zorluklar

6 1 0
                                    

"Tamam anne ben bakarım kapıya" kapıyı açtım. Efe gelmişti. Aramızda siz birliği yapıp hemen içeri geçtik. Annem efe'ye " Aaa efe hosgeldin" dedi. Efe anneme gülümserken "hosbulduk dedi samimi bir şekilde. "Aslında ben buraya suzden izin almaya geldim. Arkadaşlarla beraber ufak bir gezi yapıyoruz yaklaşık 3 günlük. Tüm  arkadaşlar gelecek ceyda ve burak da ben de aca- annem Efe'nin sözünü kesip "Ada da gelebilir mi? Diyeceksin" dedi. "Aslında izin vermezdim ama ona göz kulak olursan olabilir" dedi. Efe zaferin verdiği etkiyle sırıttı. " Tabiki göz kulak olurum gözünüz arkada kalmasın" dedi.

Efe ile beraber odama çıkıp eşyalarımı toparlandık. Bavulumu alıp aşağı indik. Anneme hoşçakal dedim ve Efe'nin BMW sine atladık. " gideceğimiz yer çok uzak mı? " dedim. "Biraz" dedi  ve radyodan müzik açtı (medyada) Müziğin verdiği huzurla beraber gözlerimi kapadım.

Birkac saat sonra arabanın durmasıyla beraber uykumdan uyandim. Uykulu gözlerle efeye seslendim. "Geldik mi" arabanın kapısını acfip yanıma geldi." Hayır. Daha yolumuz var. Bu geceyi bu kuytu otelde geçireceğiz . Dikkat çekmemek için. " dedi ve yurumeye başladı. Peşinden gittim. Otele girip sahte kimlikle giriş yapti. Odanın anahtarlarını alıp merdivenlerden yukarı çıktı. Bir odaya girdi. Arkasından gittim. Hava kararmaya başlamıştı ve ben  açlıktan ölmek üzereydim. Efe yatağa oturmuş sigara içiyordu .Kapının kaba bir şekilde calinmasiyla aniden  yerinden fırladı. Kapıdan ' oda servisi' diye bir ses geldi. Efe kapıya doğru gitti. Ben ondan önce davranıp kapıyı bir çırpıda açtım.  O an ağzımdan histerik bir çığlık çıktı . Karşımda 3 kişi vardı ve ellerindeki silahı bana dogrultum içeriye geri soktular beni. Efeyi aradım ama ortada yoktu. Nereye kayboldu diye düşünürken  adamlardan biri odayı aradi. Odada kimsenin olmadığını anlayınca bana gelip " arkadaşın nerde" dedi. Ben hiçbirşey diyemiyordum. Bağırmak istiyordum ama sesim çıkmıyordu sanki. Sadece agliyordum. Kafamın içinde bir ses ' efe su an görünmez ve odada sakın korkma ve sakın ol ' dedi. Sesin  nerden geldiğini çözmeye çalışırken kafamda beliren acı yüzünden gözlerim karardı ve yatağa düştüm.

Oy verenlere çok teşekkür ederim. Okuyanlar lütfen beğensin. :)

lki dünya çarpışırsaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin