Piesa daca nu va place nu o ascultati -.-
~Natsu
A trecut 4 luni de cand o cunosc.Fata asta tot ma sacaie!! Daca mai vine inca odata o sa- "Natsuuuu!!!" Cum a aflat numele meu?Si cum a intrat din nou in casa!? Am incuiat usa si geamul ."Cum imi sti numele blondo?" "Simplu am vazut pe buletinul tau" "Bine.........
.
.
.
Stai de unde il ai !!? Blondo dami buletinul!!!" "Hahahaha!! Prinde-ma daca poti!!!" Asa am si facut. Fug spre ea si cand eram aproape sa o prind ea fuge si mai tare. Fata asta stie sa alerge nu joaca. Zici ca suntem Tom si Jerry, dar trebuie sa recunosc este distractiv. Stai ce ? De cand vorbesc eu asa? Nu conteaza acuma trebuie sa o gasesc pe blonda aia.
Dupa ceva timp am pierdut-o. O nu.... "Blondo!!! Nu te ascunde !!!" Ma plimb si ma uit stanga si dreapta si o vad ascunsa dupa un copac. Parul ei blond o da de gol. Trec pe langa ea ca sa creada ca nu am vazuto dupa ma intorc si o prind de mana. "Crezi ca te poti ascunde? Am castigat acuma acum da-mi buletinul." "Nu prea cred Natsu Dragneel"
"Asa vrei sa jucam ha?" O pun pe jos si incep sa o gadil. "N-NU O-OPRESTETE!! hahahahaha!!" Nu mai putea sa mai respire la cat de mult rade. "Nu pana nu imi dai buletinul!!" "Niciodata !!!!" Ma loveste cu piciorul direct in burta "Auuuu!! De ce ai facut asta?" Ma uit unde era si nu o mai vad "Am zis ca nu il dau!! Hahahaha!" a fugit mai adanc in padure.
Am fugit si am fugit. Pana cand blonda a ajuns intr-un camp deschis. Era un loc plin cu flori de toate culorile iar soarele batea spre mine si blonda. Blonda se uita la mine iar eu la ea. Distanta intre noi era de 3-4 metri ea imi zambea in timp ce parul ei arata ca aurul care zbura intr-o parte. Soarele o facea sa arate asa de....."Lucy."
"Ce?" "Numele meu este Lucy prostutule " Lucy. "Chiar ai fata de Lucy. " "Si tu chiar ai fata de VARA" "Vara?" "Da numele tau inseamna Vara" Asta nu o stiam. Parca.....
Amintiri......
"Numele tau e asa dragut! De acum te voi chema Vara mea" cine era acea persoana? Totul e in ceata....."Hey nu ma chema VARA!!! " "Cum zici tu Vara!"
Sfarsitul Amintirilor
Fata aia e......cea care ma distrus. De cand ea......ma parasit nu am mai fost la fel. Am uitat de ea. Am vrut sa uit de ea, nu vroiam sa ma mai gandesc la ea. "Natsu esti bine?" Fata aia blonda cum o chema Lucy nu? Da Lucy se apropia de mine si cand vroia sa ma atinga ma-m ferit. "Nu ma atinge!!!" "Natsu ce ai-" "Nu vorbi!! " "Natsu..."
"PLEACA NAIBA DIN FATA MEA!!" "CE NAIBA AI PATIT NATSU!!? STI FOARTE BINE CA NU O SA PLEC!!" Respir foarte greu. Stau cu capul in jos si ma chinui sa ma calmez. "Natsu uitate la mine." Nu ma uit la ea. Nu vreau sa o vad. Nu pot sa cred am crezut ca am scapat de acele amintiri dar nu am scapat. Sunt bantuit de ele. De asta oameni sunt dezgustatori!! "Natsu!!!" Tot nu vreau sa vorbesc cu ea. Ea este ca celelalte persoane. O sa ma raneasca si ea. Lumea asta mereu vrea sa ma raneasca. Nu am nevoie de nimeni. Nu am nevoie de familie, prieteni sau o iubita!!! Nu am nevoie toti oameni sunt la fel toti sunt oribili!!
"Cum zici tu rozaliule!! Dar nu toti oameni sunt la fel nu uita!!"
