~5 December 2016~
Jeg har brug for luft!!
Derfor er jeg gået udenfor mit værelse.
For første gang siden min far slettede Fluke's nummer..
Jeg forstår ikke, hvorfor han ikke har skrevet..
Slet ikke..
Måske er hans telefon gået i stykker..?
Eller måske har han mega travlt med noget andet..
Hvad ved jeg..Anyways, jeg skal gå med Snickers.
#ChillMedMinEnesteVen
Jeg giver hende snor på, og hopper hyper rundt, for at efterligne hende.
Sådan gør hun altid før man går med hende.
Hopper rundt.
Hendes 'klør' som rammer klinkerne, får det til at lyde lidt som stepdans.
Cute."Går du med Snickers?" Spørger min far. Jeg vender mig om mod ham, sender ham et dræberblik, og binder snørebåndene på mine dr. Martens.
Mine ynglings sko.
Eller støvler.
Whatever."Nej. Jeg løber med hende" siger jeg sarkastisk, imens jeg rejser mig op.
Min far gisper forbavset."Skal du løbe? Det må være første gang!" Auch.
Far datter kærlighed..
Thh.
Jeg skrider ud, og smækker fornærmet døren i.
Jeg har løbet før..
Til idræt..
Af tvangsel..
Sammen med Charlie..........#ILovePunktummer
Jeg kigger sukkende på Charlie's store villa, og lunter så forbi den, da jeg ikke er i humør til at se på den.
Eller ham.
Eller nogle som helst andre.Ikke andre end Fluke..
----
Det er begyndt at regne.
I fucking San Fransisco..
Rip.
Bare fordi vi er tæt på december, betyder det ikke at det skal regne?!Mig og Snickers har gået i lang tid nu, så jeg har besluttet mig for at holde pitstop.
Inde på en starbucks.Sandheden er..
At vi er faret vild.
Så jeg aner ikke hvor vi er.
Jeg gik for meget inde i mine tanker, med musik i ørerne ofc.
Og bum, så aner jeg ikke hvor jeg er.Og jeg som troede, at jeg havde set hele San Fransisco.
"Du venter bare her, under halvtaget, og så ses vi om lidt, ik' Snicki?" Siger jeg med lys stemme, imens jeg aer hende bag hendes våde øre.
Hun stepdanser igen, og det ser jeg som et tegn på at jeg gerne må gå ind.Jeg træder ind, og bliver straks ramt af varme.
Varme..
Yes.!
Jeg indsnuser duften af kaffe, kage og kakao.Wow mange ord med K..
Nam.
Jeg skal lige til at stille mig i kø, da jeg hører noget yderst usædvanligt.
"Ellie?" Jeg stivner straks.
Tro det eller ej, men Fluke var den eneste der kaldte mig Ellie.
OH SHIT.
~~~~
Tænk at jeg glemte, at opdatere idag. Wtf?
Jeg er først lige kommet hjem fra stadion, og så min venindes besked om jeg snart lagde det ud, og jeg tænke bare.. HVAD FUCK?
Så værsgo.. Og sorry!- Luisa-m
Udgivet: 05/12-2016
VOUS LISEZ
Random Texting ↠ lrh | ✓
Fanfiction❝Vi kan ikke stoppe døden okay! Døden kommer for alle på et fucking tidspunkt, og det er ikke vores skyld! Det er ikke din og det er ikke min! Det er ingens!❞ ~_~_~_~_~_~_~_~_~ Mig- Hey. Jeg kender Calum Hood! Ukendt nummer~ OMG *hviner som en pige*...