~Natsu
"Face totul 15 dolari domnule"zice vanzatoare si ii dau bani "Multumesc." zic eu cu un zambet fals . Ma numesc Natsu Dragneel si am 24 de ani. Am parul salmon si ochi verzi . Nu imi plac oameni sunt cele mai dezgustatoare finte! Familia mea nu prea o intereseaza ce fac . Nu au mai zis nimic de 3 ani . Cum am zis niste finte dezgustatoare. Tch! Acum mai vine spre mine o fata cu parul rosu ziua asta e superba! "Hey Rozaliule! Poate ma sti sunt de la etajul 5." Etajul 5? Cea care face o goraza de zgomote la 12:00 noapte. Din cauza ei nu pot dormi calumea. "Da te stiu esti fata care nu ma lasa sa dorm la 12:00 noaptea!" zic eu nervos. Cine nu ar fi nervos? "Am venit sa imi cer scuze. nu am vrut sa fac atata galagie. Doar ca am trecut prin multe lucruri .....Dar promit ca nu o sa te mai trezesc de acuma!" se vede ca ii pare rau si ca are nevoie sa vorbeasca cu cineva, dar a gasit persoana gresita nu imi pasa prin ce a trecut cum nimanui nui pasa "Ma bucur " am zis acele cuvinte si am plecat fara sa imi pese ce crede "S-Stai!" cand a zis acele cuvinte am oftat in timp ce mergeam inainte. "Am zis sa stai!" triga inca odata la mine. Tch! "Ce mai vrei!?" chiar nu am chef sa vorbesc cu ea. "Etto......Vrei sa mergem la mine in apartament ? Vreau sa ne cunoastem mai bine...." Tch! "Asculta aici este un avertisment! Nu ai ce vorbi cu mine, urasc oameni si nu am chef sa stau cu o fata proasta !!" Am zis asta si am plecat.....
(A doua zi)
Oftez.....'alta zi plictisitoare' dar azi am sa ma mut in Magnolia. O parte buna....'ma duc sa manc' zic si facut ! Am plect in bucatarie locul meu preferat. Nu stiu sa gatesc asa ca imi cumpar mancare gata facuta. Chiar imi e dor de mancarea de casa..oftez iar. Dupa ce am terminat de mancat am facut o baie si ma-m spalat pe dinti dupa am facut bagajele si am plecat pe usa.
Cand am ajuns in aeroport era plin de persoane unde nu sunt? Oftez inca odata in timp ce astept la coada ca sa arat biletul si sa platesc pentru bagajul in plus care il am (daca ai mai mult de 20 kg sau mai mult depinde de aeroport trebuie sa platesti pentru bagajul in plus)
Dupa 20 de minute a venit radul meu, am platit si am mers unde este avionul meu. Odata ce am ajuns acolo am vrut sa a asez pe scaunul meu cu nr F3 pe el, dar acolo statea o barbat . Oftez inca odata de ce locul meu? are scaunul lui unde a platit . Am platit si in plus pentru ca are vedere la geam. "Scuzatima domnule dar locul ala este al meu" cand am zis asta omul se intoarce la mine si zice "Nu pustiule asta e locul meu" nu mai comentez omul asta vrea sa imi strice ziua "In primul rand nu sunt un pusti ! in al doilea rand dupa cum vedeti pe foaia asta scrie F3 si ce coincidenta scaunul care stati acuma are acelasi numar, Socant nu ?" Speram si eu ca o sa fie o zi buna dar nuuuu trebuie un prost sa o strice. "Pacat pustiule scaunul asta al meu " oftez inca odata "Asculta acuma tataie am incercat sa fiu politicos dar cu tine nu merge! Am platit pentru scaunul asta asa ca daca nu iti misti fundul ala al tau de pe scaunul meu te voi omor inteles!?" grozav am atras toata atentia spre mine! cat de mult va urasc oamenilor!!! "Doamne nu poate un om sa stea linistit pe scaunul lui ?" in acea secunda il trag de mana si il ridic cu forta de pe scaun iar in acel moment ma asez pe scaun Victorie tataie!! "Tataie cauta scaunul care iti apartine !" domnul nu a mai avut timp sa zica ceva pentru ca o femeie zice "Domule ducetiva la locul vostru avionul decoleaza acum!" am scapat de el...liniste si pace. Astea au fost ultimele mele cuvinte pentru ca am adormit cu patura. Ce? Am platit si pentru o patura logic!
Ma trezesc pentru ca o femeie ma striga "Domnule scuzatima ca va trezesc dar....."
Gata ! Primul capitol nu ma judecati dar eram foarte nervoasa si vroiam sa imi exprim furia prin cartea asta! va la ca e tarziu.
~Bye Bye!
Miss greseli isi cere scuze pentru greseli *-*
CITEȘTI
Nu imi pasa de nimeni.....Pana ai venit tu (Vol 1)
FanfictionMa numesc Natsu si nu imi pasa de nimeni . Nu imi pasa daca oameni mor, familia mea moare sau chiar eu.....Urasc pe toata lumea! Iar daca cineva incerca sa vorbeasca cu mine ii refuz. Sunt rau cu persoanele .Urasc oameni.Pana......fata asta a venit...