Herkese merhaba.Bölümler artık daha kısa çünkü daha kısa aralıklarla fazlaca bölüm gelecek.Lütfen oy ve yorum :)
Sanki herkes bizim eve geçmemizi bekliyor gibi konvoy halinde arka arkaya bahçeden içeri girdik.Madem haftaya düğün varmış e o zaman hazırlık yapılacakmış.Hepimiz çardakta oturmuş düğün konusunu halletmeye çalışıyorduk.En mantıklı gelen düğünün otelde olmasıydı.
''Tamam düğün otelde olacağına göre davetiye bastırmalıyız.Ha gelin hamamı ve kınada var sırada.''dediğimde erkekler basit bir düğünle kurtulacaklarını zannetmiş olacaklar ki bozguna uğramış gibi bakıyorlardı bana.
''Bence biz şimdi hemen gelinlik ve bindallı bakmaya gidelim.''diyen Hazan'a baygınca baktım.
''Tamam o zaman hadi!''dediğimde çoktan ayaklanmış arabaya gidiyorduk.
''Heyy!Nereye güzelim bende geliyorum.!''Tabi ki bu Samet ve Gürkan'dı.
Hain bakışlarım eşliğinde ''bu gece Hakan'a da kız istemeye gidiyoruz.''dediğimde herkese bir sağdan bir soldan vurmuş gibiydim.
Ondan sonra başladı bir curcuna.Gelinlikçilerin gezilmesi,düğün için ayrı,kına için ayrı,akşam ki isteme için ayrı kıyafetler alınması hepsi tam bir kaostu.Kıyafetleri aldık ama gelinliği bulamamıştık.Avm de ki kuaföre girdiğimizde Samet ve Gürkan'da üzerlerini değiştirip çikolatayı yaptırıp bizi almaya geleceklerdi.Hepimiz evde buluşup sonrasında kızı istemeye gidecektik.Kuaförde saçlarımız yapılırken bir yandan da Hazan'la sohbet ediyorduk.
''Kız nasıl biri acaba!''dedim.
''Kız biraz burnu havadaymış.Aslında abi istememiş kızı ama Hakan'ın bırakmaya niyeti yokmuş.İlk kez abiye karşı çıkmış!''Hazan'ın söyledikleriyle şaşırmıştım.Hakan asla böyle kızlara tahammül edemezdi,şimdi neden karşı çıkıp bırakmamıştı ki kızı.
''Ama her şey sana bağlı.Hakan eğer Elif istemezse almam,siz bana karışamazsınız demiş''
''Niye benle ne alakası varmış?''
''Sonuçta Elif'le Hazan'ın elinin altında olacak.Bir baksınlar,aşığım ama aşkımdan yengelerim için hele de Elif için vazgeçerim demiş.''Şaşırmıştım.
''Keşke önceden tanışsaydık,bu isteme işini de ben çıkardım.Dur bakalım Gürkan'la Samet'in dengesizliğidir,herkese bir kulp bulurlar''diyip konuyu kapatmıştım.Ne diym?Tamam bizim sevmemizde önemliydide.Sevipte koynumuza mı alacaktık?Önemli olan Hakan'ın mutluluğuydu.
Saçlarımı dağınık örgü yaptırıp,derin göğüs dekolteli haki yeşili uzun elbisemi giymiştim.Elbisemde tek dekolte göğüs kısmıydı.Küt,kısa kesilmiş şekilli tırnaklarıma da kırmızı oje sürdürmüş,doğal bir makyajla kuafördeki işimi tamamlamıştım.
Hazan benim aksime mini,dar,siyah düz bir elbise.Sivri uzun topuklu siyah ayakkabı giymiş,saçlarını yandan ensede topuz yaptırıp,cıvıl cıvıl bir makyajla tamamlanmıştı.Benim aksime her zaman abartı ve güzel olmayı başarırdı.Birbirimizi beğeniyle süzerken telefonuma gelen mesajla dikkatimi telefonuma verdim.
-Kocam-
Hazır mısınız?Kapıdayız güzelim!
Gelen mesajdaki güzelime mi yoksa KOCAM kısmına mı takılayım bilemeden Hazan'a kapıya çıkmasını geldiklerini söyledim.Bende kasaya geçip hesabı halledecekken bir elin belimden tutmasıyla geriye çekildim.Kafamı kaldırdığımda Gürkan'la göz gözeydik.Kasada duranların yüzüne bile bakmadan cebinden çıkarttığı bir tomar parayı bırakarak belimde ki eliyle kapıya doğru yönlendirdi.Arabaya bindiğimizde Hazan ve Samet'i görememiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Esir Aşk (Esaret-i aşk serisi)
Ficción General#30.03.2017 genel kurgu 35 #01.04.2017 genel kurgu 45 Kurgu değişmiştir.Lütfen hikayeyi silip yeniden ekleyiniz ''Elif'im''dedi ya durdu dünya, ''Senin için senden gittim!''dedi ya yıkıldı dünyam. Neydi hayat?Aile mi,kardeşlik mi,aşk mı?Hangisi...