חיות פרא

105 12 16
                                    

אריאל שכב על הדשא הקר, פרוותו השחורה בולטת, ומתחתיו היה כתם דם, כשלפתע הוא הריח... ערפד.
אריאל ניסה לקום, אבל רק פלט ייללת כאב ונפל חזרה על השלג. ׳זה הסוף שלי׳ הוא חשב והשתנה לנער בן כ-16, עם עור כהה, שיער ועיניים חומים, וצלקת על העין.

מול אריאל נעמד צ׳ד, נער בן גילו עם גוף בהיר חיוור נטול פגמים ושיער חום. הוא רכן מול אריאל וליטף את לחיו. "לא בטוח לאנשי זאב להיות כאן. יש מי שלא יהיה מאופק ונחמד כמוני ויאכל אותך" הוא אמר ומשך ממנו את חולצתו, חושף פצע מדמם ענקי באזור הבטן. "איך זה קרה?" הוא שאל. אריאל שתק, והתכווץ כשצ׳ד נגע בפצע בעדינות.

אריאל איבד הכרה באמצע הדרך, ולכן הופתע להתעורר חבוש ומחוטא בתוך בקתה. הוא הביט בצ׳ד, שנכנס לחדר עם קערת מרק חם. "אתה מוזר" הוא אמר, מתיישב. "על לא דבר" ענה צ׳ד באדישות, נותן לאריאל את המרק ומתיישב לידו. אריאל רחרח את המרק בחשד והתחיל לשתות אותו בצמא. צ׳ד חייך בעצב וליטף את ראשו. "אתה ברחת מהציידים?" הוא שאל. "אתה מתכוון לערפדים המטורפים שניסו לשחוט אותי?" שאל אריאל בסרקסטיות ונשכב חזרה. צ׳ד נאנח ולקח את הקערה, הולך, וחוזר לחדר עם עוד שמיכה. אריאל הביט בו. "למה אתה עוזר לי?" הוא שאל. צ׳ד כיסה אותו בשמיכה הנוספת. "גם אני סובל לא מעט מהציידים האלה" הוא אמר והתיישב ליידו.

"צ׳ד, חוצפן בן זונה שכמוך!" נשמע קול של גבר מהמסדרון, ואז נתרקה הדלת. צ׳ד החוויר ויצא למסדרון בריצה. קול הגבר צעק הרבה, ואז נשמעו קולות הצלפה. אריאל קם בקושי מהמיטה וראה את אחד הציידים שניסו להרוג אותו מכה את צ׳ד בשוט. הוא השתנה לזאב וקפץ עליו, קורע לו את הגרון. צ׳ד ישב מדמם על הרצפה, רועד. "אתה בסדר?" שאל אריאל, שהשתנה לאדם, ואז קלט כמה זה היה טיפשי. ׳ברור שהוא לא בסדר, אידיוט׳ הוא חשב ועזר לו לקום. "אסור היה לך לקום, אתה פצוע" אמר צ׳ד. "עכשיו שנינו פצועים" אמר אריאל וליטף את ראשו "אני מציע שנחטא ונחבוש אותך, נימרח על המיטה כמה שעות, נאכל, ונימרח שוב". צ׳ד צחקק ותמן בו את ראשו. אריאל נאנח וגרר אותו לחדר, מתחיל לטפל בו.

~כעבור שנה~
"אריאל" אמר לפתע צ׳ד, מפסיק לשתות את הדם מהכוס שהחזיק בידו. "ממ?" שאל אריאל, עוזב את הסטייק במנוחה. "אתה זוכר משהו מאתמול?" שאל צ׳ד, סומק עולה בלחיו. אריאל הניד בראשו. "הייתי שיכור מידיי" אמר. צ׳ד לקח נשימה עמוקה. "עשינו סקס" הוא אמר. אריאל בהה בו למשך כמה רגעים. "נהנת?" הוא שאל עם כל חוסר הטאקט שאפשר לאגור. צ׳ד הנהן סמוק ביותר. "...זה כי אתה אוהב אותי?" הוא שאל. צ׳ד הנהן שוב, ואריאל משך אותו לחיבוק. "גם אני אותך" הוא אמר ונישק אותו בעדינות.

סיפורים קצריםWhere stories live. Discover now