008: Hangover

415 20 1
                                    

Pov Jaycee:

Geschokt kijk ik naar Harry. Ik heb toch niet? Holy shit. Angstig glijd mijn blik door de kamer. Ik zou dat toch niet doen! En al helemaal niet met hem! Misschien dacht mijn dronken hoofd daar wel anders over. Wat doe ik hier eigenlijk! Ik haat hem! Hoe heb ik dit kunnen laten gebeuren? Ik sluit mijn ogen en zucht.

"Fuck," fluister ik zachtjes tegen mezelf. Gisteravond is een groot zwart gat. Alles is weg en ik heb geen idee wat er nou precies allemaal gebeurd is. Ik herinner me Liam nog, maar hoe ik hier gekomen ben is een groot vraagteken voor me. Misschien hadden Kate, Briget en Layla toch gelijk gehad en ben ik daadwerkelijk een slet. Ik kreun zachtjes. Mijn hoofd bonkt en mijn maag maakt duizenden salto's. Ik sla de dekens van me af en trek mijn schoenen aan. Ik moet hier zo snel mogelijk weg. Ik open de deur van de kamer van Harry en kijk of de kust veilig is. Met de roddels die nu al over me rondgaan zou ik niet willen dat iemand me ziet. Dat zou namelijk niet bepaald in mijn voordeel werken.

Als ik zie dat er niemand is, zet ik mijn voeten over de drempel. Ik trek de deur zachtjes achter me dicht en haal mijn hand door mijn haar zodat het er nog een beetje fatsoenlijk uitziet. Mijn ogen zijn op mijn schoenen gericht als ik een paar stappen zet. Dan bots ik tegen iemand op. Waarom gebeurt dit mij zo vaak?!  Ik kijk op waarna mijn ogen twee bruine ontmoeten.

"Heei Li!" zeg ik vrolijk mogelijk. De hoofdpijn is verschrikkelijk.

"Zozo, Jaycee. Wilde nacht gehad?" vraagt Liam terwijl hij me een knipoog geeft. Ik zucht diep.

"Eigenlijk weet ik niet eens wat the hell er gebeurd is," geef ik eerlijk toe.

"Aha, je hebt zeker een kater?" Ik knik.

"Jij niet dan?" Nu is het zijn beurt om te knikken.

"Zullen we vanavond anders iets met zijn allen gaan doen?" vraagt hij.

"Okay, maar waar, wanneer en wat gaan we dan doen?" Hij vist mijn mobiel uit mijn zak en zet zijn nummer erin.

"Ik sms je nog wel, maar ik moet nu gaan!" zegt hij.

"Is goed! Tot vanavond Li!" roep ik hem nog na. Hij draait zich nog even om en geeft me nog een laatste knipoog. Ik grinnik en loop naar mijn kamer.

Zo stil mogelijk maak ik de deur open. Please, laat die andere meiden niet wakker worden uit hun schoonheidsslaapje! Al gaan ze meer nodig hebben dan een schoonheidsslaapje.

Als ik mijn kamer binnen kom ligt er een brief op mijn bed. Jaycee McHell staat er op de envelop. Ik ga op mijn bed zitten en maak de envelop open.

Beste mevrouw J. Mchell,

vanwege het incident van gisteren wordt u om 13:30 verwacht bij meneer Patherson, de directeur zelf. Ik hoop dat u hier begrip voor heeft en zo verstandig zou zijn om om 13:30 aanwezig te zijn in zijn kantoor. Bent u er niet dan zullen hier consequenties aan verbonden zijn.

vriendelijke groeten,

Mevrouw H, Jorgeo, teamleider.

Ik zucht. Dat kon er ook nog wel bij. Ik leg de brief naast me neer en kijk op de klok. 10:23. Ik doe mijn schoenen uit en loop naar de kast. Vervolgens haal ik er een zwarte skinny jeans uit en een witte tanktop. Daarna ga ik naar de badkamer en draai die achter me op slot. Ik laat de kraan alsvast lopen zodat het water warm kan worden en kleed me uit. Ik stap onder de douche en laat de warme stralen water over mijn lichaam stromen. Een warme douche helpt altijd tegen een kater. Naast water, pijnstillers en nog meer alcohol natuurlijk.