Acea voce e a lui Lucy.Asta a zis cand am vazuto prima data. Da ce stie ea? Ea nu a simntit durerea mea. Nimeni nu stie prin ce am trecut! "Natsu la naiba uitate la mine!!" Ma trezesc cu 2 maini calde si catifelate pe fata mea. Era mainile lui Lucy. Imi intorc ochi spre ea. Ea se uita la mine serioasa. "Ce naiba ai patit!? " Nu raspund ma uit de cat la ochi ei. Ochi ei chocolati . "Natsu zi ceva!" Nu zic nimic. Nu stiu ce sa zic. Pur si simplu cad pe jos. Stau in genuchi si Lucy la fel , mainile ei fara sa plece de pe fata mea. "Natsu ce ai patit ma ingrijorezi." Ii iau mainile de pe fata mea incet si imi las capul in jos. Lucy nu isi lasa ochi de pe mine. Pot simnti. "Natsu te ro-" "Ce vrei sa zic Lucy!? Pleaca! Nu vreau sa stau cu tine sau ori cine alt cineva!!! Am zis si o voi zice inca odata!! Uras oameni. Si Lucy ce sti tu!? Tu nu sti nimic despre lumea asta!! Lumea asta e oribila!! Oameni meru distrug inimile altora!! Te rog PLEACA SI NU TE MA INTOARCE!!! TU CREZI CA VIATA E DOAR UN JOC PENTRU TINE!!!"
Lucy ramane tacuta pentru ceva timp. Aud cum plange. Nu mai asta stie sa faca. Cum am zis oameni sunt pro- " Nu stiu prin ce ai trecut tu dar nu iti da dreptul sa vorbesti de parca esti singurul din lume care sufera. Am suferit. Mama mea a plecat cand aveam 7 ani, a zis ca nu vrea sa ma vada pe mine sau pe tatal meu. Toti acei 7 ani au fost o minciuna. Nu ma iubit. Tatal meu rare ori venea acasa. Sora mea a murit intr-un accident de masina. Colegi mei radeau de mine. Toata lumea credea ca sunt o gluma.....Daca ii loveam ma loveau inapoi de 2 ori mai tare. Cu timpul am inceput sa fiu rea cu toti ca sa nu mai imi rupa inima.Ca sa nu ajunga la mine cuvintele lor. Am creat un scut. Uram viata mea. Dar am decis sa fac cea ce vreau eu . Am decis sa ma distrez in lumea asta si sa nu imi pese de alt ceva. Am decis sa fac ce vreau pana cand vine timpul sa mor.Stiu foarte bine ca oameni nu stunt la fel. doar ca nu am gasit persoanele alea care sunt bune ca bine.Am crezut ca esti tu unul dintre ei. Iar tu crezi ca esti ultimul din lume care sufera. EI BINE PROSTULE VREI SA STI CEVA?!! NU ESTI SINGURUL DIN LUME CARE SUFERA, DOAR CA OAMENI ISI ALEG CALEA PE CARE VREA SA MEARGA!!! EU AM ALESO!! SI NU REGRET NICI O SECUNDA!! STI CE !!? AM CREZUT CA ESTI O PERSOANA DE TREABA DAR TU ESTI UN EGOIST CARE II PASA DE CAT DE EL!!! OAMENI SUFERA IN FELUL LOR DOAR CA NU O ARATA!!! DUTE NAIBA INTR-O GAURA SI OMOARATE!! TE URASC!!" Lucy ma plesneste peste fata si a plecat. Eu am ramas socat. Aud ca pasi eu sau oprit "Ia si buletinul tau prost!! Doar asta vroiai nu? Eu doar vroiam sa iti arat cu sa te distrezi dar tu ai ales alta cale...Distreazate cu noua ta cale, sper sa ramai singur toata viata ta!! La revedere Natsu Dragneel" Iar ea a disparut in padure.
******************************************
A trecut 2 luni de cand nu am mai vorbit cu ea. 2 luni de cand nu a mai intrat pe geam sau sa ma sacaie.Nici in padure nu am mai vazuto. E normal sa imi lipseasca ? Oftez......stau la mine in camera si ma uit la tavan. De ce regret ce am facut? Ce ar trebui sa fac? Totul e nou pentru mine. Nici o fata nu a facut asta. Ea e diferita. De ce am zis ca toti sunt la fel? De ce sunt trist? De ce.....
Gata si capitolul asta. Natsu e prost stiu. Sper ca va place. Am inceput sa nu mai fiu asa de racita. Sunt genul care ii trece repede raceala asa ca o sa fiu bine. Daca nu stiati sunt racita -.- Am zis asta la una dintre cartile mele.
~Bye Bye
Miss greseli isi cere scuze pentru greseli
CITEȘTI
Nu imi pasa de nimeni.....Pana ai venit tu (Vol 1)
Fiksi PenggemarMa numesc Natsu si nu imi pasa de nimeni . Nu imi pasa daca oameni mor, familia mea moare sau chiar eu.....Urasc pe toata lumea! Iar daca cineva incerca sa vorbeasca cu mine ii refuz. Sunt rau cu persoanele .Urasc oameni.Pana......fata asta a venit...