A csomagommal a lábam mellett vártam nagyapát az ajtóban, hogy elinduljunk az iskola felé. Felkészített, hogy egy egészen más világ fog majd a szemem elé tárulni, de akkor még nem sejtettem, hogy ezt tényleg komolyan gondolta.
-Ugye tudod, hogy ha bármi baj van vagy csak egyszerűen nem érzed jól magad, akkor nyugodtan felhívhatsz és egyből érted jövök?- kérdezte nagyapa mikor megálltunk a pirosnál majd rámnézett.- igen tudom, tegnap párszor elmondtátok a nagyival- mondtam mosolyogva.- Tudom, csak tudom milyen ez most neked.- mondta együttérző mosollyal.
Mivel nem kérdezett több mindent, nekem pedig nem volt kedvem beszélgetni ezért csak visszafordultam az ablak felé. Néztem az embereket akik mosolyogva köszöntették egymást az utcán, vagy nagyon elmerültek a telefonálásba, egy lányt aki a padon ült és belemerült az olvasásba, egy gyereket aki sírni kezdett mert elesett, egy öregembert aki friss kenyérrel jött ki a pékségből, egy szerelmes párt aki éppen kutyát sétáltatott.-Gondatlannak tünnek nem igaz? Olyan emberinek.- mondta nagyapa.- igen- mondtam halkan
-Hát megérkeztünk- mondta papa majd leállította a kocsit.- Az erdőbe van a suli?- kérdeztem és felvontam a szemöldököm- Nem sokára meglátod.- mondta mosolyogva majd kiszállt a kocsiból én pedig megfogtam a táskám és követtem.
Elindultunk be az erdőbe nem tudom mióta gyalogolhatunk de elértünk egy barlanghoz.-Biztos, hogy jó fele jöttünk?- kérdeztem papától éd jobban megszorítottam a táskám pántját.- Igen biztos- mondta mosolyogva majd beléptünk a barlangba. Nagyon sötét volt bent ezért megfogtam papa kezét, hogy ne essek orra.- Papa én nem látok semmit- mondtam halkan és éreztem, hogy egyre hüvösebb van ahogy beljebb jutunk.- Bízz bennem kicsim, majd én vezetlek.- mondta kedvesen és jobban megszorította a kezem. Ahogy haladtunk egyre beljebb hangokat hallottam nem tudtam eldönteni, hogy mire hasonlít. Ahogy egyre erősödött a zaj rájöttem, hogy egy vízeséshez tartunk majd halvány fény is megpillantható volt. - Itt átkell mennünk.- mondta nagyapa és visszhangot vert a hangja. Bólintottam de mivel nem láthatta megszorította kissé a kezem.- J..jó- dadogtam majd közelebb húzódtam hozzá, papa pedig bevezett a vízesésbe. Ha eddig nem is fáztam annyira most igen. A hideg víz szinte lefagyasztotta a testemet és az a halvány fény is eltünt ahogy átértünk a vízesés túloldalára- hol vagyunk?- kérdeztem meg de papa nem válaszolt csak tovább sétált.
-Mindjárt megérkezünk- szólalt meg hirtelen én pedig kilestem a válla fölött ahol tényleg látni lehetett a kijáratott. Megkönnyebbült sóhaj hagyta el a szám mikor arra gondoltam, hogy mindjárt kijutunk ebből a vége láthatatlannak tűnő sötétségből. Ahogy oda értünk a barlang kijáratához hunyorognom kellett a hirtelen jött fény miatt.- Nyisd ki a szemed és néz körül.- mondta kedvesen nagyapa én pedig tettem amit mond.
Lenyügöző látvány fogadott, tènyleg egy újvilágot ismerhettem meg. Egy hegyen voltunk ahogy jobban megnéztem alattunk pedig egy völgyben két nagyobb épület állt nem messze egymástól. Nagyapától megtudtam hogy a nagyobb a kollégium míg a nem sokkal kissebb az iskola. De inkább hasonlítottak egy palotára mintsem az előbb elmondottakra. Felnéztem az égre ami most halványrózsaszín volt, és ha ez nem lett volna elég szép négy hold ékesítette az égboltott. Az első vörös volt mint a vér, a második lila mint az ibolya, a harmadik kék mint az égbolt a negyedik pedig zöld mint a friss fű.- ez csodálatos- suttogtam- láttod az ott középen azt a nagy fehérvirágú fát?- kérdezte papa- igen, miért?- kérdeztem- ha a négy hold eltakarja egymást a fényük pont arra a fára irányul, a virágok pedig egy ideig elfelejtik a fehér színt és a szivárvány összes színében pompázni fognak.- mondta papa mosolyogva én pedig felnéztem az égre. A négy hold már majd nem egymás mögé ért. Hirtelen több fényes dolgott pillantottam meg amik felénk közeledtek, mikor már kellően közel értek hozzánk akkor láttam meg hogy ezek kéken ragyogó madarak.- és gondolj bele, hogy még nem láttál mindent- mondta papa mosolyogva majd elindultunk a koli fele.
VOCÊ ESTÁ LENDO
The Healing
RomanceAmelia élete 180 fokos fordulatot vesz mikor apja meghal. Titkok derülnek ki, új világok mutatkoznak meg a szeme előtt. -Miért nem érted meg hogy szállj le rólam?! - kiáltottam dühösen és még egyet taszítottam a mellkasán. - Mert a jegyesem vagy...