POV Jaycee
Ik zucht diep. Vandaag zouden mijn ouders me naar een vreselijke school sturen: High Patherson Hill. Een kostschool dus. Mijn ouders vinden me een waardeloos klein kind zonder ook maar enkele verantwoordelijkheid. Hun woorden niet de mijne. Eigenlijk kan ik het ook wel een beetje begrijpen dat ze me hier niet meer willen hebben. Ik had tenslotte 3 jaar achter de tralies gezeten. Laten we zeggen dat ik voor mijn gevangenisstraf niet echt een schattig meisje was geweest. Ik was opgepakt wegens een overval op een snackbar, die ik samen met mijn vrienden had gepleegd. Niet dat die mensen verkeerde gasten zijn. Ze zijn er nu nog steeds voor me, alleen is het lastig om contact met hun te maken vanwege mijn ouders. Ze vertrouwen me voor geen meter meer en daarom mag ik dan ook niet de deur uit zonder mijn zus. Wat een ongelooflijke trut is. Ze draagt altijd de meest vreselijke wollen truien en zal nooit een vlieg kwaad doen. Mijn ouders zijn dol op haar. Eigenlijk geen wonder dat ze zo'n hekel aan me hebben.
"Jaycee, kom je nog?! Straks kom je te laat!" Klinkt de vreselijke stem van mijn zus vanonder de trap. Ik zucht nog een keer diep en sla de dekens van me af. Één voordeel: Ik zou van mijn vreselijke zus en zeurende ouders af zijn. Gister avond had ik al mijn spullen al ingepakt dus dat hoefde ik gelukkig niet meer te doen.
Ik loop naar mijn eigen badkamer en neem nog een snelle douche. Ik doe nog wat eyeliner en mascara op en bind mijn haar in een slordige knot. Vervolgens loop ik naar beneden en plof ik op de stoel aan de ontbijttafel neer. Mijn ouders vinden dat we de dag gezamelijk moeten starten door samen te ontbijten. Er waren nog wel meer van de onzinige regeltjes. Ik pak een crossaint en beleg hem met kaas. Snel prop ik hem in mijn mond en klok er een glas melk achteraan. Daarna kunnen we eindelijk vertrekken. Mijn vader had mijn tassen al in de auto gepropt. En ook mijn zus en moeder gingen mee. Of het was omdat als ik zelf zou rijden ze me niet zouden vertrouwen, of omdat ze "afscheid" van me wilden nemen.
Een paar minuten later zaten we met zijn allen in de auto. Naar menig vwel te dicht bij elkaar. Ik had geen behoefte aan een zogenaamd familie uitje. Mijn moeder en zus begonnen weer eens tegen me aan te praten. Zoals gewoonlijk ging het over volwassen worden en verantwoordelijkheden nemen. Dus stopte ik mijn oortjes in en luisterde naar wat muziek. Net toen ik met mijn voet meetikte op de maat van Talk Dirty van Jason Derulo, parkeerde mijn vader de auto. Ik zucht en zet met tegenzin mijn muziek stop. Nu zou de ellende beginnen. Ik haal mijn spullen uit de auto en loop het terrein van High Patherson Hill op.
Nadat we bij de receptie waren geweest werden we door de receptioniste naar de directeur gebracht. Mijn ouders en zus schudden de handen van de directeur. Ik werp alleen een blik op zijn hand waarna ik langs hem het kantoor in loop. Ik plof neer op een stoel en zak wat onderuit. Ook mijn ouders en zus gaan zitten. Een saai gesprek volgt. Ik kijk naar mijn zus die zoals altijd keurig rechtop zit. Jep, echt een kakker. Ik had echt een enorme hekel aan dat soort type mensen. Ik rol met mijn ogen en kijk naar de directeur. Blijkbaar ziet hij dat ik erg verveeld ben en stuurt me naar de receptioniste die me naar mijn kamer zal brengen. Snel spring ik op waarna ik mijn spullen pak en terug naar de receptie loop om de vrouw achter de balie aan te spreken.
"Bedankt," zeg ik tegen de receptioniste die me net naar mijn kamer heeft gebracht. Kamer nummer 316. Op het Westen van de campus.
De jongens vertrekken liggen in het Oosten. Dan heb je nog de lokalen en de bibliotheek, die aan het Noorden liggen. En op het Zuiden ligt nog een huis waarvan voor mij nog onbekend is wat voor functie het heeft. Maar daar zou ik nog wel achterkomen. Tenminste als ik niet High Patherson Hill getrapt zou worden, wat waarschijnlijk het geval zou zijn.
Ik open de deur van de kamer en zie een groep je van drie meiden samen op een bed zitten te kletsen. Ze kijken op en stoppen meteen het gesprek wanneer ze mij zien. Gelijk zinkt de moed me nog meer in de schoenen dan dat ie al gezakt was. Op het bed zit een blonde, waarschijnlijk Zweedse meid. Een Brunette, waarvan ik echt geen idee heb wat haar nationaliteit is. En nog een meisje met geblondeerd haar. Ook van haar zou ik noet weten waar ze vandaan zou komen. Hun brandende ogen glijden over mijn lichaam.
''Zo, en waar komt deze vreselijke kleding smaak nou weer vandaan?''
vraagt de blonde. Ik kreeg de neiging om gillend naar een toilet te rennen en te kotsen. Mijn bloed al weer begon te koken."Rustig Jay, ze is het niet waard," vertel ik mezelf.
De andere meiden beginnen te giegelen. Ik gooi mijn tassen op het lege bed.
''Dit bed is dus voor mij?' zeg ik haar vraag negerend.
''Wie heeft gezegd dat jij hier mocht komen slapen. Mensen met zulke kleding hebben wij liever niet hier,'' zegt nu de geblondeerde barbie.
'I don't give a fuck about you. Ga niet te dicht bij de kachel staan, babe. Straks smelt je," zeg ik terwijl ik ze een fake smile gun. Ik draai me om en doe mijn kast open om mijn kleren erin te leggen. Ik hoor de meiden weglopen. Ze zouden er snel genoeg achter komen dat ze met de verkeerde aan het fucken waren.
JE LEEST
Full Of Hate And Love (Z.M.) WORD HERSCHREVEN!
FanfictionJaycee is een echte badgirl. Nadat ze drie jaar achter de tralies heeft gezeten vertrouwen haar ouders en zus haar niet meer en sturen haar naar een kostschool: High Patherson Hill. Ze moet met een groepje vreselijke meiden een kamer delen. Alles zi...