♣️Féltékeny vagy♣️

2.9K 161 8
                                    

       

- Jó reggelt, Beca – nyöszörög mellettem a félig alvó Cal.

Na, nee!

- Calum, ugye mi nem? –kérdezem egy hatalmasat nyelve.

- Mi, nem feküdtünk le – rázza meg a fejét, közben belefordul egy hatalmas párnába. – Csak ittunk, többet, mint kellett volna.

- Ha hazudsz, én esküszöm, megöllek – ülök fel az ágyon.

- Miért hazudnék?

- Nem a saját ruhámba vagyok, ez nem jó jel!

- Te kérted, hogy adjam oda a pólóm – fordul felém. – Te vetted fel.

- Anyám! Mi történt tegnap este?

- Honnan kezdjem?

- Lehetőleg az elejétől.

- Na, az jó lesz – csapja össze a kezeit.

Mint kiderült háromüvegnyi alkoholt megittam, a lehető összes bánatomat kiöntöttem Calumnak. Borzalmas vagyok.

- Az volt a legjobb, amikor ki akartál ugrani az erkélyről – nevet fel.

- Uram isten – teszek én is hasonlóan.

- Nyugi, nem mondom el senkinek – mosolyodik el. – De, kérdezhetek valamit?

- Persze.

- Ti tényleg csókolóztatok Hemmings-szel?

Kérdése hallatára az ivott vizemet kiköptem az ágyra.

- Szóval igen – bólint.

- Nem, nem csókolóztunk – rázom meg a fejem.

- Tegnap este viszont elég erősen kijelentetted.

- Hazudtam...

***

Az esti bulin történtek másnapra felkerültek a világhálóra. Mindenki jelmezben, mosolyogva pózolt a képeken. Nekem semmi nem maradt meg. Calum egész reggel mesélte milyen borzalmas voltam az este, ittam, beszéltem, ittam, beszéltem. Igaz, megígérte, hogy a dolgaim biztonságban vannak, nem kürtőri szét a világban, de jobb félni, mint megijedni. A reggelit ott, Mikey-ék házában töltöttük el. A két fiú, én és Ell. Rengeteg kérdésem lett volna felé az este miatt, mégse zavartam. Mindenkinek kellenek a titkok.

- Beca.

Ryan az ajtón kopogott, majd kinyitotta azt.

- Igen?

- Estére vendégem van, remélem, akkor nem fogsz törülközőben járkálni.

- Én is remélem, szóval elmegyek most –nevetek fel.

- Siess!

A zuhany csapját megnyitottam, a ruhámat a fürdőbe dobáltam be, pár másodperc múlva a meleg víz alatt álltam. Arcomat átmostam.

Ha Calumnak elmondtam a csókot, akkor valószínűleg Toby-ról is többet dumáltam, mint kellett volna. Egek! Ha dumáltam valószínűleg elmondja Ryan-nek, aki elmondja a rendőrségnek, onnan pedig engem is kivesznek. És mindezt Toby is tudni fogja, hisz őt nyomtuk fel.

Hogy nekem is innom kellett!

Amint kiérek innen, felhívom...

Fél óra múlva kikászálódtam a párás fürdőszobából. Akkor most... Telefon. De hol a telefon?

Saved Me  ♣️ hemmings •Befejezett•Onde histórias criam vida. Descubra agora