♣️Megmentettél♣️

3.5K 172 8
                                    

- Mit vársz ezért cserébe? - tettem fel a kérdést.

Elhozott ide, sőt nem engedett fizetni, így semmiben nem lehettem benne. Egyedül csak élveztem az egészet.

- Egy igent - válaszolta.

- És mire kell igent mondanom? - dőltem előre.

- Egy nagyon fontos kérdésre.

- Luke, bökd már ki!

- Leszel a barátnőm?

Tessék?

- Tessék?

Elvigyorodott.

- Leszel a...

- Elsőre is értettem - szakítottam félbe. - De miért én? Utálnod kéne, teljes szívedből.

- Szerinted ha utálnálak akkor elhoztalak volna ide? - húzódott közelebb.

- Mondtam már, megakarsz ölni, berántasz az árokba, fogsz egy kést és elvágod a torkom - néztem fel rá.

- Nem akarlak megölni - fogta meg a kezemet. - De attól félek, hogy a válaszod nem lesz, nagyon kerülöd a témát.

Felnevettem.

- Leszek a barátnőd - bólintottam.

Kezét a derekamra tette az ölébe húzott, majd megcsókolt. Ujjaimat a hajába vezettem, óvatosan meghúztam, mire morgott egyet.

- Szerintem - kezdte el suttogni. - Beszerzek otthonra egy jakuzzit.

- Minek?

- Hátha majd mindenre igent mondasz.

- Idióta! - toltam el magam nevetve tőle.

***

Másnap reggel egyedül keltem fel. Ásítva magamra húztam a takarót, végül óvatosan felültem. A fürdő felől csobogott a víz.

Luke fürdik.

Mosoly kúszott az arcomra, ahogyan a tegnap esti emlék képek bevillantak. Lefeküdtünk.

Óvatosan vezette le kezeit a combomra, megtartott engem, apró testemet felemelte. Az ágy felé lépkedett, mindent lépést lassan tett meg, éreztem, hogy nem akar elesni. Gyorsan történt minden, ahogy kinyitottam a szemem már az ágyon felém kerekedett, kezeivel megtartotta magát a fejem mellett. Bámult.

- Mondtam, hogy sok mindenre jó az a jakuzzi - hajolt le, puszit nyomott a kulcs csontomra, a végen újra a szemembe nézett.

- Igen - mondtam. - A jakuzzi az oka mindennek.

Vigyorogva dőltem el a hatalmas ágyon.

- Istenem! - nevettem fel, kezemet az arcomra tettem.

Ez most mind komolyan megtörtént? Az egész? És nem csak erre a két napra gondolok. Az elmúlt hónapokra.

Vissza gondolva érdemes volt felégetni azt az autót. Amiatt is változott meg ez az egész.

- Min vigyorogsz?

Kilépett a fürdőből, derekára egy fehér törölközőt tett. Haja vizesen tapadt homlokára, az idő alatt rendesen megnőtt neki. Eddig észre se vettem.

- Magamon, rajtunk - pillantottam rá.

- És ebben mi a vicces?

- Az, hogy itt vagyok veled, és az, hogy beléd szerettem. Az egész idő alatt megmentettél.

- Megmentettelek?

- Igen, megmentettél...

Minden rész megvolt vagy 600+ szó... erre a végére be újítók egy 300-assal 😂👏

Amúgy igen... itt a vége... és nem szóltam róla 😅bocsika 😕

Még jövök egy apró dologgal... remélhetőleg a mai nap. 😁

Legyetek jók 😘

Saved Me  ♣️ hemmings •Befejezett•Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt