part;9

46 2 0
                                    

"Penumpang Pesawat AA 0199 ke Tokyo
diminta berbaris di pintu perlepasan
nombor 9 sekarang juga,sila sediakan tiket penerbangan dan kad pengenalan anda...sekian terima kasih"

"Jin,saya pergi dulu tau,and korang...please jaga Yoongi ya? Kalau dia sakit kah apa jaga dia baik-baik tahu?" Yoonrie memegang bahu Jin."Arasso Yoon ah,kitaorang akan jaga Yoongi...tak payah risau..." Namjoon tersenyum.

"Oklah kalau macam tu,saya pergi dulu anyeong!" Yoonrie terus sahaja berlari ke pintu perlepasan."Harap-harap Yoongi hyung okay..." Kata Jung Kook perlahan.

---

Min Yoongi terbangun daripada tidurnya.Yoonrie sudah taida disebelahnya."Y-Yoonrie ah..."

"Eo? Surat apa ni?" Isi di dalam surat itu dikeluarkan.

Kepada;Yoongi Yang Tersayang :)

Yoongi,kalau awak baca surat saya ni...maknanya saya dah pergi ke tempat yang jauh.Saya akan kembali ke Korea 2 tahun lagi...

Yoongi,maafkan saya kalau saya ada buat perkara jahat,terkasar dekat awak,tersakitkan awak...menyusahkan awak...

Yoongi,kalau awak sakit...awak makan ubat tau...makan banyak²...banyakkan minum air...

Awak...saya nak awak tahu...saya sayangkan awak...Yoongi,bila saya tiada,awak kena masak sendiri...

Jangan selalu makan makanan segera tau...kalau awak tak pandai masak...minta Jin masak...

Yoongi...2 tahun mungkin lama...tapi saya janji...saya akan datang lebih awal daripada yang saya jangka ya...

Saranghae...

Jumpa lagi...

Kalau awak cari saya...telefon saya...kalau tak pun awak chat ja tau...bila-bila masa awak rindu saya ya...

Bye,Yoongi..

Your love,

Yoonrie

---

Didalam pesawat,Yoonrie tidak henti mengalirkan air matanya apa bila menatap gambar Yoongi bersamanya ketika mereka berjalan di Namsan Tower.

"Cik,ada apa² masalah yang saya boleh bantu?" Soal seorang pramugari yang kelihatan cantik dengan pakaian rasmi mereka.

"A-aniya...saya okay..." Yoonrie tersenyum paksa.

Ting!

Yoongi My Baby Kumamon♡

Yoon...

7:09 a.m

Yoonrie terus sahaja menutup mulutnya.Air matanya makin deras mengalir.Betulkah keputusan yang dibuatnya ini?

Ting!

Yoongi My Baby Kumamon♡

pain;yoongiWhere stories live. Discover now