pipinya terasa kebas akibat tumbukan padu dan tamparan daripada appa nya."Awak ni! Kenapa nak risau saya? Awak tu yang luka! Mari sini saya lap" Yoonrie baru sahaja ingin berdiri tetapi tangannya dipegang oleh Yoongi.
"Tak payah...aku okay...sini..." Yoonrie lantas mendekati Min Yoongi."Kenapa?" Yoonrie sudah duduk disebelah Min Yoongi.
"Kau selalu kata yang kau sayangkan aku kan?..." Yoonrie mengangguk."Aku pun sayangkan kau...mianhae sebab appa aku lukakan kau nae?" Rambut milik Yoonrie diusap perlahan.
"...."
"Aku nak kau tahu...yang aku...sayangkan kau...jangan tinggalkan aku arasso?..." Dipandang wajah Yoonrie yang hanya berdiam.
'Tapi...saya terpaksa Yoongi...'
---
"Awak nak makan?" Yoongi menggeleng."Aku nak tidur ja..." Yoonrie mengangguk faham.Yoongi lantas ber baring membelakangi Yoonrie.
"Awak tidurlah..." Yoonrie mengusap rambut Yoongi sama seperti Puan Lee.Senyumannya,belaiannya dan...suaranya amat sama seperti Puan Lee.
Yoongi rindukan eomma angkatnya,entah kenapa dia amat rindukan Puan Lee pada malam itu."Yoongi? Kenapa awak nangis?" Yoonrie terus sahaja duduk ditepi katil Yoongi yang sudah membelakangi Yoonrie.
Bahu nya terhinjut-hinjut menahan esakan."Yoongi?...Awak rindukan eomma awak?..." Yoongi kekal diam.
Dia cuba sedaya upaya untuk tidak mengeluarkan air matanya lagi."Yoongi...kalau awak nak nangis...awak nangislah...jangan tahan...mungkin itu cara untuk awak lepaskan rindu?...Sini...peluk saya..."
Air mata Yoongi masih mengalir deras.Esakan nya jua cuba ditahan."Yoongi...saya tahu...awak rindukan eomma awak kan?...Awak...janganlah macam ni...nanti eomma awak sedih...Yoongi..." Yoonrie mengusap belakang tubuh Yoongi.
"D-dia e-eomma a-aku Yoon..." Yoongi berkata dalam esakannya."Ya...saya tahu...saya tahu Yoongi...awak kena terima takdir...eomma awak dah tak ada...awak kena kuat nae?..." Pelukan dileraikan.
Yoonrie mengesat air mata Yoongi dengan jarinya yang runcing itu."Saya tak suka kalau awak nangis Yoongi...jangan nangis lagi bolehkan?..." Yoonrie memegang kedua² pipi Min Yoongi yang gebu itu.
"Jangan nangis lagi nae? Nanti orang kata awak tak kuat..." Yoonrie lantas memeluk Yoongi sebelum mengusap tambut namja itu erat.
---
522 words