הקטע הבא יכלול סקס ורצח המונים (כי בימינו 7 אנשים זה המונים) ייאי
"אני שונא בני אדם" סינן אד מבין שיניו, בועט בפח האשפה. חתול מבוהל קפץ מהפח וברח. אד גיחך במרירות כשלפתע ראה משהו מנצנץ ליד פח האשפה. סכין. זהו זה! הוא יכול להרוג אותם! את כלללל מי שאי פעם הציק לו! הוא הרים את הסכין ובזעם התקדם למקום בו הם תמיד התאספו. הם-אלה הכדורגלנים מהשכבה שלו, שתמיד הציקו לו וצחקו עליו.
הוא נעמד מול הדלת של המועדון הקטן שלהם ופתח אותה בשקט, מוצא אותם משחקים קלפים. הוא חייך והחביא את הסכין מאחורי גבו, מתקדם לעברם. "הי, מה התולעת עושה פה?" שאל אחד מהם משועשע "ומזה זה החיוך הדבילי הזה?" שאל אחר, מיד חוטף את הסכין בגרון. "החיוך שלי לא מוצא חן בעיניכם?" שאל אד ברוגע, תוקע את הסכין בכתפו של הראשון. נשארו עוד חמישה, והם הביטו מבוהלים בגופת חברם ובשני שגסס. אחד מהם קם, ופרץ בריצה. אד תפס בצווארון חולצתו ותקע את הסכין בגבו. "א-אד... תקשיב... א-אם עשינו מ-משהו רע א-אנחנו מ-ממש מצטע-" "מאוחר מידיי להצטער" אמר אד, ותקע את הסכין בגולגלתו. "מי הבא?" שאל אד בחיוך. "אן-דן-די-נו" אמר באיטיות, מצביע על כל אחד בתורו. אצבעו עצרה על האקס של אחותו, ואד חייך. "טוב, אתה צריך להיענש על זה שאחותי התאבדה בגללך" אמר ונעמד מולו, חוד סכינו נוגע בבטנו של הנער, ואז חודרת אותה. נשארו שניים. אד חייך והניף את הסכין, תוקע אותה בעינו של נער נוסף. נשאר אחד. אד צחקק והתקדם אליו באיטיות, כשלפתע מישהו חיבק אותו מאחורה. "זה מספיק, אד" נשמע קולו של לינקולן, שלקח ממנו את הסכין. אד שחרר את גופו, לא מתנגד. זה הרי לינקולן, הבן אדם היחיד שחשוב לו. "ילד טוב" לחש לינקולן לאוזנו, ושחרר אותו, נאחז בידו, מושך אותו משם. משאיר את הנער המפוחד המוקף בגופות לבד.אד יצא מהמקלחת במבט מושפל, לוקח בגדים נקיים, כשלפתע לינקולן משך אותו אליו. "הרשתי לך להתלבש?" שאל, ובלי לחכות לתשובה נישק אותו. אד הסמיק, לא יודע איך להגיב, בזמן שלינקולן משך ממנו את המגבת. הוא הפיל את אד למיטה והתנתק ממנו. "היית ילד רע מאוד, רצחת 7 אנשים, ורצית לרצוח עוד אחד. הגיע הזמן לעונש" אמר לינקולן, ידו עוברת על גבו התחתון אל ישבנו, ואז אל רגלו. אד הסמיק וחייך, מרוצה מהעונש. איברו הזדקף והתקשח, והוא הביט בלינקולן, שנראה מרוצה מעצמו. לינקולן נישק אותו, עוטף את איברו בידו, ומתחיל לשפשף אותו באיטיות, גורם לאד להאנח ולהאחז בכתפיו. לאט לאט לינקולן ירד בנשיקות לאיברו. אד נאנק בזמן שלינקולן העביר ליקוק ארוך על איברו, ונאחז בכתפיו חזק יותר בעוד לינקולן ליקק את כיפת איברו. לפתע לינקולן התיישב וליטף את לחיו של אד. "אתה רוצה שאני אמשיך?" שאל, ואד הנהן. "אז תישבע שאתה תהיה שייך לי לנצח" אמר. "נ-נשבע" מלמל אד, ולינקולן נישק אותו, מוציא מכיסו בקבוקון עם חומר סיכה ומורח על אצבעותיו, מכניס אותן בזהירות לחריצו של אד, שפלט גניחה, ומניע אותן באיטיות בתוכו. לינקולן התנתק וחייך, מעביר נשיקות על צווארו. "מ-מאיפה יש לך...?" שאל אד, נאנק. "תכננתי את הסקס שלנו מראש" אמר לינקולן, ואד הסמיק עוד יותר. הוא משך מעצמו את מכנסיו והוציא את אצבעותיו, נכנס לתוך אד באיטיות. אד גנח בעונג וכאב, מעט דמעות עולות בעיניו, וכשלינקולן התחיל לזוז כל תנועה, גם הקטנה שבקטנות, גרמה לו לגנוח או להיאנח בעונג. "תגיד שאתה שלי" אמר לינקולן, לאט לאט מגביר את הקצב. "א~אני שלך... לינקולן... א~אני רק שלך... לנצח..." מלמל מתנשם אד, גונח תוך כדי. "תתחנן... תגיד שאתה רוצה להיות רק שלי..." אמר לינקולן, מחבק את גופו של אד. "ב~בבקשה... תן לי... ל~להיות שלך... אני א~אהיה ילד טוב..." מלמל אד. לינקולן גמר בתוכו באנחה, ואחריו גמר גם אד, מלכלך את הסדינים והבגדים של לינקולן. "ילד טוב" אמר לינקולן ונשק לשפתיו. "מהיום ולנצח-אתה הפסיכופט המתוק שלי" אמר, ואד הסמיק וחייך. "רק שלך" הסכים איתו.
YOU ARE READING
סיפורים קצרים
Short Storyאני בנאדם שמקבל השראה מכל דבר, ואני חולם בהקיץ המון, אבל לא הכל מספיק לספרים שלמים-אותם אני לא מפרסם בינתיים. כאן יהיו בעצם הסיפורים הקצרים שעולים לי לראש בשוונג (אזהרה: אם לא כולם על הומואים, אז רובם. אני רוצה חברT~T) מקווה שתהנו3: חסכתי לעצמי אנרג...