Revirden çıkıp peşine takıldım. Öğlen saat 14:00 civarlarıydı. Okuldan çıkıp yürümeye başladık. "Senin evin nerde" diye sordum anlık cesaretle." Sizin evin bir üst sokağında"dedi umursamaz bir şekilde. " Bizim evi nerden biliyorsun " bana göz devirip "Sabah seni çıkarken gördüm" dedi. " himm peki" dedim."Sandığımdan daha meraklısın "dedi birden. Ona 'anlamadım sandigimdan derken' dercesine baktım. "Çok soru soruyorsun olayları akışına bırak " dedi."Pardon ama daha yeni tanıdığım ukalanin tekisin. Vazgeçtim mümkünse bir daha görüşmeyelim" dedim ona sinirle. "Peki sen bilirsin ama bu akşam yanıma geleceksin hemde kendi isteginle "dedi. "Ben mi gelecekmisim? Yok artık. Ruyanda görürsün" dedim. Arkamı dönüp eve doğru ilerlerken arkamdan bağırdı."Cevapların bende. Sana bu 2 gündür ne oluyor acaba ? " dedi. Bir anlık duraksama sonrasında sinirle eve doğru adımladım....
Bu çocuk kim olduğunu sanıyor. Bu ne ukalalık yaa " yok bu aksam ona gidecekmişim de " sacmaliga bak. Ukala işte. Ona bir güzel soylendikten sonra banyoya doğru ilerledim ve güzel bir duş aldım. Saçlarımı kurutup yatağa ilerledim. Saat daha 16:00 ama olsun çok yorgundum. Birkaç dakika sonra kendimi uykuya teslim ettim.O korkunc kabusun üzerinden tam 5 dk geçmişti. Bu da neyin nesiydi şimdi. Bir bardak su içtim. Saat daha 20:00 olduğuna göre. Laptobu alıp teen wolf ' a bakabilirdim. Tam acacakken ceyda aradı ve acilen onlara gitmemi söyledi. Anneme gidip izin aldım. Biraz zor da olsa yarım saat izin kopardım.. yukarı gidip siyah kot üzerine bordo bir kazak ve deri ceketimi aldım. Dolaptan yeni aldığım bordo ruju dudaklarima sürüp yola koyuldum. Ceydanin evine tam 15 dakikada anca vardım. Kapıyı çaldım . Çok geçmeden açtı. "Naber" dedi. " iyiyim ama fazla vaktim yok. Acil dedin hemen geldim" dedim sabirsizlikla. "Tamam tamam anlatıyorum. Hani şu senin yanında oturan yeni varya"dedi. "eeee ne olmuş ona " dedim merakla."Onun bir arkadaşı vardı . Hatta tek arkadaşı oydu. Işte o bana çıkma teklifi etti. Aslında biz bir 4 aydır falan facebook'tan konuşuyorduk. Tesadüfen aynı okula denk geldik. " ben şok ben iptal "dememi beklemiyorsun herhalde"dedim. Bana birsey anlamazcasina baktı. Gülüp "ben iptal ben ölü" dedim. Bu espriye dayanamayıp o da kahkaha attı. "Neyse ben artık gidiyorum vaktim doldu" dedim somurtarak. "Peki yapacak birsey yok" dedi. Ben botlarimi giyip yürürken. Ona son kez el salladim ve eve doğru ilerledim. Eve bir sokak kalmıştı. Efe' nin dedikleri aklımdan çıkmıyordu. Nasıl bu kadar emindi acaba. Düşüncelerimden birinin bana seslenmesiyle sıyrıldım. "Pisttt güzelim evine bırakayim mi? " yanımdaki arabayı hiç aldırmadan yoluma devam ettim. Tam önümü kesecekken Efe' nin evinin bahçesine girdim. Korkuyla ve telaşla kapıyı çaldım. Çok geçmeden kapıyı açtı ve bana muzip bir gülümsemeyle" Ben Demiştim" dedi . Omuzuna vurup içeri girdim. "Ne oldu biri seni arabayla sıkıştırdı o yüzden geldin değil mi aslında ceydanin yanindaydin. Benim arkadasimdan teklif alıp seni aradı." Ben şaşkın şaşkın ona bakarken o sadece bunları dedi. "nerden biliyordun bunları? Nesin sen ? Benden ne istiyorsun?" Dedim yine her zamanki gibi. "Herşeyin bir zamani var. Ac misin? Aç olduğunu biliyorum sakın yalan söyleme "dedi sadece. Evet anlamında kafamı salladim. "Pizza?" Dedi sırıtarak. Kafamı salladim. "Ne sırıtıyorsun da ?"dedim sinirle ."surat ifaden çok komikti " dedi."Ukala. Kendini beğenmiş seni pislik" dedim yarı sırıtarak.
Pizza yedikten sonra film izlemiştik. Çok eğlenceliydi. Daha yakından tanıdım Efeyi. Filmin bitmesine az bir şey kala uyuyakaldim. Ceydayla konuşup anneme onlarda kalacağımı soyledim annem de ' ne haliniz varsa görün ' dedi. Gece saat 02:00 civarında adımı duyup uyandim. Ama etrafta Efe görünmüyordu.
ADA! ADA ! SONUNDA ÖĞRENECEKSIN KAÇIŞIN YOK! Bu da nesi dedim kendi kendime. Hemen Efenin odasına doğru koştum. O kadar çok korkuyordum ki...Medyada ADA :)