(In caz daca nu merge cea de jus)
~Natsu
"Cum adica nu mai poti?" ma ridic rapid in picioare si ma uit la ea. Pur si simplu se uita la mine cu aceasi privire.
"Nu mai pot....." isi intoarce privirea spre oras. Ochi ei straluceau la lumina luni si mici lacrimi am inceput sa se formeze in ochi ei .
Plangea....
"Lucy..." Atunci ea isi musca buza de jos. Mai multe lacrimi apar pe fata ei .
"Tot ce am vrut e sa am un prieten. Cineva care ii pasa de mine, care ma pot distra.....N-Nu am vrut sa fiu singura." vin ma aproape de ea si o ating pe umarup ei . ea isi ridica ochi ei plini cu lacrimi spre mine.
"Nu esti sing-" atunci ea imi loveste mana si se indeparteaza de mine.
" SUNT SINGURA! NU AI IDEIE CUM E AT UTUNCI CAND MAMA TA MOARE SI TATAL TAU ZICE CA E VINA TA!!! NU AI IDEIE CUM E ATUNCI CAND TOATA LUMEA CREDE CA SUNT O NEBUNA!!! NU AI IDEIE CUM E SA FI SINGUR ......sa sti ca nimanui nu ii pasa de tine......."
"De ce mai mintit? De ce ai zis ca mama ta a plecat cand ea este moarta!?"
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Liniste.....Era o liniste mare intre noi. Dar aud pasi lui Lucy. Ea se intoarce cu spatele la mine si merge inainte.
Vrea sa plece. "Si unde crezi ca pleci nu am terminat-" "Am terminato!! O sa plec acum..." De ce totul e asa de confuz!? De ce ma minte? De ce.....imi pasa?
Mii de intrebari am. Si nu stiu cum sa le aflu. Ar trebui sa plec si eu. Nu mai trebuie sa tau aici.....
Poate e mai bine daca pleaca doar e o ciudata. O sa fie mai hine cand pleaca de aici....
.
.
..
.
.
Dar atunci de ce ma doare inima? De ce sunt trist? E o ciudata! Firar! Urac sentimentul asta! Imi aminteste de....
Amintiri pov autor
"Nu pleca!!! Te rog nu ce o sa fac fara tine!?" Natsu striga cu disperare dupa prietena lui . "Vara........Asa de prostut esti? " Natsu nu intelegea la ce se refera. Prietena lui ofteaza. " Esti asa de prostanac Vara. A fot un joc. Cine crezi ca vrea sa stea cu tine? Esti doar un ciudat! "
Stia asta. Stia ca e un ciudat ......de ce a crezut in prietena lui tot timplu asta? Stia ca e prea frumos ca sa fie adevarat. Stia ca nu o sa gaseasca vreodata un prieten stia.....stia ca oameni sunt niste persoane oribile dar ce e gresit prin a visa ?
Ce e gresit prin a spera ca nu e adevarat si ca totul e o gluma?
Mreu cine trebuie sa vina si sa distruga speranta care o mai ai.
Si asta sa intamplat cu Natsu. De atunci a devenit o alta persoana care nu ii pasa de nimeni.
De ce ai nevoie de prieteni cand sti ca o sa te tradeze?
Sfarsitul Amintirilor
~Natsu
De ce mereu trebuie sa se intample asta? Nu conteaza trebuie sa plec acasa....
Dar de ce sunt trist? De ce o parte din mine vrea sa mearga dupa ea?
Imi continui drumul spre casa....ies din padure si merg in continuare
.
..
.
.
.
NU!
Ma intorc spre padure si incerc sa o caut. Am noroc ca este zapada pe jos si pot sa ii vad urmele ei.
De ce?
Pe aici!
De ce imi pasa?
"LUCY!!!" strig cu toata puterea mea dar nimic.
Ma intreb mereu...
"Lucy!!! Te rog......raspunde..." cad in genuchi si ma uit la zapada.
Nu am realizat in tot acest timp....
"Raspunde te rog....." trebuie sa o gasesc! Nu o sa renunt! Ma ridic rapid si fug inainte.
