prolog

1.3K 20 4
                                    

Hej mam na imię Kasia. Mam 17 lat. Chodze do liceum. Mam 169 cm wzrostu, czerwone dłuższe włosy oraz nosze okulary. W szkole mam tylko jedyną przyjaciółkę Alex. Wszyscy inni też mnie lubieli ale jak się dowiedzieli że się the odsunęli się ode mnie. Nawet mój chłopak Maciek ze mną z tego powodu zerwał. Mieszkam we Wrocławiu. Mój tata...właśnie tata... Stał się alkoholikiem po śmierci mamy. Nir patrzy na mnie co robię. Ciągle siedzi w swoim biurze i pije. Czasami się zapyta jak tam, ale wiem że go to nie interesuje. Moja matka zginęła w wypadku samochodowym. Ciężarówka walnęła w bok auta od strony pasażera gdzie moja mama siedziała. Umarła na miejscu. Od tego momentu ja i ojciec zmieniliśmy się. Nasze relacje się oddaliły. Kochałam mamę. Ona zawsze mnie słuchała. Czasami chcę żeby tu była. Żeby mnie posłuchała. Żeby mnie przytuliła i pocałowała w czoło. Co ja pieprze...ja ciągle tego chce...potrzebuje tego. Ostatnią osobą, która jeszcze mnie rozumie jest moja babcia. Kocham ją. Zawsze lubię do niej przychodzić na obiad czy w ogóle przyjść porozmawiać. Wrócę do cięcia się. Nie mogę się powstrzymać. Robię to prawie codziennie. Potrzebuje tego. Wszystko się wali. Nikt nie rozumie co czuje. Czy to się kiedyś może zmienić?

I jak się podoba?

czy przetrwamy? |StuuOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz