Piątek 23:42
*Chris*Kiedy Matt upadł z raną postrzałową ramienia przeraziłem się, ale kiedy otworzyliśmy pudełko myślałem że zejdę na zawał. w pudełku był list, klucz i przebite wykałaczką niebieskie oko Mike (Nie pamiętam czy Mike w Until Dawn miał niebiskie oczy, ale w tym opowiadaniu ma. dop. autora) lecz Moje przerażenie i Jess, Ash, Matta oraz Em połączone w jeden wielki strach nie można porównać z tym strachem jaki był w oczach Sam. Była na granicy załamania. Udawała twardą, ale widzieliśmy że Ona za chwilę wybuchnie płaczem i tak się stało. Wtedy z głośnika usłyszałem głos tak znajomy, a zarazem tak nowy i przerażający.
Nieznajomy- Witam nowych uczestników zabawy.- powiedział mrocznie i przerażająco.
Sam- Kim jesteś?!
Nieznajomy- To nie istotne, ale możecie Mnie nazywać "Piła".- odparł.
Jess- Kto był przed nami?!- zawołała druga blondynka.
Piła- Pewien czarnowłosy, umięśniony przystojniak o niebieskich oczach.- odrzekł.Zamarliśmy. On podał opis Mike, ale czy to był On. Wiem, że się spóźniliśmy, ale miałem nadzieje, że jednak żyje, a tu jakiś psychol mówi Ci "Hej. Zabiłem waszego kumpla w morderczej grze, a teraz wy weśniecie w tym udział'. To brzmi jak kiepski film grozy, ale to prawda. Jestem tu i Go słyszę. Będzie groźnie.
Piątek 23:47
*Piła*Zapłacą Mi. Zapłacą za wszystkie krzywdy jakie Mi wyrządzili. Będę patrzeć jak umierają. Czas Mojej zemsty się zaczyna.
Piątek 23:49
*Sam*Mike jednak nie żyje... Nie On żyje i nic Mu nie jest! Tak? Nie ważne!
Sam- Jak miał na imię ten chłopak?- spytałam z nadzieją w głosie.
Piła- Mmm... Max, nie... Michał, nie... Mike? Tak, miał na imię Mike. Powiedział Mi to plując Mi w twarz kiedy podrzynałem Mu gardło po 2 godzinach tortur.- Zamarłam. Wszyscy zamarliśmy. On Go zabił z zimą krwią. Zapłaci Mi za to.
Matt(/ Harry Potter XD dop. autora)- Gdzie jesteś tchórzy?!- krzykną nowy Potter.
Piła- Idźcie za monitorami.I w tym momencie usłyszeliśmy szelest za nami. Chyba nam wszystkim serca podeszły do gardeł to b...
.......................................................................
BOOM.
Jestem z nowym rozdziałem i Moim POLSATEM.
Więcej rozdziałów i więcej zagadek:
1. Kim jest "piła"?
2. Skąd ten psychol zna bohaterów?
3. Co wydało szelest?
4. Kiedy Matt powie przyjaciołom o wizji?
5. Czy Mike faktycznie zginą?
6. O co chodzi z monitorami?
7. Gdzie jest nieznajomy?Tyle pytań, mało odpowiedzi i pełno domysłów.
To by było na tyle.
Serdeczna tarcza i cześć.
YOU ARE READING
Until Dawn "Kolejny Koszmar"
FanfictionWszystko od nowa? Koszmar powraca. Teraz nie tylko wendigo jest zagrożeniem.