Ca dintre toate persoanele din lume.....
"Lucy raspunde!!" nu o sa renunt! Trebuie sa o gasesc! Trebuie sa ii zic ce simt! "HEY!" ma opresc din mers si ma intorc.......
As fi crezut ca o simpla fata ca tine....
"Ce naiba crezi ca faci de fugi prin padure si imi strigi numele!? Nu sunt moarta!" un zambet imi apare pe fata.....un zambet diferit de toate celelalte....
Este singura care ii pasa de mine.....
"Ce zambesti ca un prost!? De vrei de la mine!? Am terminat ce aveam de vorbit-" nu o las sa termine ca fug rapid sprea ea si..
Singura care ii pasa asa de mult de mine..... Si nici nu am stiut ca ..
O sarut. "Mhmmm...." Lucy se uita la mine dar eu imi inchid ochi. Incearca sa scape dar nu o las. O strang de mijlocul ei si mai tare.
Te iubesc.....
Se opreste sa ma mai loveasca si ma saruta si ea. Stomacul meu se simtea ciudat. Parca era ceva acolo care se agita. Buzele ei erau asa de moi si dulci. Vreau sa o sarut mai mult.
Ce prost sunt sa nu imi dau seama ca sunt indragostit de tine...dar un lucru stiu sigur...
Imi despart buzele mele de ale ei si imi deschid ochi usor . lacrimi erau pe fata ei. Ma loveste cu mana ei peste fata facand obrazul meu rosu. "D-De ce ai facut asta?" buzele ei tremurau iar eu inca o tin strans in bratele mele.
Tu nu esti ca celelalte persoane....tu esti speciala.
"Lucy eu....." nu pot sa scot cuvintele din gura mea. " De ce mereu ma faci sa sufar asa de mult? Tu sti cat de rau ma doare inima atunci cand tie nici macar nu iti pasa de mine? Si acum ce vrei sa faci? Vrei sa sufar si mai mult!? De ce te joci cu mine asa?"
e adevarat sunt o persoana oribila....
"Lucy greseti-" "Atunci ce vrei sa cred? Strigi ca un nebun dupa mine in padure si apoi vi sa ma saruti? Dac vrei sa te joci incearca cu altcineva ".
Incearca sa se uite in alta parte dar eu nu o las. "Gresesti Lucy. Nu am realizat ca dupa tot acest timp...... eu te iubesc! Sunt o persoana oribila stiu.tu esti singura care ii pasa de mine asa de mult. Asa ca te rog nu imi da drumul .....nu acum." o lacrima imi curge pe fata
Plang . Plang pentru ca imi e frica sa o pierd.......nu am realizat ca imi pasa asa de mult de ea.
Lucy se uita la mine . se uita parca incearca sa gaseasca ceva acolo.
Liniste era intre noi. Nimeni nu mai zice nimic. Pur si simplu ne uita unul la altul.....eu cu mainile in jurul ei si ea cu mainile pe pieptul meu.
Atunci ea isi lasa capul pe pieptul meu .
"Te iubesc Lucy.....stiu ca sunt un prost dar te rog nu pleca.....nu acum......nu vreau sa te pierd."
Atunci ea se ridica de pe pieptul meu si isi pune mainile in jurul gatului meu. Era trista.......
"Natsu eu......"
Gata si capitolul asta! Am scris pe telefon cu toate ca urasc asta pentru ca imi e prea lene sa scriu pe calculator -.- scuze daca am lasat suspans dar unde mai e farmecul . ce credeti acum? Lucy o sa zica da dau nu?
~Bye Bye
~Miss greseli isi cere scuze pentru greseli
CITEȘTI
Nu imi pasa de nimeni.....Pana ai venit tu (Vol 1)
FanficMa numesc Natsu si nu imi pasa de nimeni . Nu imi pasa daca oameni mor, familia mea moare sau chiar eu.....Urasc pe toata lumea! Iar daca cineva incerca sa vorbeasca cu mine ii refuz. Sunt rau cu persoanele .Urasc oameni.Pana......fata asta a venit...