Jag kollade på dörren och skrek så högt att kanske Tyskland hörde!
"What the hell Alva?" Viskade jag högt med handen på pannan och kollade på min lillasyster stå vid dörren och kolla på mig. Hade sin teddybjörn i handen och såg ut som de lillatjejerna på skräckfilm.
"Jag kan inte sova" sa hon.
"Men bara för det ska du int skrämmas!" Sa jag. Och jag bara tänkte: Dum unge!. Men kunde såklart inte säga så eftersom jag int skulle vara en bra förebild för min kära lillasyster även om jag sa "What the hell" men hon visste ju int vad det var sååå.
"Gå till pappa istället" viskade jag
"Men han är int vaken" sa hon. Jag kollade på golvet och ba tänkte: Seriously?
"Jag var ju int hellr vaken dumbass"
"Men nu är du det"
"Aja, kom hit då"
Hon fick ett leende på läpparna och sprang till min säng. Den var ju nästa lika stor som en dubbelsäng så hon kunde sova med mig. Jag gav henne plats och hon la sig bredvid mig.Nästa morgonen så vaknade jag av att Alva slog mig med min emoji-kudde.
"Vad är deeeeet?" Frågade trött
"Jag är hungrig!" Sa hon
"Aha, kan tyvärr int hjälpa till med det" sa jag. Hon slog mig med kudden igen.
"Okej!" Sa jag och satte mig
"Vad vill du?" Frågade jag
"Jag vill ha plättar med sylt!" Sa hon
"Sorry, vi har tyvärr int sylt" sa jag
"Då köper vi det" sa hon
"Orkar" sa jag. Hon slog mig igen
"Oooookeeeeej! Vi går till ICAn då!" Sa jag. Hon nickade
"Kom jag hjälper dig och byta om" sa jag. Vi gick till hennes rum och jag valde kläder åt henne.
När jag blev klar med henne så gick jag in till mitt rum och klädde på mig. Jag valde en grå Pink tisha, några random jeans och några örhängen.Jag gick till Alva igen.
"Nu går vi då" sa jag och gick ut. Alva gick ut efter mig och jag låste dörren. Medan vi gick till ICAn som låg ungefär 10 minuter hemifrån så gick jag in på Ask. Jag bara gick in såg jag att alla skrev :"När kommer du tillbaka?!" Ellr "Snääääälllla kom tillbaka!" Och såna saker från olika personer. Jag scrollade ner och såg den sista personen som hade "Frågat" nåt till mig. Det stod Lilly151 har skrivit: "Varför skriver du int mer?!"
Jag flinade åt det och svarade: Hahaha sorry, jag fick ta en stund för det under de senaste dagarna... Varit upptagen men nu är jag här igen mina bääääjbs!
Det tog ungefär några sekunder innan jag fick frågor...
Sååååå nu har jag lagt upp en till!!! Hoppas ni tyckte om den, ni får gärna följa mig på insta och messa mig!❤️❤️❤️❤️ Glöm int o rösta ellr kommentera💖 Glöm int att ni som läser e bäst!!💕
ESTÁS LEYENDO
Varför just honom...?
FanficBella Einersen är en 14årings tjej. Hon och hennes bästis Tilde ska resa med Bellas pappa till Tyskland i en månad. Bella förväntar sig en månad med bara Tilde och Sara, men man får int alltid det man vill ha. Två kända norska killar kommer i deras...