Na een halfuur onder de douche gestaan te hebben en me afgedroogt en aangekleed te hebben doe ik mijn make up op. Ik breng eigenlijk nooit zoveel make up aan. Ik ben gewoon te lui. Ik doe wat mascara en eyeliner op waarna ik mijn haren föhn en ze vervolgens krul. Ik loop terug naar mijn kamer en trek mijn rode al stars aan waarna ik mijn tas pak met daarin mijn mp3-speler en oortjes. Daarna pak ik mijn mobiel en kijk snel op de klok.

11:15

Ik had nog genoeg tijd over en besloot dan nog maar even bij Zayn langs te gaan. Ik ga maar weer zonder toestemming aangezien ik die op dit moment toch niet ga krijgen.

Zuchtend stap ik de bus uit waarna ik het politiebureau binnenloop. Ik ga naar de receptie en vraag de vrouw naar Zayn. Ik moet zoals de vorige keer weer wachten en zucht diep als ik weer opgehaald wordt door die irritante agent. Met een kriebelend gevoel in mijn onderbuik loop ik naar binnen.

"Heey Zaynie," zeg ik met een grijns als ik ga zitten.

"Heey Jay-Jay," zegt Zayn lachend. Ik grinnik kort waarna me op zijn ogen focus.

Pov Harry

Ik open mijn ogen en zucht. Mijn blik glijd door de kamer. Ik constanteer dat Jaycee al weg is aangezien ze nergens te bekennen is. Ze was gisteren echt stomdronken.

Ik sla de dekens van me af en haal een borstel door mijn haar. Daarna verwissel ik mijn kleren en trek mijn schoenen aan. Ik gooi de deur achter me dicht en loop naar het park. Ik heb Zayn al een paar dagen niet gezien. Hij zou vast nog in de cel zitten. En dat zonder dat ik er ook maar iets voor heb moeten doen. Een grijns siert mijn gezicht.  Ik plof op het bankje neer en zucht. Mijn gedachten glijden af naar Jaycee. Bijna had ik misbruik van de situatie gemaakt, maar ik heb uiteindelijk toch niet gedaan. Er is niks gebeurd. Ik kon het gewoon niet. Iets in me zei dat ik het wel moest doen, maar het stemmetje dat zei dat ik het niet moest was sterker. Iets in haar is speciaal. Ik weet nog niet wat, maar er is iets dat me gek maakt voor haar. Nooit heb ik dat bij een meisje gehad, maar Jaycee lijkt anders te zijn. Ik zucht diep. Niet dat het een verschil maakt. Ik heb het bij haar sowieso al verpest. Misschien dat als ik mijn excuses aanbied ik nog een kleine kans maak, maar de kans dat ze me vergeeft is vrij klein.

Ik zucht nog een keer en denk weer aan Zayn. Vroeger waren we zulke goede vrienden. Totdat ik zonodig verslaafd moest raken aan die klote drugs. Het was niet dat ik niet wilde stoppen. Mijn hoofd wilde niets liever, maar mijn lichaam weigerde. Het had het nodig. Elke keer als ik een dag lang niks gehad heb, begon mijn lichaam te trillen. Na elke dossis wou het meer. Ik had gewoon geen controle meer over mijn lichaam. Nu nog steeds niet. Nog steeds zit ik vast aan die troep. Het kan ook komen door Jake. Door hem verhandel ik die troep. Ik heb gewoon geen keuze. Als ik niet doe wat hij zegt vermoord hij me. En daar is geen twijfel aan. Gefrustreerd sta ik op.

"Aargh!" schreeuw ik en trap een prullenbak om. Een paar mensen kijken me raar aan.

"Wat?!" Mijn lichaam begint te trillen. Ik moet het hebben! Ik plof weer neer op het bankje. Ik moet gewoon van die fucking drugs af! Maar het is onmogelijk. Mijn lichaam kan niet meer zonder. Ik sta op en ga terug naar mijn kamer.

Als ik terug op mijn kamer ben pak ik het eerste beste zakje cocaïne. Ik maak wat lijntjes met mijn bibliotheekpas en begin te snuiven. Mijn lichaam stopt eindelijk met trillen en ik snuif nog een paar keer. Een enorme stoot aan adrenaline gaat door mijn lichaam en al snel voelt mijn lichaam zich beter, maar mijn hoofd niet.

Full Of Hate And Love (Z.M.) WORD HERSCHREVEN!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu