Gözlerimi aralayıp etrafıma bakındım. Tam karşımda bana bakan o gözler. Kahvenin en güzel tonu.
-Günaydın. Nasılsın? dedi masum ve bir o kadar da telaşlı sesiyle.
-Iyiyim yani sanırsam yani bilmiyorum. Bana ne oldu? Ne zamandır bu yataktayim ? dedim Efe'ye. Bana gülümseyip
-1 haftadir bu yataktasın Ada. Sana ne olduğuna gelirsek; hatırlarsan evde bir yaratık vardı. O yaratık seni ısırmış. Sende zehirlendin. Bizde senin kanındaki zehri temizlemek için kan nakli yaptik. Baska sorun?
-Yok. Bana kimin kanını verdiniz?
-Tabikide benim. Sence ben kimsenin sana dokunmasina izin verir miyim?
-Neyse iyi allahtan seni tanıyoruz.'bir dakika daha demin ne dedi bu? beni mi kıskanıyor yoksa?'diye düşündüm bir an. Beni düşüncelerimden ayıran Efe'nin sesi oldu.
-Biraz yürüyelim mi ?
- Olur. Farketmez.
Ayağı kalkıp yanına gittim. Beraber tüm malikaneyi gezdik. Sonunda kalacağım odaya gittik. Ben içeri girip eşyalarımı yerleştirmeye başladım Efe'ye ne kadar teşekkür etsem azdı. Yanına gidip ona
-Sana ne kadar teşekkür etsem azdır. Iyiki yanımdasın. dedim bana gülümsedi. Dayanamayıp sarıldım ona. Bana karşılık vermedi . Ilk defa. Bu çocuğa ne oldu şimdi. Bende ayrıldım ondan bu hareket üzerine. Bana baktı düşünceli gözlerle. Ağzını açtı tam birsey diyecekti sonra arkasını dönüp gitti. Garip birşeyler vardı ama hadi neyse. Daha fazla düşünmeyip dolabimdan eşofman takımımı aldım. Banyoya doğru adımladım. Küveti suyla ve losyonla doldurdum.
.....
Saçlarımı kurutup yatağa geçtim. Gözlerimi tavana dikip Efe'yi düşünmeye başladım. Olanları , annemi, babamı, yaratığı, Morgana'yı. Ne yapacağımı bilmiyordum. En iyisi müzik diye düşünüp şarkı açtım. Telefonuma gelen mesajla irkildim.
"Efe'den uzak dur yoksa sonucuna katlanırsın"
Gizli no
Bu da ne demek simdi. Hemen ayağı kalkıp Efe'nin odasına adımladım. Kapıya geldiğimde istemsizce saçımı düzelttim. Kapıyı açıp odasına girdim. Yanında sarışın bir kiz vardı. Ve- ve onu öpüyordu. Gözümün dolmasıyla odadan çıkmam bir oldu. Arkamdan Efe seslense bile onu takmadan odama yöneldim. Merdivenden inerken Efe kolumu tuttu ve beni kendine çekti.
-Bak Ada bildiğin gibi değil. Anlatmama izin ver.
-Sakın! Sakın bana bir açıklama yapma! Ne halin varsa gör. dedim bağırarak. Içim acımıştı. Kolumu kurtarıp yürümeye başladım. Tam kurtardım derken tekrar yakaladı. Ona dönüp gözlerine baktım. Beni çok kırmıştı. Resmen duygularımla oynadı. Göz göze geldik. Korkuyla bana bakıyordu. Ne olduğunu bile anlamadan merdivenden yuvarlandım. Başımı sert bir yere çarptım. Elimi başıma götürüp baktım. Kanıyordu. Eski yara açılmış olmalı. Tekrar elime baktım. Efe yanıma doğru koşarken herşey bulanıklaştı.(Medyada Efe ve sevgilisi)
Oy veren herkese teşekkür ederim. Okuyanlar lütfen oy ve yorum. Öpüldünüz...