5.Tortura

63 7 2
                                    

Mark si Catty, erau cei mai apropiati prieteni pe care mi facusem in acest timp.
Mai aveam inca vreo 20 de tipi, pe care i-am strans din toate colturile lumii.
Cu ei calatorisem.
Poate v-antrebati de unde si cum am ajuns pana-n New Orleans.
Simplu.
Dupa ce mi-am strans semi 'armata', asta fiind pentru aparare, eram pregatita sa-l infrunt pe Klaus cu cei 22 dintre cei mai puternici vampiri si cu mine.
Am fost chiar acolo, atunci cand Marcel i-a infipt pumnalul acela-n piept. Prin multimea de oameni.
Tot nu-mi era de ajuns. Voiam mai mult de-atat. Voiam sa-l chinui cu proprile-mi maini. Sa aud cum urla de durere, implorandu-ma...sa-mi ceara indurare.

-Milla!Striga Mark.
-Ce e?
-Am gasit ceva.
Ma apropiu de el.
-Adica?
-Sub casa familiei Mikaelson, este un tunel.
-Perfect! De unde-pana-unde duce?
-De la barul Rosseaus, din Cartierul Francez, acolo unde-au lucrat Sophie Deveraux, Janne-Anne Deveraux si Cami O'Connell, daca-ti mai aduci aminte. Intr-un beci, adica la subsol, e un tunel vechi ce duce pana-n interiorul casei fratilor Mikaelson.
Acum ca barul e inchis, iti va fi foarte usor sa intri acolo si sa iesi.
-Bun, deci, ne miscam lent. Unde sunt bombele? Intreaba Catty.
-Nu inca. Am alte treburi inainte.
-Alte "treburi"? Trebuia sa te razbuni pentru tot ce ne-a facut noua!
Striga ea la mine, pierzandu-si cumpatul.
-Nu e inca timpul, Cat.

Mai pe scurt, Klaus i-a ucis toata familia, pentru ca se plictisea.
Iar ea, a fugit departe de el, din satul acesteia, fiind gasita de Kol, si transformata-n vampir. S-antamplat asta-n 1836. Cat, vrea razbunare pentru amandoi. Au niste suflete negre, incat atunci cand se pateaza, nu se vede nimic.

Catty, era inalta, 1,68 , par blond, foarte sexy, de recunoscut. Poarta mereu bluze si tricouri decoltate, si e al naibii de rea. Desi, sufletul inca o doare dupa ce s-antamplat atunci. Trebuie sa mentionez ca este si foarte incapatanata. Cand isi doreste ceva, nu se lasa pana ce nu-l obtine.

-Da!Ce mai astepti, Mil? Ma intreaba uitandu-se urat la mine, Mark.
-Asteapta, mai e un pas.

Mark e un tip normal de inalt, 1,75 , par brunet, este imbracat in negru mereu, avand pielea foarte alba. Am observat ca ii place sa bea doar A3, sangele lui preferat. Are un zambet frumos. Este si solid, si foarte destept.
Dar cand se incrunta... Ti-ai fi dorit sa nu vezi asta. Cred ca a avut o aventura cu Catty, dar niciunul nu vrea sa recunoasca. El este foarte, simplu. Te poti baza pe el in orice domeniu.

Klaus l-a luat departe de casa lui, cu multi alti oameni care aveau sa le devina cina, sau soldati. A fost in anul 1697.S-a hranit din el, dupa care l-a transfornat intr-o creatura a noptii...Un vampir. El uraste ce e. Dar totusi, nu s-ar sinucide pentru ca-i place sa-si traiasca viata.
Dupa cum vedeti, si el vrea razbunare.

Toti trei suntem prieteni de catarama.

-Trebuie sa obtin ceva de la Klaus. Neaparat. Ne va ajuta. Va rog, fara alte intrebari. Pierdem timp.
Le spun eu toate acestea foarte repede.
-Daca crezi ca-ti iese...Ridica dintr-o sprancesna Mark.
-Trebuie sa incercam.
-O sa strici tot! Striga Cat.
-Nu stric nimic. Aveti incredere-n mine.
Catty s-a uitat urat la mine, si n-a mai spus nimic dupa.

CAT POV.

-Mark! Striga Cat.
-Care e problema?
-Am descoperit ceva. Da-i un SMS Millei sa ajunga aici cat mai repede,sa abandoneze porcaria de plan al ei.
Mark tasta pe telefonul lui :

" Urgenta. Intoarcete la noi."

-Bun, acum? Cu ce ai de gand sa ma uimesti?
-Cu asta.

Iau un pergament, sau o foaie facuta sul, si i-l inmaneaza.
Era atat de vechi si rupt, parca era mancat de molii, si tot felul de insecte care au fost infometate, maro pe margini, iar scrisul de-abia daca se vedea.
Era acolo o sfera, o sabie, cu niste aripi pe margini, micute, cu manerul gri, cu niste liniute rosii. De-abia daca se-ntelegea ceva. Se holba la mine, iar ochii, i-au ateizat spre coltul din jos al paginii, sau al pergamentului imbatranit de vreme.

The Originals:Reîntâlnire cu Klaus Mikaelson//PAUZAWhere stories live. Discover now