Uitati un nou capitol ;) Sper sa va placa .
~Natsu
Se uita la mine cu ochi ei ciocolati. Isi musca buza de jos si o mica lacrima ii cade pe obrazul ei. In jurul nostru fulgi de zapada dansau iar noi ne uitam unul la altul.
"Natsu......" Privirea ei era plina cu tristete........
"N-Nu pot......." Ochi mei devin mari iar ea isi muta privirea in alta parte. E normal sa nu mai sti sa respiri? Nu cred dar parca totul se oprise in jurul meu. Ce a zis ea tot se repeta in mintea mea.
"L....Lucy...." Inca ma uitam la ea dar ea refuza sa o faca. Se indeparteaza din bratele mele iar eu nu fac nimic . "De ce nu poti?" Trage niste aer iar apoi se uita la mine. "E prea tarziu pentru asta.....acum crezi ca ma iubesti...dar nu e adevarat. Nimeni nu poate sa ma iubeasca.. "
Imi strang pumnul "Cum poti sa zici asa ceva!? Eu te iubesc Lucy! Ceilalti nu conteaza !" Ea isi lasa capul in jos. "E o minciuna.....Daca ma iubeai nu faceai toate astea!!"
"Lucy am gresit stiu ! De asta vreau sa incepem o noua pagina! " Capul ei se ridica brusc si se uita la mine nervoasa cu lacrimi in ochi ei. "Mai bine nu veneai aici! Vrei sa sti ceva? Nu te iubesc! Asa ca pleaca !"
Femeia asta poate sa fie mai incapatanata?
" Atunci de ce mai sarutat idioato!?" Cand am zis asta incearca sa ma loveasca cu mana ei dar o prind si ea incearca cu cealalta dar o prind si pe aia. Incearca sa se elibereze dar nu poate."Lucy ce faci?" Mai multe lacrimi ii ies pe fata si incearca sa ma loveasca cu picioarele dar o pun pe jos . "Lucy asculta-ma!" Dar nu o face. "
Ea era pe jos acoperita cu o groaza de zapada iar eu eram deasupra in timp ce o yineam de maini .
"PLEACA! PLEACA DIN VIATA MEA !" Striga si incearca sa se elibereze dar nu poate.
Care e problema ei?
"Care naiba e problema ta!? " O strang mai tare de maini . "Idioato te iubesc! Nu mai fi incapatanata!!" Nu zice nimic si asta ma enerveaza si mai mult!
"Lucy asculta....." Vroiam sa zic ceva dar ma intrerupe. "Nu asculta tu! Te urasc! Incerc sa te urasc dar tu nu ma lasi! De ce nu poti sa ma asculti o singura data? De ce o faci mai greu pentru mine?" "Nu e greu doar pentru tine! Crezi ca pe mine nu ma doare !? La naiba Lucy zi ca ma iubesti si tu!"
"Natsu.....pleaca te rog...." Nu zic nimic si ii dau drumul. Ma ridic in picioare si ma scutur de zapada care e pe mine. Atunci ea se ridica si eu plec.
"Daca asta e dorinta ta atunci o respect...."
..
.
.
.
.
"Te iubesc baka...." O aud soptind...cea ce ma face sa ma opresc din mers. Ma intorc la ea.
"Atunci...." Merg spre ea si o trag de geaca . Ea se uita la mine cu ochi ei mari. "De ce naiba nu poti !?" Ea nu zice nimic . Se uita la mine si eu la ea. "Pentru ca nu vreau sa sufar mai mult..."
Ce vrea sa zica prin asta?
"La ce te referi ?"
"Toata lumea ma tradeaza......cei care am avut cea mai mare incredere au plecat. Oameni sunt oribili ai dreptate! Dar imi place sa ma gandesc ca nu e asa.....
Nu vreau sa mai fiu mintita.....De asta nu pot. Am incercat sa nu ma atasez de tine prea mult dar nu a mers. De unde pot sa stiu ca nu sunt doar o joaca pentru tine? Cum pot sa am incredere in tine?"
Nu am stiut.....
"Lucy...."
Cat de mult iti pasa de mine. Ma iubesti mai mult de cat credeam...
Zambesc in sinea mea.
Lucy....vreau sa invat sa iubesc cu tine ....
Vreau sa imi arati lumea asta care inca nu stiu nimic despre ea.....
"Sa chicesc nu poti sa imi arati?" Nu zic nimic. De cat ma uit la ea cum isi freca una dintre maini si se uita la mine dezamagita
Ofteaza. "Cred ca e mai -" Nu o las sa termine pentru ca imi pun mainile mele pe fata ei si buzele ei fac contact cu ale mele .
E un sarut scurt. Dar il ador. Ma indepartez usor de ea. "O sa iti arat ca poti avea incredere in mine. Iar tu o sa imi arati lumea ta." Ii arat un mic zambet iar ea se uita la mine socata.
"Lucy?" Atunci ea zambeste. "Dar cu o conditie."
"Care?" Atunci ea chicoteste (asa se scrie?)
"O luam de la capat." Imi intinde mana ei spre mine iar eu o accept cu mare bucurie. "Sunt Natsu. Nastu Dragneel." Ii arat un ranjet iar ea chicoteste. "Eu sunt Lucy. Lucy Heartfilia"
Amandoi zambeam unu la altu ca niste idioti .
Ceva ma atrage la ea....ceva e special cu ea. Poate pentru ca are multe secrete? Nu stiu....poate o sa aflu intr-o zi.
Aventura noastra abia incepe si o sa te urmaresc oriunde mergi Lucy.
.
.
.
.
..
.
.
END!
Asta e sfarsitul!
Sper ca va placut cartea cu toate ca nu e cine stie ce. Vreti volumul 2? Scrieti in comentari. Am facut asa de putine capitole acum realizez. Dar volumul 2 o sa fie mai interesant pot sa zic....am cateva planuri pentru cei doi hehe *rade malefic*
Relatia lor acum e cam complicata.....dar da....scrieti in comentari ce vreti.
~Bye Bye
~Miss greseli isi cere scuze pentru greseli (love ya!)
CITEȘTI
Nu imi pasa de nimeni.....Pana ai venit tu (Vol 1)
FanfictionMa numesc Natsu si nu imi pasa de nimeni . Nu imi pasa daca oameni mor, familia mea moare sau chiar eu.....Urasc pe toata lumea! Iar daca cineva incerca sa vorbeasca cu mine ii refuz. Sunt rau cu persoanele .Urasc oameni.Pana......fata asta a venit...