Wonderland

341 24 4
                                    

"Chladnokrevná Alice, lepsí než ta druhá" uslyším za sebou chraptivý hlas.

Otačím se ... sedí tam modrofialový kocour celkem vypasený.

"Co to meleš padej zapty do cirkusu"

otáčím se a chci odejít, ale objevuje se předemnou.

"To by bylo moc jednoduché" šklebí se na mě a jeho oči se lesknou jako dvě malé hvězdičky.

"Nemluv na mě!"zvedám ruce v obrané gesto.

"Ani nevíš kam jít ja tu žiji už velice dlouho, ale když nechceš poradit" ladně zvedá ocásek a obrací se ke mně zády a pomalu odchází.

"Sakra ta horda chlupů má pravdu" protačím oči "počkej" zastavuji ho.

Pomalu se otačí a posadí se "ale zadarmo to nebude" svůj pohled upře na bíleho kralíka, kterého držím v ruce.

"Ty jeden slizkej!!" vyjeknu na něj, ale on mě zastavuje "ttt -.- Alice vážil bych slova"zašklebí se

"Ok vyhral jsi"zamračím se a hazím mu kralíka před čumák.

Ukazuje mi výherní úsměv. "hele nevyhrál jsi loterii takže se zklidni" pousměji se nad svým soukromým vtipem.

"Tamhle v travě maš odpoveď" hlavou poukazuje na místo kde roste křoví.

Podezřívavě se na něj podívám, ale nakonec se tam jdu podívat nacházím stříbrný nůž.

Na druhé straně  je napsáno "zab všechny"

"Cože zbláznil ses!" otačím se, ale kocour je pryč.

WonderlandKde žijí příběhy. Začni objevovat