Natsu
"Ammmmm.......scaun prost." Gem eu de durere. (Asa se scrie? ) Gatul meu ma durea foarte tare. Nota pentru mine, sa nu dorm pe scaun niciodata.
Afara era cerul gri. Fulgi de zapada cad unul cate unul. Parca dansau........
Azi ce zi e? Imi iau telefonul rapid si ma uit.
.
.
.
.
Este......24 Decembrie.......
.
.
.
.
.
Ziua asta a asteptat-o cu mare bucurie Lucy......
.
.
.
.
De ce ma doare inima? Simt cum inima mea se rupe in mii de bucati. De ce ma simt asa?
Ma ridic de pe scaun si imi fac rutina de dimineata foarte rapid.
Momente mai tarziu....
"Unde e!?" Incerc sa caut cutia cu bradul de craciun si globurile impreuna cu luminile. "Firar!" Trantesc cutia pe jos si ma las cu spatele pe podeaua rece.
Unde e?
Ma uit la tava si ceva imi atrage atentia. Era ceva pe mobila de sus. Ma ridic usor si ma urc pe un scaun. "BRADUL!" Strig eu fericit. Aici a fost to timpul. Nu stiu de ce fac asta .
tImPuL tReCe....
Am decorat toata casa! Trebuie sa recunosc ca arata bine. Cat este ceasul?
Este 3:01 (ora la care scriu carti XD) Mai am timp. Dar ce fac de mancare? Nu stiu sa gatesc......
"Hmmmm....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
BINGO!" Strig eu fericit. Sigur o sa fie totul bine.Dupa ceva timp.
Nu nu este! "Carte stupida! Internet prost! Va urasc!" strig eu ca un nebun. Vroiam sa caut pe internet sau sa citesc o carte cum sa fac mancare de craciun. Dar nu m-am asteptat la asta!
Bucataria mea era distrusa. Mancare era peste tot ! Si cand zic peste tot vorbesc serios! Vase erau pe masa cu diferite lucruri in ele......Si pe jos alte lucruri sparte pe jos. Nu sunt un bucatar bun.
Nici nu stiu ce mancare trebuie sa faci de craciun......incerc sa ma gandesc ce as putea sa fac acum.
Stiu! O sa mergem la un restaurant! Ma apuc sa curat bucataria si o sa fac o rezervare la un restaurant.
°^°^°^°^°^°^°^°^°^°^°^°^°^
" Scuze dar nu mai avem-" "Nu si tu!!" strig eu . vorbeam cu domnul de la restaurant. De 1 ora incerc sa caut un restaurat dar toate sunt deja rezervate. "Scuze domnule" si inchid apelul.
Oftez........ce prost sunt. "Nu am alta optiune " zic si merg spre bucatarie .
NāLu i$ l|v€
Ma plimb prin strazile orasului pustiu. Nimeni nu era aici. Poate pentru ca este 8:30 seara.
Incerc sa caut blonda cu numele de Lucy. Unde este?
Ma uit si ma uit de o ora . Acum este 9:25 . unde naiba este? O sa ma duc in padure acolo nu am cautat.
Y•u @®£ tπe B€$T !
Caut prin padure si caut. In timp ce cautam ma intrebam pe mine intruna.
De ce vreau sa o caut. De ce am facut toate astea? Nu am petrecut niciodata craciunul de cand am plecat de langa familia mea. De ce imi pasa?
Nu are cum. Nu imi pasa de alte persoane.....
.
.
.
.
Atunci de ce?In timp ce ma gandeam am dat cu piciorul de o creanga de copac. Atunci am facut contact cu pamantul . "Au! Trebuie sa fiu mai atent." Ma ridic de pe jos si ma uit in fata mea......
Vad un mic deal si merg spre el fara sa ma gandesc la altceva....
Cand ajung acolo ochi mei observa un mare copac plin cu zapada pe el. De aici pot vedea tot orasul. Era magic. Cerul inca era gri. Totul era acoperit in zapada. Nu chiar tot dar intelegeti ideia.
Atunci ochi mei au vazut ceva blond. Ma apropri si vad o blonda adormita care era rezemata pe copac. Am zambit. Ma uitam la ea .....avea obraji si nasul rosu ......mici fire de par erau pe fata ei.Ma asez langa ea. Pot sa zic ca era.........
.
.
.
"Ce cauti aici? " o voce nepasatoare zice. Mai bine zis plina cu ura. Ochi mei se uita la ochi ciocolati ai lui Lucy. Ochi ei erau reci. Ochi aia care erau plin cu fericire si caldura acum sunt reci. Nu aratau nimic de cat ura."Mai nimic.....tu ce faci aici?" nu puteam sa zic adevarul. Ma uit la ptivelistea din fata mea si ea ofteaza." Ce te intereseaza ? Am vrut sa stau singura dar separe ca nu pot scapa de tine...." ochi mei devin mari. "Lucy......." dar sunt intrerupt. " De ce nu poti sa pleci!? Vreau sa stau singura cum asa vrei si tu! Ai scapat de mine felicitari! " ma uit la ea. Expresia ei era la fel.
"Lucy....." Pentru un anumit motiv sunt trist. Simt cum sunt lovit cu sageti in inima mea. O liniste mare e intre noi.
Dar ea rupe acea liniste." O sa plec....." capul ei era jos. Ma durea. Inima mea.......ma durea. Urasc sentimentul asta! Acel sentiment de a pierde pe cineva. Frica care nu vrea sa plece.
" Lucy......nu pleca" isi ridica capul si se uita la mine. Ochi ei nu aratau la fel. Era ceva diferit care e greu de explicat. " Natsu m-am saturat. Nu mai pot...."
Nu ma omorati! Am zis in una dintre cartile mele de ce nu am mai scris. Si.......UN AN NOU FERICIT !!!! Da scriu la 4 dimineata....nu sunt bine cu capul. Am scris pentru prima data un capitol pe telefon. Si pot sa zic ca imi place sa scriu pe calculator mai mult -.-~BYE BYE
~ Miss greseli isi cere scuze pentru greseli .
CITEȘTI
Nu imi pasa de nimeni.....Pana ai venit tu (Vol 1)
Hayran KurguMa numesc Natsu si nu imi pasa de nimeni . Nu imi pasa daca oameni mor, familia mea moare sau chiar eu.....Urasc pe toata lumea! Iar daca cineva incerca sa vorbeasca cu mine ii refuz. Sunt rau cu persoanele .Urasc oameni.Pana......fata asta a venit...