~29 December 2016~
Min mor.. Hendes skrig.. Hendes triste øjne.. Hendes våde kinder.. Det hele gentager sig.. ALTING.. Hendes død køre rundt i hovedet på mig.. Igen.. Og igen.. Og igen..
Fars blodsprængte øjne og ølflasken i hans hånd.
Chloe's hår, der for første gang sidder skrækkeligt.
Mig der sidder og græder imens jeg holder mors hånd..
Lægerne der skubber os ud..
Far der truer dem og råber.
Chloe der bliver trøstet af sin daværende kæreste..
Mig der er alene..
Jeg var allerede alene før hun skulle dø..
Min mors råb går igen og igen og igen.. Ligesom alt andet..
"ELLA!"
"ELLA VÆR STÆRK!"
"ELLA ER DU OKAY?"
"ELLA VÅGN OP!"Jeg åbner øjnene med et sæt, og ser på Liz der bekymret sidder på hug ved siden af sengen.
Jeg havde mareridt igen.. Fucking typisk.
Jeg troede at jeg endelig ville kunne sove ordentligt i Luke's seng.. :(
FUCK! Det er Liz der ser på mig!.. Scheiße!Jeg er svedig og mit hår sidder klistret fast til min pande - mit tøj sidder ligeså fast til min krop.. Det vil sige mit nattøj.
Mit hoved gør ondt.. Og jeg har kvalme..
Det her er sådan jeg vågner næsten hver nat..
Denne gang så Liz det bare..
Hun må tro at jeg er en eller anden freak nu.."Åh gud! Er du okay Ella?" Spørger hun mig panisk. Jeg trækker været alt for hurtigt og prøver desperat, at få pulsen ned på dens normale tempo igen..
Det går ikke særlig godt.."Je-jeg.. Min mo.. Mareridt" Yeah.. Sådan havde jeg ikke tænkt mig, at forklare hende det..
Men altså.. Ups."Det er okay.. Jeg kan hente Luke hvis det er.. Han sov--"
"Du må ikke vække Luke!!!" Siger jeg hurtigt. Hun kigger underligt på mig men nikker da noget er gået op for hende.
Jeg tror ihvertfald at det er derfor hun nikker.."Har du ikke fortalt ham om dine mareridt?-" spørger hun stille.
"Jeg mener.. Det er mareridt ik'? Du sagde noget med død.. Og din mor.. Og--""Det er ikke vigtigt.. Det er okay.. Jeg er vant til det-" afbryder jeg før hun kan pinliggøre mig lige lidt mere..
Hun skal til at sige noget mere, men jeg sender hende et bedene blik, hvilket får hende til at lukke munden og sukke."Vækkede jeg dig?" Spørger jeg efter lidt tids stilhed.
Hun smiler venligt og ryster på hovedet."Jeg gik forbi din dør da jeg hørte dig.. Og jeg har værelse inde ved siden af.." Forklare hun.
Jeg rynker på brynene."Har du også sove problemer?" Spørger jeg stille. Hun ryster opgivende men grinene på hovedet.
"Hvordan skal jeg kunne sove når min søn er en såkaldt rock stjerne?-" Sukker hun. Jeg sætter mig ordentligt op - af væggen - og begraver nærmest mig selv i Luke's dejlige dyne.
Den dufter af ham.. Selvfølgelig er den dejlig!
"Jeg bekymre mig om ham.. Jeg bekymre mig om hans vægt.. Og om han får spist nok fordi jeg ved, at han glemmer at spise når han har travlt.. Jeg bekymre mig om hans stress; oh.. Hans stress har virkelig været der igennem de sidste par måneder - på grund af Touren.. Jeg bekymre mig også om hans sociale liv.. Fordi jeg ved at med hans band og Touren får han nogle gange ikke tid til, at være sammen med andre end dem fra bandet.. Ja.. Der er meget at bekymre sig om-" forklare hun.
Jeg nikker forståeligt.
Gad vide om Luke ved, hvor meget Liz bekymre sig om ham?
Hun er virkelig cute og en fantastisk mor!"Jeg bekymre mig om mange ting; det høre med titlen 'mor'.. Og jeg hader ikke at kunne tage med ham rundt, og holde styr på ham.. Altså.. jeg ved jo godt, at jeg skal slippe ham fri - han er tyve år.. Men han vil jo altid være min lille dreng.. Ligesom at du altid har været din mors lille pige Ella..-" hun giver min hånd et venligt klem, og smiler et rigtig sødt Liz smil.
"Og jeg bekymre mig ikke kun om Luke.. Jeg bekymre mig også om dig! Luke holder meget af dig og det forstår jeg godt! Det er ikke alle han bruger så mange penge på, bare så de lige kan komme herhen på en kort ferie!-" jeg nikker og kigger interreseret ned på mine hænder.
"Luke's venner er mine venner - især når de er rigtig gode venner med ham.. Og du skal vide at jeg altid er her. Som en veninde.. Og en mor.. En mor kan ikke erstattes.. Det ved jeg! Men hvis du nogensinde har brug for et moderligt råd, så er jeg her for dig!" Siger hun troværdigt.
Gad vide om hun også siger såden noget til Arzaylea?
Ehehehehe.
Jeg tørre hurtigt en tåre væk og nikker til Liz."Tak" siger jeg lavt. Liz nikker og trækker mig ind i et kram.
Et af de bedste kram jeg nogensinde har fået - dog ikke bedre end Luke's..
Men Hey! Nu ved vi hvor han har det fra!!!"Du skal ikke græde Ella." Siger Liz mod min skulder, imens jeg græder.
Jeg ryster på hovedet."Det er ikke fordi jeg er ked af det.. Jeg er bare glad og virkelig taknemmelig!" Snøfter jeg. Liz nikker og klapper mig blidt på ryggen før hun trækker sig.
"Prøv at få noget søvn.." Smiler hun.
Jeg nikker og hun går langsomt ud.Hurtigt begraver jeg mig selv i Luke's dyne, med en pingvinbamse i favnen, som jeg fandt skjult under hans puder.
Thh.. Han troede at han kunne skjule den fra mig.
Punk rock? Lol nej. Langt fra!
Men jeg elsker ham som han er.
Og jeg elsker Liz!
Jeg har aldrig følt mig mere velkommen i et fremmede hus før!
Jeg har det fantastisk! Og det er nok grunden til, at jeg falder i søvn igen!~~~~
Liz rocker!
Jeg sidder i et tog på vej mod Århus.. Hvad laver I idag?
Jeg skal shoppe omg.
Der skulle gerne komme endnu et kapitel idag yay!
Og jeg fik endelig skrevet kapitel 59 igår.. Men det er sådan ca. Skrevet kl. 2 om natten så der er nok mange fejl + det er skrevet på telefon.
Men det er okay.. Liz er med i det.- Luisa-m
Udgivet: 29/12-2016
ESTÁS LEYENDO
Random Texting ↠ lrh | ✓
Fanfic❝Vi kan ikke stoppe døden okay! Døden kommer for alle på et fucking tidspunkt, og det er ikke vores skyld! Det er ikke din og det er ikke min! Det er ingens!❞ ~_~_~_~_~_~_~_~_~ Mig- Hey. Jeg kender Calum Hood! Ukendt nummer~ OMG *hviner som en pige*...