Vei vedea Rozaliule!!

879 50 5
                                    


~Natsu

Ma trezesc din cauza alarmei . "Hhhhh!"  mormai eu in timp ce cu mana mea dreapta face contactul cu alarma enervata de ajung sa o stric. "Nu din nou!" E a nu stiu cata oara cand fac asta...."Offff!" oftez eu. "Ziua asta o sa fie perfecta!" bine inteles  ca in felul care lam zis era plin cu sarcasm . Sunt in Magnolia de 3 saptamani si totul e plictisitor. 'Ma duc sa fac o baie' zic eu in gandul meu.

Ma duc in baie si ma dezbrac de toate hainele mele si intru in cada. Intru in cada si incep sa caut samponul meu pentru ca am o groaza de porcari pe aicea. Dupa ce ma-m clatit de samponul de pe cap am, cautat basalmul. Intr-un final era in fata mea dar eu nu am observat. Dupa am trecut la corpul meu.

Am terminat baia! Ma simnt mai bine acum. Sunt liber 2 zile de la munca pentru ca am liber in sambata si duminica.Ce ar trebui sa fac azi? Zic eu dupa ce am terminat de mancat si spalat pe dinti

Ma duc in padure alt ceva nu am de facut. Plus pot sta linistit acolo....fara oameni enervanti si prosti.

Cand am ajuns am auzit niste tipete. "Nu te rog!!" Era tipetele unui barbat? Pe bune un barbat ma asteptam sa fie o femeie adica sti tu barbati sunt mai puternici de cat femeile dar nu mereu. Dar am vazut de cat fete neajutorate. "OFFFFF!!! Taci naiba oameni vor sa se relaxeze in padure!!" zic eu in timp ce cu o mana dau la oparte crengile copacilor si sa vad de ce tipa idiotul ala.

Imi deschid ochi mari!!! Eram socat! Barbatul ala era mort de catre o femeie......

Acea femeie era.....cea care am vazuta in padure




Ochi mei cred ca nu vad bine......imi duc mainile la ochi si ii frec de mai multe ori dar nimic nu se schimba......

"Sa te vad prostule acuma!!! Asta se intampla cand incerci sa violezi o femeie!!!"Striga fata cu parul auriu care nu ii stiu numele. Cu mainile ei firafe si pline de sange scoate cutitul din pieptul barbatului. "Vad ca te distrezi aici....." zic eu cu un ranjet pe fata mea in timp ce eram rezemat de un copac. "Ma mir ca nu ai fugit la mamica sau sa suni politia ....."se uita la mine cu ochi ei care nu aratau nici o emotie......seamana cu ai mei. "Draga nu ma compara cu alti. Plus data viitoare cand omori pe cineva incearca sa o faci mai silentios sti oameni incerc sa se relaxeze in padure" zic eu plictisit . Chiar nu imi pasa ca a omorat o persoana de parca nu am mai vazut.Dar nu am vazut vreodata o femeie "Sti singurul oameni care vin in padurea asta sunt eu si tu" zicea ea si se ridica de pe barbat in timp ce se scutura de mizeria dupa ea. "Ce vrei sa spui?" adica padurea asta e calma si imi place asta fara zgomote sau oameni care o fac in padure.Fata cu parul auriu vine spre mine. Cand eram fata in fata cu ea, vine aproape spre urechia mea "Pai oameni le este frica sa vina aici . Pentru ca e bantuita. " Ii puteam simnti respiratia ei calda in urechia mea. Dupa se indeparteaza de mine cu un ranjet mare pe fata ei. Dar de ce ? Crede ca imi e frica sau ceva? "De ce ranjesti asa, crezi ca imi e frica sau ce? " Zic eu fara sa arat nici un sentiment in ochi mei. "Stim cu toti ca fiecare om ii e frica de ceva." imi vine sa ii rup ranjetul ala de pe fata. "Draga eu nu sunt ca alti .Nu imi pasa daca mori sau ori cine alt cineva. Si tu imi zici ca imi e frica? Nu ma face sa rad blondino ! Sti nu esti singura care e instare sa omoare. " Femeia asta e enervanta! Ar trebui sa plec nu vreau sa ma cert cu ea acuma. In timp ce ma indepartam de ea si ma indreptam spre casa mea eu ii zic. "Sper sa nu ne mai vedem blondo. Sti oameni sunt enervanti asa ca nu am chef sa stau de vorba cu unul." imi timp ce mergeam imi ridic mana in aer in semn de la revedere. Dar nu am stiut ceva......




Ca nu am scapat de ea inca.........






Nu stiam ca viitorul meu avea alte planuri cu mine........




"Fiecare are punctul lui slab rozaliule! Iti voi arata ca exista un motiv sa traiesti!!! Nu uita Rozaliule!!!!!!! nu credeam asa . pur si simplu radeam de cuvintele ei. "Cum zici tu blondino!" "Vei vedea tu rozaliule!" zicea ea iar apoi eu imi continui drumul spre casa


~Pov autor

Micurul nostru Natsu nu stia ca o sa ii se schimbe viata radical.


Dragi mei abia acum incepe povestea lui Natsu.....si a unei blonde misterioase.



Sper ca va place capitolul asta! Ce credeti ca o sa se intample? Scrieti in comentari daca vreti ;)

Am avut o zi lunga plus acum 2 zile am inplinit 14 ani! Yey! La multi ani mie! Teoretic am 2 zile de sarbatorit. ziua mea de nastere si ziua de nume. Plus la multi ani pentru ieri cei care va cheama Gabriel sau Gabriela sau cum mai e -.- Maine am o zi luuuuunga !!! Viata asta e rea cu mine ........*ii iese o lacrima din ochi* Glumesc doar. Chezzz.... nu sunt o asa mare plangacioasa! Adica pe bune! Se numeste Actorie.

~Bye Bye

Miss greseli isi cere scuze pentru greseli!



Nu imi pasa de nimeni.....Pana ai venit tu (Vol 1)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum